Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1316

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/bapm

Від 2021 року кафедра має назву "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини", попередня назва – "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин".

Кафедра заснована в 1950 році, первісна назва – кафедра "Економіка промисловості та організації підприємств", у подальшому перейменовувано на: кафедра "Економіка і організація хімічної і приладобудівної промисловості" (1984); кафедра "Організація виробництва та управління персоналом" (1997); кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"; кафедра "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини" (2021).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" . Міжнародні зв’язки кафедри збагачують навчальний процес досягненнями іноземних науковців.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють : 6 докторів економічних наук, 19 кандидатів наук: 17 економічних, 2 – технічних; 7 співробітників мають звання професора, 16 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 244
  • Ескіз
    Публікація
    Зарубіжний досвід формування витрат на логістичну діяльність промислового підприємства
    (Видавництво Львівської політехніки, 2024) Чернишенко, Олена Іванівна
    Зарубіжний досвід показує, що зниження витрат на логістику вимагає впровадження інноваційних рішень, ефективного управління ресурсами, кооперації з іншими компаніями та екологічного підходу. Важливою складовою цього процесу є адаптація до умов конкретного ринку та гнучкість у прийнятті стратегічних рішень.
  • Ескіз
    Документ
    Економічні детермінанти ефективності маркетингової діяльності промислового підприємства
    (Видавництво Львівської політехніки, 2024) Пономарьов, Владислав Дмитрович
    Ефективність маркетингової діяльності промислового підприємства залежить від комплексу економічних детермінант, серед яких важливе значення мають витрати на маркетинг, технологічні інновації, конкурентне середовище, цінова політика, споживчий попит та економічна стабільність.
  • Ескіз
    Документ
    Формування конкурентних переваг промислового підприємства в умовах воєнного стану
    (Видавництво Львівської політехніки, 2024) Перерва, Олександр Петрович
    Підприємства, які можуть швидко адаптуватися та будувати партнерські відносини, матимуть більше шансів на виживання та успіх.
  • Ескіз
    Документ
    Формування цінової стратегії промислового підприємства на інтелектуально-інноваційну продукцію
    (Видавництво Львівської політехніки, 2024) Климентова, Марія Віталіївна
    У науковій доповіді підкреслюється, що успішна цінова стратегія є критично важливою для забезпечення конкурентоспроможності підприємства в умовах швидких технологічних змін.
  • Ескіз
    Документ
    Стратегічний розвиток креативної діяльності промислового підприємства
    (Видавництво Львівської політехніки, 2024) Андрощук, Ірина Олексіївна; Гарна, Ульяна Юріївна; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна
  • Ескіз
    Публікація
    Нормативно-правова база та принципи сталого розвитку підприємства
    (Одеський національний технологічний університет, 2024) Ткачов, Максим Михайлович; Ткачова, Надія Петрівна
    В доповіді визначено, що реалізація концепції сталого розвитку на підприємстві потребує інтеграції економічних, екологічних та соціальних принципів у стратегію та операційну діяльність. Важливо дотримуватися міжнародних та національних нормативних вимог, забезпечуючи при цьому сталий розвиток бізнесу
  • Ескіз
    Документ
    Формування напрямків інтелектуалізації інклюзивного розвитку економіки
    (Одеський національний технологічний університет, 2024) Косенко, Андрій Васильович; Перерва, Петро Григорович
    В доповіді визначено, що інтелектуалізація інклюзивного розвитку економіки спрямована на створення умов, за яких кожен член суспільства має можливість брати активну участь в економічному житті та отримувати користь від його результатів. Програми інтелектуалізація своєї діяльності мають обов’язково бути на кожному виробництві.
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження методичних підходів до економічної оцінки діяльності промислового підприємства
    (Національний університет "Одеська політехніка", 2024) Пономарьов, Владислав Дмитрович
    У статті розглянуто як національні, так і міжнародні методи економічної оцінки діяльності промислових підприємств, які представляють комплекс взаємопов'язаних норм і правил, які визначають поняття та принципи оцінки. Детально розглянуто економічний, фінансовий процесовий, витратний та комплексний підходи до оцінювання економічної ефективності виробничо-комерційної діяльності промислового підприємства. Особлива увага приділена методу оцінки ефективності на засадах макро- та мікросередовищі, а також методу збалансованої системи показників. По кожному з методів визначено основні переваги та недоліки, а також обґрунтовано сфери найбільш ефективного їх використання в економічній діяльності промислових підприємств. Доведено, що запровадження сучасних методів оцінки ефективності діяльності підприємств сприяє стабільному економічному розвитку України, підвищує інвестиційну привабливість та допомагає підприємствам адаптуватися до глобальних викликів.
  • Ескіз
    Публікація
    Концепція адаптивного маркетингу
    (Полтавський університет економіки і торгівлі, 2024) Косенко, Софія Андріївна; Ткачова, Надія Петрівна
    Обґрунтовано, що концепція адаптивного маркетингу характеризується низкою принципових положень, до яких пропонується віднести наступні: предметом аналізу зовнішнього середовища є економічні та зовнішні загрози та можливості, які здатні вивести підприємство зі стану рівноваги; предметом аналізу внутрішнього середовища є проблемні ділянки, через які підприємство не здатне в теперішньому чи майбутньому часі перебувати в рівноважному стані з навколишнім середовищем; можливості, які має підприємство (потенціал для розвитку), та джерела отримання можливостей для розвитку; предметом управління є проекти, спрямовані на адаптацію підприємства, та ризики для підприємства, спричинені перетвореннями
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження складових концепції сталого розвитку
    (Полтавський університет економіки і торгівлі, 2024) Скляренко, Максим Геннадійович; Перерва, Петро Григорович
    На основі проведеного дослідження пропонується розглядати концепцію сталого розвитку яка категорію, яка поєднує в собі три складові: економічну, соціальну та екологічну. Характеристика цих складових сталого розвитку може бути зведена до положень, які детально розглядаються в науковій доповіді.