Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1316

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/bapm

Від 2021 року кафедра має назву "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини", попередня назва – "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин".

Кафедра заснована в 1950 році, первісна назва – кафедра "Економіка промисловості та організації підприємств", у подальшому перейменовувано на: кафедра "Економіка і організація хімічної і приладобудівної промисловості" (1984); кафедра "Організація виробництва та управління персоналом" (1997); кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"; кафедра "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини" (2021).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" . Міжнародні зв’язки кафедри збагачують навчальний процес досягненнями іноземних науковців.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють : 6 докторів економічних наук, 19 кандидатів наук: 17 економічних, 2 – технічних; 7 співробітників мають звання професора, 16 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 300
  • Ескіз
    Документ
    Економічна оцінка продуктів з інтелектуальною складовою
    (Науково-дослідний інститут інтелектуальної власності Національної академії правових наук України, 2024) Кобєлєв, Іван Валерійович; Косенко, Софія Андріївна
    Розроблено рекомендації для бізнесу щодо ефективного управління інтелектуальними продуктами та їх економічної оцінки, що включають поєднання традиційних методів з новітніми технологіями для підвищення точності та ефективності оцінки.
  • Ескіз
    Документ
    Форсайт-методи в інтелектуальній власності та інноватиці
    (Науково-дослідний інститут інтелектуальної власності Національної академії правових наук України, 2024) Мехович, Катерина Сергіївна
    В доповіді доведено, що форсайт — це методологія, спрямована на довгострокове прогнозування і моделювання майбутнього розвитку науки, технологій, економіки та суспільства. Основна мета форсайту полягає в тому, щоб допомогти суб’єктам
  • Ескіз
    Документ
    Формування конкурентних переваг об'єктів права інтелектуальної власності
    (Науково-дослідний інститут інтелектуальної власності Національної академії правових наук України, 2024) Перерва, Олександр Петрович
    В доповіді доведено, що ефективне управління та захист інтелектуальних активів сприяє підвищенню інноваційного потенціалу, розвитку нових ринків та збільшенню економічної вартості компаній. Водночас, необхідно враховувати виклики, пов’язані з порушенням прав ІВ, та активно працювати над удосконаленням механізмів їх захисту на міжнародному рівні.
  • Ескіз
    Документ
    Джерела виникнення конфліктних інтересів в сфері інтелектуальної власності
    (Науково-дослідний інститут інтелектуальної власності Національної академії правових наук України, 2024) Петрова, Марія Євгенівна
    В доповіді доведено, що один з найпоширеніших видів конфліктів виникає між винахідником і його роботодавцем щодо прав на інтелектуальний продукт, створений у ході виконання службових обов’язків. Зазвичай такі конфлікти виникають через нечітке визначення прав у трудових договорах. Взаємодія між різними суб’єктами права – авторами, розробниками, інвесторами та компаніями – може призводити до конфліктів інтересів, що ускладнює питання власності на результати інтелектуальної діяльності
  • Ескіз
    Документ
    Проблеми ціноутворення на науково-інноваційну продукцію
    (Науково-дослідний інститут інтелектуальної власності Національної академії правових наук України, 2024) Климентова, Марія Віталіївна; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна
    В доповіді доведено, що рішення проблем ціноутворення на науково-інноваційну продукцію вимагає комплексного підходу, який включає гнучкість, аналіз ринку, співпрацю з державними установами, використання технологій для прогнозування попиту та ефективне управління патентами. Такі підходи дозволяють компаніям знижувати ризики, забезпечувати прибутковість та робити інновації доступнішими для споживачів.
  • Ескіз
    Документ
    Формування методів комерціалізації об'єктів права інтелектуальної власності
    (Науково-дослідний інститут інтелектуальної власності Національної академії правових наук України, 2024) Євсєєв, Андрій Сергійович
    В доповіді доведено, що комерціалізація об'єктів інтелектуальної власності може відбуватися різними шляхами, кожен з яких має свої переваги та недоліки. Вибір конкретної форми залежить від стратегії компанії, характеристик об'єкта ІВ, а також ринкових умов. Ефективне впровадження методів комерціалізації дозволяє максимізувати вигоди від інновацій і перетворити інтелектуальну власність у потужний економічний інструмент.
  • Ескіз
    Документ
    Сучасні тенденції міжнародного трансферу технологій
    (Полтавський університет економіки і торгівлі, 2024) Шаповал, Віктор Станіславович; Косенко, Андрій Васильович
    Визначено, що перед Україною, що має сприятливі перспективи збільшення експорту технологій, стоїть завдання вибудовування системи його підтримки щодо надання необхідних аналітичних та консультаційних послуг, допомоги у процесі підготовки та подання заявок на отримання правової охорони результатів інтелектуальної діяльності на зовнішніх ринках
  • Ескіз
    Документ
    Стадії підготовки ефективної комерціалізації інновацій
    (Полтавський університет економіки і торгівлі, 2024) Євсєєв, Андрій Сергійович; Перерва, Петро Григорович
    Результати проведеного дослідження дозволяють виокремити вісім основних стадій, які повинен пройти розробник інноваційного продукту, для його успішної комерціалізації. В доповіді детально аналізуються всі стадії та надаються рекомендації по їх ефективному проходженню при комерціалізації інновацій.
  • Ескіз
    Документ
    Вплив бренду університету на ефективність підготовки фахівців
    (Державний біотехнологічний університет, 2024) Мирошник, Тетяна Олександрівна; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна
    В доповіді обгрунтовано, що бренд університету може мати значний вплив на ефективність підготовки фахівців, оскільки він визначає сприйняття та репутацію університету як навчальної установи. Бренд університету може мати значний вплив на ефективність підготовки фахівців
  • Ескіз
    Публікація
    Креативна та економічна природа інтелектуальної власності в епоху високотехнологічного контенту
    (ТОВ "Юридична компания "Юрсервіс", 2022) Маслак, Ольга Іванівна; Маслак, Марія Володимирівна; Яковенко, Ярослава Юріївна