Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1316

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/bapm

Від 2021 року кафедра має назву "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини", попередня назва – "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин".

Кафедра заснована в 1950 році, первісна назва – кафедра "Економіка промисловості та організації підприємств", у подальшому перейменовувано на: кафедра "Економіка і організація хімічної і приладобудівної промисловості" (1984); кафедра "Організація виробництва та управління персоналом" (1997); кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"; кафедра "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини" (2021).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" . Міжнародні зв’язки кафедри збагачують навчальний процес досягненнями іноземних науковців.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють : 6 докторів економічних наук, 19 кандидатів наук: 17 економічних, 2 – технічних; 7 співробітників мають звання професора, 16 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    The formation of economic and marketing prospects for the development of the market of information services
    (Технологічний центр, 2021) Pererva, P. G.; Nazarenko, Stanislav; Maistro, Ruslana; Danko, Taras; Doronina, Maya; Sokolova, Liudmyla
    This paper examines the current state and prospects of the European IT services market. A detailed analysis of economic indicators of the IT market in Europe. The marketing characteristics of the external market of IT services, in the formation of which the leading role belongs to export deliveries, are considered. It is established that the capacity of the international segment of the IT services market in most European countries is growing by an average of 20% annually, and the share of IT exports in the total structure of exports exceeds 8%. The forecast of changes in the domestic market of IT technologies in the post-Soviet countries is analyzed. According to the results, it was concluded that in the future the capacity of the domestic market of IT services may increase in 2024, in particular in Ukraine, to exceed $ 2 billion. The results of the study of the level of prices for IT services in the post-Soviet countries show that they mostly correspond to the prices for similar services in different groups of European countries (with different financial capabilities).