Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1316

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/bapm

Від 2021 року кафедра має назву "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини", попередня назва – "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин".

Кафедра заснована в 1950 році, первісна назва – кафедра "Економіка промисловості та організації підприємств", у подальшому перейменовувано на: кафедра "Економіка і організація хімічної і приладобудівної промисловості" (1984); кафедра "Організація виробництва та управління персоналом" (1997); кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"; кафедра "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини" (2021).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" . Міжнародні зв’язки кафедри збагачують навчальний процес досягненнями іноземних науковців.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють : 6 докторів економічних наук, 19 кандидатів наук: 17 економічних, 2 – технічних; 7 співробітників мають звання професора, 16 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Формування системи моніторингу підприємницької діяльності підприємства
    (2023) Перерва, Петро Григорович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна
    У статті розроблено методичний підхід до проведення моніторингу виробничо-комерційної діяльності проми-слового підприємства. Запропоновано дві аналітичні функції, які при їх самостійному використанні можуть бути достатньо об’єктивними, щоб відобразити економічний стан бізнесу на підприємстві. Найбільш точний результат моніторингу можна отримати при спільному використанні цих функцій. Розглянуто теоретичні та методичні засади моніторингу підприємницької діяльності, основу яких складають виробничі, комерційні та фінансові показники роботи підприємства. Розроблено методичні положення моніторингу виробничо-комерційної діяльності проми-слового підприємства. з використанням тангенціальної та арктангенціальної функції. Пропоновані функція визначені в інтервалі [-1; +1] і через їх нелінійність з’являється можливість відстежити градієнт зміни результатів виробничо-комерційної діяльності підприємства.