Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1316

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/bapm

Від 2021 року кафедра має назву "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини", попередня назва – "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин".

Кафедра заснована в 1950 році, первісна назва – кафедра "Економіка промисловості та організації підприємств", у подальшому перейменовувано на: кафедра "Економіка і організація хімічної і приладобудівної промисловості" (1984); кафедра "Організація виробництва та управління персоналом" (1997); кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"; кафедра "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини" (2021).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" . Міжнародні зв’язки кафедри збагачують навчальний процес досягненнями іноземних науковців.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють : 6 докторів економічних наук, 19 кандидатів наук: 17 економічних, 2 – технічних; 7 співробітників мають звання професора, 16 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Compliance as a factor of preserving the reputation of industrial enterprises
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Kocziszky, György; Veres Somosi, Mariann; Kobielieva, T. O.
    When managing reputational risk in an enterprise, trust issues are key. We believe that the mechanism of reputational compliance should be aimed not so much at preventing reputational risk, but at forming trust relationships within business processes. Trust is built primarily on informational openness. Therefore, transparency is considered as one of the principles of good corporate governance.
  • Ескіз
    Документ
    Reputational compliance
    (NTU "KhPI", 2017) Kocziszky, György; Veres Somosi, Mariann; Kobielieva, Tetiana
    The professional component is methodological in nature, is the core of the model at all levels of government. The communication component of reputational compliance unites the relationships within the collective within the framework of corporate ethics, which is reflected in styles and traditions, formalized with the help of Codes of Corporate Culture and Codes of Professional Ethics and the honor of the organization.
  • Ескіз
    Документ
    Study of terminology of crisis management
    (Національний університет "Львівська політехніка", 2017) Veres Somosi, Mariann; Pererva, P. G.
    Thus, from our point of view, we can interpret the term "crisis management" as organized on a permanent basis the company's management considers a set of economic relations concerning the revealing signs of a crisis condition of the enterprise and its prevention.