Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1316

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/bapm

Від 2021 року кафедра має назву "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини", попередня назва – "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин".

Кафедра заснована в 1950 році, первісна назва – кафедра "Економіка промисловості та організації підприємств", у подальшому перейменовувано на: кафедра "Економіка і організація хімічної і приладобудівної промисловості" (1984); кафедра "Організація виробництва та управління персоналом" (1997); кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"; кафедра "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини" (2021).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" . Міжнародні зв’язки кафедри збагачують навчальний процес досягненнями іноземних науковців.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють : 6 докторів економічних наук, 19 кандидатів наук: 17 економічних, 2 – технічних; 7 співробітників мають звання професора, 16 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    State regulation of demand in the market of tourist services
    (Полтавський державний аграрний університет, 2023) Shein, E. S.; Shein, Oleksii; Pererva, P. G.
    It has been proven that the development of tourism in Ukraine generates a new, very dynamic form of consumer demand, which with the movement of the consumer from the place of permanent residence, and even with the growth of the economic standard of living of the population. These factors play an extremely important role in the development of demand for tourist goods and services.
  • Ескіз
    Документ
    Research of the economic potential of the enterprise
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Shein, E. S.; Pererva, P. G.
    It has been proved that the competitiveness of enterprises depends on many conditions, including methodological support for the formation of the strategic potential of an enterprise, necessary for its successful functioning in a competitive environment, on the state of legislation, in particular tax and antimonopoly, etc., and, first of all, the competitiveness of an enterprise is determined by its potential.