Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1316

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/bapm

Від 2021 року кафедра має назву "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини", попередня назва – "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин".

Кафедра заснована в 1950 році, первісна назва – кафедра "Економіка промисловості та організації підприємств", у подальшому перейменовувано на: кафедра "Економіка і організація хімічної і приладобудівної промисловості" (1984); кафедра "Організація виробництва та управління персоналом" (1997); кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"; кафедра "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини" (2021).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" . Міжнародні зв’язки кафедри збагачують навчальний процес досягненнями іноземних науковців.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють : 6 докторів економічних наук, 19 кандидатів наук: 17 економічних, 2 – технічних; 7 співробітників мають звання професора, 16 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Determinants of commercialization of innovative technologies
    (Луцький національний технічний університет, 2022) Kobielieva, A. V.
    It is proposed to develop two separate plans for the commercialization of both technologies and innovations. This will allow more efforts to be directed to the creation of new knowledge directly, and not to the improvement of old ones, since innovation is an activity aimed at creating fundamentally new products and services that did not exist before. Of course, the process of commercialization of technologies should also develop at an active pace, as this will increase the competitiveness of existing products on the market.
  • Ескіз
    Документ
    Postulates of the mechanism of commercialization of innovative technologies
    (2022) Kobielieva, A. V.
    It is proved that the mechanism of commercialization of the results of innovation projects is a sequence of interrelated stages of transformation of the results of intellectual activity into intellectual capital and their promotion on the innovation market. The process of commercialization of an innovative product is a key stage of innovative activity, as a result of which the developer (or owner) of the innovative product recovers costs and receives a profit from its activity.