Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1316

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/bapm

Від 2021 року кафедра має назву "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини", попередня назва – "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин".

Кафедра заснована в 1950 році, первісна назва – кафедра "Економіка промисловості та організації підприємств", у подальшому перейменовувано на: кафедра "Економіка і організація хімічної і приладобудівної промисловості" (1984); кафедра "Організація виробництва та управління персоналом" (1997); кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"; кафедра "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини" (2021).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" . Міжнародні зв’язки кафедри збагачують навчальний процес досягненнями іноземних науковців.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють : 6 докторів економічних наук, 19 кандидатів наук: 17 економічних, 2 – технічних; 7 співробітників мають звання професора, 16 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 14
  • Ескіз
    Документ
    Економічні детермінанти ефективності маркетингової діяльності промислового підприємства
    (Видавництво Львівської політехніки, 2024) Пономарьов, Владислав Дмитрович
    Ефективність маркетингової діяльності промислового підприємства залежить від комплексу економічних детермінант, серед яких важливе значення мають витрати на маркетинг, технологічні інновації, конкурентне середовище, цінова політика, споживчий попит та економічна стабільність.
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження еволюції концепцій маркетингу
    (Видавництво Львівської політехніки, 2024) Жуга, Д. А.; Перерва, Петро Григорович
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетингові бізнес-процеси як запорука сталого розвитку промислового підприємства
    (Київський національний університет культури і мистецтв, 2024) Косенко, Олександра Петрівна; Перерва, Поліна Олександрівна
    Доведено, що маркетингові бізнес процеси промислового підприємства включають в себе дві складові своєї діяльності: аналіз цільового ринку промислового підприємства та заходи по його формуванню; управління відносинами зі споживачами на базових положеннях маркетингової програми.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки щодо виконання індивідуальних завдань та підсумкового контролю знань з дисципліни "Маркетинг подій"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Ткачова, Надія Петрівна
    Методичні вказівки щодо виконання індивідуальних завдань та підсумкового контролю з дисципліни «Маркетинг подій». Навчально-методичного забезпечення включає методичні поради до виконання індивідуальних завдань з дисципліни: необхідні пояснення до завдання; практичні завдання щодо розробки та апробація методичних положень щодо організації івент-заходу – бази практики. Призначено для здобувачів спеціальності 075 «Маркетинг» всіх форм навчання.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки щодо виконання практичних, самостійних робіт та комплексу задач організації поточного контролю знань з дисципліни "Маркетинг подій"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Ткачова, Надія Петрівна
    Методичні вказівки щодо виконання практичних, самостійних робіт та комплексу задач, організації поточного контролю знань з дисципліни «Маркетинг подій». Навчально-методичного забезпечення включає методичні поради до виконання практичних та самостійних робіт та комплексу задач організації поточного контролю знань з дисципліни: необхідні пояснення до завдання; практичні завдання щодо розробки та апробація методичних положень щодо організації івент-заходу – бази практики. Призначено для здобувачів спеціальності 075 «Маркетинг» всіх форм навчання.
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження ризиків маркетингової діяльності
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Бердос, Максим Петрович; Косенко, Андрій Васильович; Перерва, Петро Григорович
    В доповіді доведено, що маркетингові ризики - це сукупність ризиків, властивих маркетингової сфері у діяльності компанії, які характеризуються ймовірністю виникнення певних подій та їх наслідків, що ускладнюють досягнення цілей на окремих етапах маркетингової діяльності або цілком у сфері маркетингу
  • Ескіз
    Документ
    Тенденції та перспективи розвитку інклюзивного маркетингу
    (International Center of Social Sciences and Humanities, 2023) Паймаш, Ганна Василівна
  • Ескіз
    Документ
    Управління виробничим потенціалом підприємства
    (ТОВ "Планета-Прінт", 2020) Пантелєєв, Михайло Сергійович; Рижа, С. С.
  • Ескіз
    Документ
    Методи діагностики діяльності підприємств та організацій
    (ТОВ "Планета-Прінт", 2020) Пантелєєв, Михайло Сергійович
  • Ескіз
    Документ
    Сучасна комунікаційна політика експортної діяльності підприємства з виробництва харчових продуктів
    (2022) Черепанова, Вікторія Олександрівна; Курочкіна, Марина Юріївна
    У даній публікації наведено проблеми та шляхи вдосконалення маркетингової складової підприємства, проведено аналіз щодо визначення найпопулярніших медіа ресурсів, соціальних мереж в Польщі й запропоновано заходи до підвищення ефективності рекламної діяльності підприємства.