Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1316

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/bapm

Від 2021 року кафедра має назву "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини", попередня назва – "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин".

Кафедра заснована в 1950 році, первісна назва – кафедра "Економіка промисловості та організації підприємств", у подальшому перейменовувано на: кафедра "Економіка і організація хімічної і приладобудівної промисловості" (1984); кафедра "Організація виробництва та управління персоналом" (1997); кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"; кафедра "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини" (2021).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" . Міжнародні зв’язки кафедри збагачують навчальний процес досягненнями іноземних науковців.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють : 6 докторів економічних наук, 19 кандидатів наук: 17 економічних, 2 – технічних; 7 співробітників мають звання професора, 16 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 2093
  • Ескіз
    Документ
    Розробка системи антикризових заходів на машинобудівних підприємствах на основі сбалансованої експертної оцінки
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2010) Товажнянський, Вячеслав Леонідович
  • Ескіз
    Документ
    Принципи стратегічного управління
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2010) Побережний, Роман Олегович
  • Ескіз
    Документ
    Стратегические приоритеты использования отходов масложирового производства в контексте экономического развития предприятия
    (Український науково-дослідний інститут олій та жирів Національної академії аграрних наук України, 2017) Попов, Николай Алексеевич
    В данной статье проанализировано динамику основных показателей развития масложировой отрасли Украины. Показано значение и место сектора в структуре отечественной промышленности. Обосновано, что в условиях обостренной конкуренции масложировых предприятий на отечественном и мировом рынках, повышение эффективности функционирования деятельности возможно за счет рационального использования отходов и побочных продуктов производства. Рассмотрено фактическое состояние образования и использования отходов производства масложировой отрасли Украины в условиях конкурентной среды. Приведена классификация отходов масложирового производства по таким классификационным признакам: видам экономической деятельности, технологической стадии образования, классу безопасности, объемам образования, агрегатному состоянию, степени использования. Предложены основные стратегические приоритеты использования отходов производства отечественных предприятий как маслодобывающего, так и маслоперерабатывающего комплексов.
  • Ескіз
    Документ
    Засоби індивідуалізації як об'єкт інтелектуальної власності
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2015) Задорожна, Ю. О.; Савченко, Ольга Ігорівна
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз ефективності використання інтелектуальної власності на підприємстві
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2015) Хопшаносова, Д. А.; Борзенко, Володимир Іванович
  • Ескіз
    Публікація
    Моделі оптимізації розміру замовлення та вибору постачальника в системі логістики підприємства
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Бутенко, Є.; Сергієнко, Олена Андріанівна
  • Ескіз
    Публікація
    Communication as a social phenomenon in the international economic relations
    (Львівський інститут ПрАТ "ВНЗ "Міжрегіональна Академія управління персоналом", 2019) Novik, I. O. ; Maslak, M. V.; Herashchenko, J. M.
  • Ескіз
    Публікація
    Стратегія соціально-економічного розвитку вітчизняних підприємств у сучасних умовах ведення бізнесу
    (ДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури", 2019) Новік, Ірина Олексіївна
    Стратегія соціального-економічного розвитку може розглядатися як загальний напрям дій щодо розвитку компетенцій, лояльності й ефективності роботи персоналу, необхідний підприємству для досягнення стратегічних цілей діяльності у поєднанні із задоволенням потреб і очікувань інших зацікавлених у діяльності підприємства груп: власників, споживачів, бізнес-партнерів, громадськості. У статті представлено поняття стратегії економічного й соціального розвитку як основного конструктивного елементу довгострокового планування підприємства в сучасних умовах. Визначено основні довгострокові завдання, які повинні бути вирішені в процесі розроблення і реалізації стратегії соціально-економічного розвитку підприємства. Розкрито особливості формування стратегії соціально-економічного розвитку. Запропоновано алгоритм розроблення стратегії соціально-економічного розвитку підприємства. Проаналізовано основні проблеми соціального й економічного розвитку вітчизняних підприємств. Визначено програми, які є складовими компонентами стратегії соціально-економічного розвитку сучасного підприємства.
  • Ескіз
    Публікація
    Підвищення ефективності управління товарними запасами підприємства роздрібної торгівлі у кризовий період
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Шапран, Євген Миколайович; Соснов, Ігор Ігорович; Лук'яниця, І. Ю.; Бутенко, Є. В.
  • Ескіз
    Документ
    Використання мір близкості на основі коефіцієнтів подібності в задачі розподілу виробничої програми по плановим періодам
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Федоров, Андрій Олексійович; Передрій, Андреа Елізабет Юріївна