Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1316

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/bapm

Від 2021 року кафедра має назву "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини", попередня назва – "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин".

Кафедра заснована в 1950 році, первісна назва – кафедра "Економіка промисловості та організації підприємств", у подальшому перейменовувано на: кафедра "Економіка і організація хімічної і приладобудівної промисловості" (1984); кафедра "Організація виробництва та управління персоналом" (1997); кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"; кафедра "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини" (2021).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" . Міжнародні зв’язки кафедри збагачують навчальний процес досягненнями іноземних науковців.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють : 6 докторів економічних наук, 19 кандидатів наук: 17 економічних, 2 – технічних; 7 співробітників мають звання професора, 16 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 31
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження категорій впровадження, трансферу та комерціалізації інновацій
    (Національна академія Національної гвардії України, 2024) Євсєєв, Андрій Сергійович
    В доповіді визначено фактори успішного трансферу інновацій: наявність інфраструктури для передачі знань, таких як інноваційні кластери, технопарки, центри трансферу технологій; розвинена система правової охорони інтелектуальної власності, що стимулює передачу технологій і захищає права обох сторін; інституційна підтримка у вигляді державних програм, грантів для учасників трансферу.
  • Ескіз
    Документ
    Сучасні тенденції міжнародного трансферу технологій
    (Полтавський університет економіки і торгівлі, 2024) Шаповал, Віктор Станіславович; Косенко, Андрій Васильович
    Визначено, що перед Україною, що має сприятливі перспективи збільшення експорту технологій, стоїть завдання вибудовування системи його підтримки щодо надання необхідних аналітичних та консультаційних послуг, допомоги у процесі підготовки та подання заявок на отримання правової охорони результатів інтелектуальної діяльності на зовнішніх ринках
  • Ескіз
    Документ
    Стадії підготовки ефективної комерціалізації інновацій
    (Полтавський університет економіки і торгівлі, 2024) Євсєєв, Андрій Сергійович; Перерва, Петро Григорович
    Результати проведеного дослідження дозволяють виокремити вісім основних стадій, які повинен пройти розробник інноваційного продукту, для його успішної комерціалізації. В доповіді детально аналізуються всі стадії та надаються рекомендації по їх ефективному проходженню при комерціалізації інновацій.
  • Ескіз
    Документ
    Сучасні тенденції міжнародного трансферу технологій
    (Київський національний університет культури і мистецтв, 2024) Косенко, Андрій Васильович; Шаповал, Віктор Станіславович
    Визначено, що трансфер технологій є ключовим чинником розвитку національної економіки України, а ступінь участі України у міжнародному трансфері технологій багато в чому визначає як конкурентоспроможність, і можливість технологічного прогресу країни. Ефективність трансферу технологій визначається, перш за все, організаційною моделлю, яка має бути орієнтована на забезпечення процесу впровадження результатів досліджень та розробок у виробництво та подальше поширення їх в економіці на національному та міжнародному рівнях.
  • Ескіз
    Документ
    Маркетингова складова комерціалізації інтелектуальних продуктів
    (Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського, 2023) Євсєєв, Андрій Сергійович; Перерва, Петро Григорович
    В доповіді доведено, що реалізація маркетингових процесів є невід'ємною частиною інноваційної діяльності, в умовах інноваційної економіки не може бути інновації без маркетингу. Це твердження є об'єктивним для будь-яких інноваційних процесів, а не тільки для розробки нового продукту.
  • Ескіз
    Документ
    Формування бренду університету засобами PR
    (Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського, 2023) Мирошник, Тетяна Олегівна; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Перерва, Петро Григорович
    В доповіді доведено, що найкращий спосіб просування бізнесу – це інтеграція в маркетингові стратегії як реклами, так і зв'язків з громадськістю. Використання обох засобів дозволяє збільшити частоту прослуховування цільової аудиторії, тобто споживачі повинні піддатися впливу маркетингового повідомлення кілька разів, перш ніж вони його запам'ятають. Спільне використання реклами і PR має важливе значення для підвищення ефективності маркетингових комунікацій. Сучасний раціональний споживач залишається байдужим до багатьох рекламних повідомлень. Тому рекламодавці шукають способи просування своєї продукції, що дозволяють подолати бар'єр споживчого скептицизму і недовіри.
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційна діяльність підприємства: трансфер технологій
    (Харківський національний університет внутрішніх справ, 2023) Шомоші Верес, Маріанн; Долина, Ірина Володимирівна; Перерва, Петро Григорович
    Обґрунтовано, що важливою характеристикою процесу трансферу технологій є класифікація технічних функцій. З точки зору технічних функцій трансфер технологій можна розділити на два основних методи: трансфер технологічних процесів і трансфер технологій продукції. Коли технологія фокусується на впливі на виробничий процес і має ефект підвищення ефективності та розширення виробництва, її перенесення називається технологічним трансфером.
  • Ескіз
    Документ
    Міжнародний трансфер технологій: сутність та значення
    (Національний університет "Запорізька політехніка", 2023) Євсєєв, Андрій Сергійович ; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що поняття «технологія» і «трансфер» визначаються як теоретиками, так і практиками в цій галузі по-різному. При цьому, незважаючи на різницю формулювань, зазвичай передбачається, що «технологія» - це не обов'язково щось матеріалізоване, але «передача» обов'язково є результатом дій людини. По суті, технологія - це інформація, призначена для використання і досягнення мети, або знання про те, як щось зробити. Передача ж - це переміщення технології за допомогою будь-яких інформаційних каналів від одного її індивідуального або колективного носія до іншого.
  • Ескіз
    Публікація
    Економічна сутність венчурної концепції комерціалізації об'єктів інтелектуальної власності
    (2023) Маслак, Марія Володимирівна
    Доведено, що модель ринкової концепції інтелектуальної власності передбачає виконання всіх стадій процесу ринкової комерціалізації іншою організацією, яка в певній мірі є компетентною у даній інтелектуальній сфері. Практичне використання її основних положень вимагає укладення обов’язкової письмової угоди з детальним викладом умов продажу па тенту на об’єкт інтелектуальної власності.
  • Ескіз
    Документ
    Проблеми комерціалізації інтелектуальної власності в Україні
    (ТОВ "Юридична компанія "Юрсервіс", 2023) Кобєлєва, Анна Валеріївна
    Комерціалізація об’єктів інтелектуальної власності та їх впровадження є актуальною проблемою подальшого економічного зростання національної економіки України. Від наявності науково-технічних розробок та об’єктів інтелектуальної власності залежить вирішення питань модернізації промисловості, нової індустріалізації, забезпечення інноваційного розвитку, розумного зростання.