Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1316

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/bapm

Від 2021 року кафедра має назву "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини", попередня назва – "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин".

Кафедра заснована в 1950 році, первісна назва – кафедра "Економіка промисловості та організації підприємств", у подальшому перейменовувано на: кафедра "Економіка і організація хімічної і приладобудівної промисловості" (1984); кафедра "Організація виробництва та управління персоналом" (1997); кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"; кафедра "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини" (2021).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" . Міжнародні зв’язки кафедри збагачують навчальний процес досягненнями іноземних науковців.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють : 6 докторів економічних наук, 19 кандидатів наук: 17 економічних, 2 – технічних; 7 співробітників мають звання професора, 16 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Публікація
    Міжнародне інноваційне підприємництвo: стартап проектування
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Линник, Олена Іванівна; Перерва, Петро Григорович; Ляліна, Олександра Андріївна
    Дослідження фокусується на аналізі кращих практик у створенні та розвитку стартапів у міжнародному масштабі з особливим акцентом на інноваційність та підприємницький дух. Зокрема, розглядаються такі аспекти, як стратегії залучення інвестицій, управління ризиками, взаємодія з міжнародними партнерами та створення конкурентоздатного продукту або послуги. Ця тема важлива для розуміння та підтримки розвитку інноваційних стартапів у світовому масштабі і може слугувати основою для розробки стратегій та політик у сфері підтримки підприємництва та інновацій.
  • Ескіз
    Публікація
    Entrepreneurship opportunities and economic growth in the conditions of globalization
    (2022) Iershova, N. Yu.; Lynnyk, Olena Ivanivna
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток ділової креативності як запорука успіху у сучасному світі
    (ТОВ Видавництво "Точка", 2021) Савченко, Ольга Ігорівна; Верютіна, Вікторія Юріївна; Побережний, Роман Олегович
    Автори досліджують питання стратегічного розвитку креативних індустрій, спираючись на необхідність формування відповідних знань, умінь і навичок персоналу. При цьому особливий наголос роблять на розвитку творчих здібностей студентської молоді та технологіях, що можуть забезпечити цей розвиток.
  • Ескіз
    Документ
    Features of enterprise development in the context of globalization
    (ТОВ "Планета-Прінт", 2020) Ольшевська, В. О.
  • Ескіз
    Публікація
    Стратегія маркетингу логістичних послуг у підприємницькій діяльності: ціноутворення та політика розподілу
    (Національний технічний інститут "Харківський політехнічний інститут", 2021) Перерва, Петро Григорович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Косенко, Андрій Васильович; Косенко, Олександра Петрівна; Ткачова, Надія Петрівна
    В статті доведено, що маркетингова логістика – це планування, оперативне управління та контроль фізичних потоків матеріалів і готових продуктів, починаючи з місць виникнення потоків вихідної сировини, комплектуючих деталей і т. п. і закінчуючи доведенням кінцевих продуктів до споживачів, з метою найбільш ефективного задоволення їх запитів.