Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1316

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/bapm

Від 2021 року кафедра має назву "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини", попередня назва – "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин".

Кафедра заснована в 1950 році, первісна назва – кафедра "Економіка промисловості та організації підприємств", у подальшому перейменовувано на: кафедра "Економіка і організація хімічної і приладобудівної промисловості" (1984); кафедра "Організація виробництва та управління персоналом" (1997); кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"; кафедра "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини" (2021).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" . Міжнародні зв’язки кафедри збагачують навчальний процес досягненнями іноземних науковців.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють : 6 докторів економічних наук, 19 кандидатів наук: 17 економічних, 2 – технічних; 7 співробітників мають звання професора, 16 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 42
  • Ескіз
    Документ
    Методичні засади вибору інноваційної стратегії підприємства з позицій концепції маркетингу
    (Хмельницький національний університет, 2009) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Пересадько, Г. О.
    Розроблено теоретико-методичний підхід до поетапного ітераційного відбору інноваційних стратегій промислових підприємств, адекватних зовнішнім умовам і їх стратегічному потенціалу, з застосуванням елементів нечіткої логіки, на основі врахування рівнів попиту, рентабельності діяльності, ризику, конкурентоспроможності та адаптаційних можливостей підприємства. Визначено орієнтовний набір факторів впливу зовнішнього і внутрішнього середовища господарювання, які підлягають аналізу і урахуванню. Практична реалізація запропонованого підходу надасть змогу підвищити оперативність та рівень обґрунтованості вибору інноваційних стратегій розвитку підприємств стосовно існуючих ринкових умов і їх наявного стратегічного потенціалу.
  • Ескіз
    Публікація
    Проблеми управління інноваційним розвитком підприємств у транзитивній економіці
    (Університетська книга, 2005) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Прокопенко, О. В.; Мельник, Л. Г.; Божкова, В. В.; Самсонкін, В. М.; Тєлєтов, О. С.; Галиця, І. О.; Карпіщенко, О. І.; Біловодська, О. А.; Мельник, О. І.; Сотник, І. М.; Кочубей, Р. В.; Баскакова, М. Ю.; Башук, Т.; Дягтяренко, О. О.; Махнуша, С. М.; Міцура, О. О.; Олефіренко, О. М.; Доценко, Г. О.; Петренко, В. В.; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Школа, В. Ю.
    У монографії розглядаються теоретико-методологічні та методичні проблеми управління інноваційним розвитком підприємств у нестабільних умовах транзитивної економіки. Викладено авторські підходи до їх вирішення у руслі концепцій менеджменту та маркетингу інновацій. Головну увагу приділено підприємствам промисловості як провідній галузі вітчизняної економіки. Для фахівців з питань управління процесами інноваційного розвитку промислових підприємств, викладачів, аспірантів та студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів.
  • Ескіз
    Документ
    Управління інноваційним розвитком
    (Сумський державний університет, 2006) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Біловодська, Олена Анатоліївна
    Необхідність цілеспрямованої взаємодії окремих суб'єктів господарської діяльності один із одним і зовнішнім середовищем потребує орієнтувати маркетингову, а через неї інноваційну, інвестиційну і виробничо-збутову діяльність суб'єктів господарювання на виявлення і всебічне використання існуючих і перспективних ринкових можли­вос­тей з метою досягнення успіху в конкуренції, максимізації поточних і перспективних доходів. З цих позицій дисципліна "Управління інноваційним розвитком", спрямована на формування у студентів навичок і знань, необхідних для ухвалення економічно обґрунтованих рішень з управ­лін­ня проектами інноваційного розвитку (розвитку на основі інновацій), займає важливе місце у системі підготовки фахівців з маркетингу. Метою вивчення дисципліни "Управління інноваційним розвитком" є формування у студентів ринково орієнтованих пріоритетів соціально-економічного розвитку суспільства на основі динамічної гармонізації внутрішніх і зовнішніх (які генеруються ринковим середовищем) можливостей розвитку суб’єктів господарювання шляхом постійного пошуку і реалізації нових способів і сфер використання їхнього потенціалу.
  • Ескіз
    Документ
    Управління інноваційним розвитком
    (Університетська книга, 2005) Ілляшенко, Сергій Миколайович
    У посібнику розглядаються теоретичні і методичні основи управління на ринкових засадах процесами інноваційного розвитку суб`єктів господарювання в нестабільному ринковому середовищі перехідної економіки. Викладено концептуальні основи формування організаційно-економічного механізму управління, запропоновано критеріальну і методичну базу для реалізації його функцій. Посібник містить велику кількість прикладів і фактичних матеріалів, що ілюструють теоретичні положення. Для фахівців з питань управління процесами інноваційного розвитку окремих суб`єктів господарської діяльності і економіки країни в цілому. Для студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, аспірантів, викладачів, а також широкого кола читачів, яких зацікавлять проблеми інноваційного менеджменту і маркетингу інновацій.
  • Ескіз
    Документ
    Управління інтелектуальним капіталом підприємства
    (Сумський державний університет, 2008) Ілляшенко, Сергій Миколайович
  • Ескіз
    Документ
    Управление товарным ассортиментом промышленного предприятия
    (Сумський державний університет, 2007) Ильяшенко, Сергей Николаевич
  • Ескіз
    Документ
    Сутність концепції екологічного маркетингу
    (Сумський державний університет, 2007) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Прокопенко, Ольга Володимирівна
  • Ескіз
    Документ
    Проблеми споживчого попиту на мотоцикли в Україні
    (Сумський державний університет, 2007) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Коваленко, Н. Ю.
  • Ескіз
    Документ
    Проблема ребрендингу на сучасному підприємстві
    (Сумський державний університет, 2008) Сухенко, Н. В.; Ілляшенко, Сергій Миколайович