Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1316

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/bapm

Від 2021 року кафедра має назву "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини", попередня назва – "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин".

Кафедра заснована в 1950 році, первісна назва – кафедра "Економіка промисловості та організації підприємств", у подальшому перейменовувано на: кафедра "Економіка і організація хімічної і приладобудівної промисловості" (1984); кафедра "Організація виробництва та управління персоналом" (1997); кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"; кафедра "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини" (2021).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" . Міжнародні зв’язки кафедри збагачують навчальний процес досягненнями іноземних науковців.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють : 6 докторів економічних наук, 19 кандидатів наук: 17 економічних, 2 – технічних; 7 співробітників мають звання професора, 16 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 289
  • Ескіз
    Документ
    Сучасні тенденції міжнародного трансферу технологій
    (Полтавський університет економіки і торгівлі, 2024) Шаповал, Віктор Станіславович; Косенко, Андрій Васильович
    Визначено, що перед Україною, що має сприятливі перспективи збільшення експорту технологій, стоїть завдання вибудовування системи його підтримки щодо надання необхідних аналітичних та консультаційних послуг, допомоги у процесі підготовки та подання заявок на отримання правової охорони результатів інтелектуальної діяльності на зовнішніх ринках
  • Ескіз
    Документ
    Стадії підготовки ефективної комерціалізації інновацій
    (Полтавський університет економіки і торгівлі, 2024) Євсєєв, Андрій Сергійович; Перерва, Петро Григорович
    Результати проведеного дослідження дозволяють виокремити вісім основних стадій, які повинен пройти розробник інноваційного продукту, для його успішної комерціалізації. В доповіді детально аналізуються всі стадії та надаються рекомендації по їх ефективному проходженню при комерціалізації інновацій.
  • Ескіз
    Документ
    Вплив бренду університету на ефективність підготовки фахівців
    (Державний біотехнологічний університет, 2024) Мирошник, Тетяна Олександрівна; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна
    В доповіді обгрунтовано, що бренд університету може мати значний вплив на ефективність підготовки фахівців, оскільки він визначає сприйняття та репутацію університету як навчальної установи. Бренд університету може мати значний вплив на ефективність підготовки фахівців
  • Ескіз
    Публікація
    Креативна та економічна природа інтелектуальної власності в епоху високотехнологічного контенту
    (ТОВ "Юридична компания "Юрсервіс", 2022) Маслак, Ольга Іванівна; Маслак, Марія Володимирівна; Яковенко, Ярослава Юріївна
  • Ескіз
    Документ
    Правовий механізм інтелектуальної власності
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Колотюк, Олена Іванівна; Ткачов, Максим Михайлович
    Правовий механізм інтелектуальної власності охоплює комплекс правових засобів, що регулюють відносини, пов'язані з правами на ці результати. Механізм має на меті захистити творчість та інтелектуальні зусилля авторів та винахідників, які створюють нові ідеї та продукти. До основних складових правового механізму інтелектуальної власності пропонується віднести наступні складові: авторське право; патентне право, товарні знаки, право на промисловий дизайн, інші форми захисту.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості встановлення цін на науково-технічну продукцію
    (Київський національний університет культури і мистецтв, 2024) Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Климентова, Марія Віталіївна
    Визначено, що ціна на нову продукцію часто залежить не так від якості та ефективності розробок, як від супутніх факторів та умов. У разі ринкової економіки новий виріб має бути конкурентоспроможним, тобто. нова продукція повинна бути не тільки високоефективною в порівнянні з випускається, але і мати високий техніко - економічний рівень. Цей показник повинен враховувати продуктивність, питомі витрати сировини, експлуатаційні витрати, надійність, якість та інші корисні властивості виробу. Як правило, ціна такого виробу, що поставляється на ринок, – результат маркетингових досліджень підприємства – виробника.
  • Ескіз
    Документ
    Методичний підхід до ранжування інтелектуально-інноваційних технологій інновацій
    (Київський національний університет культури і мистецтв, 2024) Кобєлєва, Анна Валеріївна
    В основу пропонованої моделі ранжування інноваційних технологій покладено цілісне уявлення про їх готовність до комерціалізації науковими колективами промислових підприємств, що в сучасних реаліях стає своєрідним фундаментом для інноваційного розвитку, формування людського капіталу, зростання якості життя та трансформацій у суспільстві Пропонована модель – це сукупність завершених процесів оцінки технологічної, організаційно-виробничої та ринкової готовності інноваційної технології до комерціалізації.
  • Ескіз
    Публікація
    Дослідження видів вартісного вираження об'єктів інтелектуальної власності
    (Київський національний університет культури і мистецтв, 2024) Маслак, Марія Володимирівна
    Доведено, що в залежності від цільового призначення результатів вартісного оцінювання інтелектуального продукту, в залежності від того, хто потребує для свого використання ці результати, оцінювач може в певній мірі диверсифікувати методи та інструменти проведення оцінки, віддаючи пріоритет тим чи іншим методичним підходам. В результаті проведеного дослідження представлено пропозиції щодо наявності певного взаємозв’язку між видом вартості, метою її визначення та споживачем результатів вартісного оцінювання інтелектуального продукту.
  • Ескіз
    Документ
    Сучасні тенденції міжнародного трансферу технологій
    (Київський національний університет культури і мистецтв, 2024) Косенко, Андрій Васильович; Шаповал, Віктор Станіславович
    Визначено, що трансфер технологій є ключовим чинником розвитку національної економіки України, а ступінь участі України у міжнародному трансфері технологій багато в чому визначає як конкурентоспроможність, і можливість технологічного прогресу країни. Ефективність трансферу технологій визначається, перш за все, організаційною моделлю, яка має бути орієнтована на забезпечення процесу впровадження результатів досліджень та розробок у виробництво та подальше поширення їх в економіці на національному та міжнародному рівнях.
  • Ескіз
    Документ
    Шляхи комерціалізації університетських інновацій
    (Київський національний університет культури і мистецтв, 2024) Перерва, Петро Григорович; Євсєєв, Андрій Сергійович
    Пропонуються до використання наступні шляхи до ринку результатів університетських наукових розробок: ліцензування технології галузевому партнеру; ліцензування технології для існуючої стартап-компанії; створення стартап-компанії для виведення інновацій на ринок.