Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1316

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/bapm

Від 2021 року кафедра має назву "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини", попередня назва – "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин".

Кафедра заснована в 1950 році, первісна назва – кафедра "Економіка промисловості та організації підприємств", у подальшому перейменовувано на: кафедра "Економіка і організація хімічної і приладобудівної промисловості" (1984); кафедра "Організація виробництва та управління персоналом" (1997); кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"; кафедра "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини" (2021).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" . Міжнародні зв’язки кафедри збагачують навчальний процес досягненнями іноземних науковців.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють : 6 докторів економічних наук, 19 кандидатів наук: 17 економічних, 2 – технічних; 7 співробітників мають звання професора, 16 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 25
  • Ескіз
    Документ
    Особливості діджиталізації сфери бізнес-процесів
    (Полтавський університет економіки і торгівлі, 2024) Колотюк, Олена Іванівна; Перерва, Петро Григорович
    Запропоновано виділити три основні об'єкти цифрової трансформації промислового підприємства: клієнтський досвід, бізнес-процеси та фінансові моделі. Для формування і постійного покращення рівня клієнтського досвіду рекомендуємо проводити дослідження споживачів за допомогою інструментів аналітики та соціальних мереж.
  • Ескіз
    Публікація
    Аналіз витрат та методів формування собівартості промислової продукції
    (Державний біотехнологічний університет, 2024) Чернишенко, Олена Іванівна; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна
    Обгрунтовано, що аналіз витрат та формування собівартості дозволяє підприємству ефективно керувати витратами, оптимізувати виробничі процеси та приймати обґрунтовані управлінські рішення. Важливо постійно оновлювати методи та підходи до врахування витрат, особливо при змінах у виробництві чи на ринку. Формування собівартості важливо для визначення цінової політики, прийняття рішень щодо виробничих операцій та стратегічного розвитку підприємства.
  • Ескіз
    Документ
    Сутність і види науково-технічної продукції
    (Державний біотехнологічний університет, 2024) Климентова, Марія Віталіївна; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна
    Доведено, що розробка та виробництво науково-технічної продукції часто потребує значних інвестицій у дослідження та розробки, а також висококваліфікованого персоналу, вимагають високого рівня наукових та інженерних знань для їх розробки та виробництва.
  • Ескіз
    Документ
    Комерційна сприйнятливість агропромислового підприємства
    (Миколаївський національний аграрний університет, 2024) Дюжев, Олександр Вікторович
    Доповідь аналізує основні аспекти комерційної сприйнятливості, включаючи маркетингові стратегії, які дозволяють підприємствам ефективно просувати свої товари та послуги на ринку. Також розглядаються фактори, які впливають на сприйнятливість споживачів до бренду та продукції підприємства, такі як якість продукту, цінова політика, обслуговування клієнтів тощо. Крім того, матеріал доповіді надає поради та рекомендації щодо покращення комерційної сприйнятливості підприємства, включаючи розвиток сильного бренду, вдосконалення продукту та послуг, покращення якості обслуговування та залучення клієнтів через інноваційні маркетингові стратегії. Надані пропозиції є важливими для підприємств, які забезпечити стійкий розвиток у конкурентному бізнес-середовищі.
  • Ескіз
    Документ
    Напрямки розвитку реінжинірингу бізнес-процесів у сільському господарстві
    (Миколаївський національний аграрний університет, 2024) Тюфанов, Гергій Леонідович
    Доведено, що обмін досвідом з іншими підприємствами сприяє впровадженню найкращих практик та інновацій. Інвестиції в навчання та розвиток співробітників допомагають забезпечити їхню готовність до змін та виконання нових процесів. Все це вказує на важливість інтеграції сучасних технологій, фокусу на клієнті, гнучкого управління та постійного вдосконалення для досягнення успіху в реінжинірингу бізнес-процесів.
  • Ескіз
    Документ
    Переваги автоматизації виробничих процесів
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Пономарьов, Владислав Дмитрович
    Ефективність засобів автоматизації виробничих процесів є ключовою темою в сучасній промисловості. Вона визначає, наскільки ефективно виробничі процеси можуть бути оптимізовані, автоматизовані та контрольовані за допомогою різноманітних технологій та інструментів. Оцінка ефективності автоматизації виробничих процесів включає в себе важливі складові, які було виявлено та обґрунтовано в ході проведеного дослідження.
  • Ескіз
    Документ
    Напрямки розвитку реінжинірингу бізнес-процесів
    (Полтавський державний аграрний університет, 2024) Тюфанов, Георгій Леонідович
    Доведено, що обмін досвідом з іншими підприємствами сприяє впровадженню найкращих практик та інновацій. Інвестиції в навчання та розвиток співробітників допомагають забезпечити їхню готовність до змін та виконання нових процесів. Все це вказує на важливість інтеграції сучасних технологій, фокусу на клієнті, гнучкого управління та постійного вдосконалення для досягнення успіху в реінжинірингу бізнес-процесів.
  • Ескіз
    Документ
    Комерційна сприйнятливісь підприємства
    (Полтавський державний аграрний університет, 2024) Дюжев, Олександр Вікторович; Косенко, Андрій Васильович; Перерва, Петро Григорович
    Доповідь аналізує основні аспекти комерційної сприйнятливості, включаючи маркетингові стратегії, які дозволяють підприємствам ефективно просувати свої товари та послуги на ринку. Також розглядаються фактори, які впливають на сприйнятливість споживачів до бренду та продукції підприємства, такі як якість продукту, цінова політика, обслуговування клієнтів тощо. Крім того, матеріал доповіді надає поради та рекомендації щодо покращення комерційної сприйнятливості підприємства, включаючи розвиток сильного бренду, вдосконалення продукту та послуг, покращення якості обслуговування та залучення клієнтів через інноваційні маркетингові стратегії. Надані пропозиції є важливими для підприємств, які забезпечити стійкий розвиток у конкурентному бізнес-середовищі.
  • Ескіз
    Документ
    Сутність комерційної сприйнятливості інновацій
    (2023) Дюжев, Олександр Вікторович; Косенко, Андрій Васильович; Перерва, Петро Григорович
    Автори пропонують визначати ефективність інноваційного процесу після його впровадження, так як тільки після введення інновації на ринок стає ясно, задовольняє вона нову потребу ринку чи ні. Найпростіша схема інноваційного процесу включає в себе генерацію нової ідеї, її експериментальну реалізацію, освоєння у виробництві, масовому виробництві і споживанні. Виділення науково-дослідної, техніко-технологічної, виробничої та комерційної функцій в інноваційному процесі визначається цілями підприємства. Цей процес починається з оцінки наявних ресурсів, визначення стратегічної мети, а закінчується окупністю інвестицій.
  • Ескіз
    Публікація
    Зарубіжний досвід інноваційного розвитку
    (2023) Погорєлова, Тетяна Олексіївна