Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1316

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/bapm

Від 2021 року кафедра має назву "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини", попередня назва – "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин".

Кафедра заснована в 1950 році, первісна назва – кафедра "Економіка промисловості та організації підприємств", у подальшому перейменовувано на: кафедра "Економіка і організація хімічної і приладобудівної промисловості" (1984); кафедра "Організація виробництва та управління персоналом" (1997); кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"; кафедра "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини" (2021).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" . Міжнародні зв’язки кафедри збагачують навчальний процес досягненнями іноземних науковців.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють : 6 докторів економічних наук, 19 кандидатів наук: 17 економічних, 2 – технічних; 7 співробітників мають звання професора, 16 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Публікація
    Modern concept of evaluating the effectiveness of industrial innovations
    (2023) Pohorielova, T. O.; Pererva, P. G.
    An industrial enterprise is considered an asset that has the ability to generate cash flows, both now and in the future. By definition, it is impossible to accurately measure future cash flows. It is also impossible to measure the long-term economic efficiency and sustainability of an industrial enterprise.
  • Ескіз
    Публікація
    Competitiveness of the company's personnel: evaluation factors
    (Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023) Pohorielova, T. O.; Suslikov, S. V.; Pererva, P. G.
    The formation and development of competitive advantages of personnel is determined by multi-level, interrelated factors. In addition to competitive advantages, competitiveness is influenced by other factors. For example, the market, its size and growth rate, the larger it is, the stronger the struggle "for a place under the sun"; obstacles to entering the market; price; power; requirements, etc.