Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1316

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/bapm

Від 2021 року кафедра має назву "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини", попередня назва – "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин".

Кафедра заснована в 1950 році, первісна назва – кафедра "Економіка промисловості та організації підприємств", у подальшому перейменовувано на: кафедра "Економіка і організація хімічної і приладобудівної промисловості" (1984); кафедра "Організація виробництва та управління персоналом" (1997); кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"; кафедра "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини" (2021).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" . Міжнародні зв’язки кафедри збагачують навчальний процес досягненнями іноземних науковців.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють : 6 докторів економічних наук, 19 кандидатів наук: 17 економічних, 2 – технічних; 7 співробітників мають звання професора, 16 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 30
  • Ескіз
    Документ
    Формування інноваційних технологій розвитку туристичного бізнесу
    (Полтавський державний аграрний університет, 2024) Кулакова, Софія Олександдрівна; Перерва, Петро Григорович
    Обґрунтовано, що організація інноваційної діяльності підприємств, що представляють сферу послуг, повинна забезпечити, по-перше, досягнення єдиного бачення пропозиції послуг на споживчому ринку; по-друге, визначення стратегічних пріоритетів у трансформації цієї сфери; по-третє, розробка довгострокової стратегії діяльності підприємств; по-четверте, створення сервісно-орієнтованої системи зв'язку; по-п'яте, формування інноваційних кадрів з визначенням зон відповідальності за результати роботи; по-шосте, впровадження системного контролінгу процесів розвитку послуг на споживчому ринку.
  • Ескіз
    Документ
    Перспективи та переваги розвитку пішохідного туризму
    (Державний біотехнологічний університет, 2024) Лопатюк, Анастасія Юріївна; Перерва, Петро Григорович
  • Ескіз
    Документ
    Спортивний туризм як спосіб збереження здоров'я
    (Державний біотехнологічний університет, 2024) Кулакова, Софія Олександрівна; Перерва, Петро Григорович
    В доповіді обґрунтовано, що спортивний туризм займає особливе місце серед інших видів туризму як найбільш ефективна форма набуття знань, умінь і навичок, необхідних для побутової, виробничої та військової діяльності людини. У процесі спортивного туризму одночасно вирішуються освітні, оздоровчі та спортивні завдання.
  • Ескіз
    Документ
    Перспективи розвитку екстремального туризму в Україні
    (Державний біотехнологічний університет, 2024) Лепетень, Дар'я Андріївна; Перерва, Петро Григорович
    В доповіді проаналізована специфіка роботи українських туроператорів, які займаються створенням екстремальних турів. При написанні цієї роботи був використаний матеріал, розміщений на офіційних сайтах українських туроператорів.
  • Ескіз
    Публікація
    Роль маркетингу в туристичному бізнесі
    (Державний біотехнологічний університет, 2024) Перерва, Поліна Олександрівна; Косенко, Олександра Петрівна
    В доповіді визначено, що просування на міжнародному рівні здійснюється за допомогою виставок і ярмарків туристичних агентств і агентств. Маркетологи використовують для просування своїх послуг такі види виставок: туристичні виставки загального призначення, спеціалізовані, багатоцільові ярмаркові виставки. Формування фірмового стилю підприємства дає можливість виділити продукцію компанії, підвищити ефективність реклами і знизити витрати на маркетингові комунікації.
  • Ескіз
    Документ
    Перспективи та переваги розвитку пішохідного туризму
    (Державний біотехнологічний університет, 2024) Косенко, Руслана Андріївна; Матросова, Вікторія Олександрівна
    В доповіді доведено, що пішохідний туризм пропонує можливість не тільки насолоджуватися красою природи, але й збагачувати свій досвід, займаючись фізичною активністю та взаємодіючи з природним середовищем. Пішохідний туризм є популярним не лише серед природолюбів та активних людей, але й серед тих, хто шукає спосіб втечі від швидкого темпу життя та насолоди природою в спокійному ритмі.
  • Ескіз
    Документ
    Формування конкурентних переваг туризму в Україні
    (Полтавський державний аграрний університет, 2024) Перерва, Олександр Петрович
    Доведено, що формування конкурентних переваг туризму в Україні вимагає комплексного підходу, який базується на унікальних ресурсах та особливостях країни, інноваціях, маркетингових стратегіях та співпраці з іншими учасниками туристичного ринку.
  • Ескіз
    Публікація
    Розвиток методів оцінювання витрат на створення туристичних продуктів
    (Полтавський державний аграрний університет, 2024) Чернишенко, Олена Іванівна
    Доведено, що туризм є важливою галуззю для багатьох країн, і розвиток туристичних продуктів вимагає детального оцінювання витрат, пов'язаних з їх створенням. Результати проведеного дослідження дають змогу пропонувати огляд розвитку методів оцінювання витрат на створення туристичних продуктів. Розглядаються основні аспекти такого оцінювання, включаючи визначення ключових витратних пунктів, стратегічне планування витрат, оцінку вартості продукту та інші важливі аспекти.
  • Ескіз
    Документ
    Перспективи та проблеми розвитку туризму в Україні
    (Полтавський державний аграрний університет, 2024) Лопатюк, Анастасія Юріївна; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що майбутнє туризму в Україні багато в чому залежить від розвитку політичної ситуації. Якщо війна з Росією закінчиться і політична ситуація стабілізується, то можна очікувати на відновлення в'їзного туризму. Важливу роль також відіграватиме розвиток інфраструктури. Інвестиції в будівництво доріг, готелів та інших туристичних об'єктів допоможуть зробити Україну більш привабливою для туристів.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до самостійної роботи з дисципліни "Міжнародний туризм"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Дюжев, Віктор Геннадійович; Подрез, Ольга Іванівна
    Метою вивчення дисципліни "Міжнародний туризм" є формування знань щодо базових категорій теорії міжнародних економічних відносин, поглиблення і розширення теоретичних знань, вмінь та практичних навичок студентів у питаннях методології здійснення досліджень світових туристичних потоків, тенденцій їх формування та організації інституційного регулювання розвитку міжнародного туризму. Важливою складовою сучасної туристської науки є визначення шляхів подальшого розвитку туризму в сучасних умовах із використанням існуючих туристських ресурсів. Під час вивчення даної дисципліни студенти будуть працювати з офіційною статистичною інформацією UNWTO, що надасть їм можливість навчитися об’єктивно визначати основні тенденції розвитку міжнародного туризму.