Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1316

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/bapm

Від 2021 року кафедра має назву "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини", попередня назва – "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин".

Кафедра заснована в 1950 році, первісна назва – кафедра "Економіка промисловості та організації підприємств", у подальшому перейменовувано на: кафедра "Економіка і організація хімічної і приладобудівної промисловості" (1984); кафедра "Організація виробництва та управління персоналом" (1997); кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"; кафедра "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини" (2021).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" . Міжнародні зв’язки кафедри збагачують навчальний процес досягненнями іноземних науковців.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють : 6 докторів економічних наук, 19 кандидатів наук: 17 економічних, 2 – технічних; 7 співробітників мають звання професора, 16 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 265
  • Ескіз
    Документ
    Колективні та індивідуальні системи заохочень при розробці мотиваційних методів
    (ФПП Сегаль І. М., 2009) Побережний, Роман Олегович
    Тези доповіді присвячені питанням мотиваційного управління персоналом підприємства в сучасних умовах розвитку підприємництва.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні засади вибору інноваційної стратегії підприємства з позицій концепції маркетингу
    (Хмельницький національний університет, 2009) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Пересадько, Г. О.
    Розроблено теоретико-методичний підхід до поетапного ітераційного відбору інноваційних стратегій промислових підприємств, адекватних зовнішнім умовам і їх стратегічному потенціалу, з застосуванням елементів нечіткої логіки, на основі врахування рівнів попиту, рентабельності діяльності, ризику, конкурентоспроможності та адаптаційних можливостей підприємства. Визначено орієнтовний набір факторів впливу зовнішнього і внутрішнього середовища господарювання, які підлягають аналізу і урахуванню. Практична реалізація запропонованого підходу надасть змогу підвищити оперативність та рівень обґрунтованості вибору інноваційних стратегій розвитку підприємств стосовно існуючих ринкових умов і їх наявного стратегічного потенціалу.
  • Ескіз
    Публікація
    Forming of new educational paradigm of preparation of specialists is on intellectual property in context of requirements of bolonskogo of process
    (Miskolci Egyetem, 2009) Pererva, P. G.; Kosenko, Oleksandra; Tkacheva, N. P.
    The substantive provisions of on-line tutorial are considered on preparation of specialists in area of intellectual property on the economic faculty of the Kharkov polytechnic university in the light of requirements of the Bolonskogo process and credit-module system of estimation of knowledges.
  • Ескіз
    Публікація
    Проблеми управління інноваційним розвитком підприємств у транзитивній економіці
    (Університетська книга, 2005) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Прокопенко, О. В.; Мельник, Л. Г.; Божкова, В. В.; Самсонкін, В. М.; Тєлєтов, О. С.; Галиця, І. О.; Карпіщенко, О. І.; Біловодська, О. А.; Мельник, О. І.; Сотник, І. М.; Кочубей, Р. В.; Баскакова, М. Ю.; Башук, Т.; Дягтяренко, О. О.; Махнуша, С. М.; Міцура, О. О.; Олефіренко, О. М.; Доценко, Г. О.; Петренко, В. В.; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Школа, В. Ю.
    У монографії розглядаються теоретико-методологічні та методичні проблеми управління інноваційним розвитком підприємств у нестабільних умовах транзитивної економіки. Викладено авторські підходи до їх вирішення у руслі концепцій менеджменту та маркетингу інновацій. Головну увагу приділено підприємствам промисловості як провідній галузі вітчизняної економіки. Для фахівців з питань управління процесами інноваційного розвитку промислових підприємств, викладачів, аспірантів та студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів.
  • Ескіз
    Документ
    Управління інноваційним розвитком
    (Сумський державний університет, 2006) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Біловодська, Олена Анатоліївна
    Необхідність цілеспрямованої взаємодії окремих суб'єктів господарської діяльності один із одним і зовнішнім середовищем потребує орієнтувати маркетингову, а через неї інноваційну, інвестиційну і виробничо-збутову діяльність суб'єктів господарювання на виявлення і всебічне використання існуючих і перспективних ринкових можли­вос­тей з метою досягнення успіху в конкуренції, максимізації поточних і перспективних доходів. З цих позицій дисципліна "Управління інноваційним розвитком", спрямована на формування у студентів навичок і знань, необхідних для ухвалення економічно обґрунтованих рішень з управ­лін­ня проектами інноваційного розвитку (розвитку на основі інновацій), займає важливе місце у системі підготовки фахівців з маркетингу. Метою вивчення дисципліни "Управління інноваційним розвитком" є формування у студентів ринково орієнтованих пріоритетів соціально-економічного розвитку суспільства на основі динамічної гармонізації внутрішніх і зовнішніх (які генеруються ринковим середовищем) можливостей розвитку суб’єктів господарювання шляхом постійного пошуку і реалізації нових способів і сфер використання їхнього потенціалу.
  • Ескіз
    Документ
    Управління інноваційним розвитком
    (Університетська книга, 2005) Ілляшенко, Сергій Миколайович
    У посібнику розглядаються теоретичні і методичні основи управління на ринкових засадах процесами інноваційного розвитку суб`єктів господарювання в нестабільному ринковому середовищі перехідної економіки. Викладено концептуальні основи формування організаційно-економічного механізму управління, запропоновано критеріальну і методичну базу для реалізації його функцій. Посібник містить велику кількість прикладів і фактичних матеріалів, що ілюструють теоретичні положення. Для фахівців з питань управління процесами інноваційного розвитку окремих суб`єктів господарської діяльності і економіки країни в цілому. Для студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, аспірантів, викладачів, а також широкого кола читачів, яких зацікавлять проблеми інноваційного менеджменту і маркетингу інновацій.
  • Ескіз
    Документ
    Управління інтелектуальним капіталом підприємства
    (Сумський державний університет, 2008) Ілляшенко, Сергій Миколайович
  • Ескіз
    Документ
    Управление товарным ассортиментом промышленного предприятия
    (Сумський державний університет, 2007) Ильяшенко, Сергей Николаевич
  • Ескіз
    Документ
    Сутність концепції екологічного маркетингу
    (Сумський державний університет, 2007) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Прокопенко, Ольга Володимирівна