Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1316

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/bapm

Від 2021 року кафедра має назву "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини", попередня назва – "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин".

Кафедра заснована в 1950 році, первісна назва – кафедра "Економіка промисловості та організації підприємств", у подальшому перейменовувано на: кафедра "Економіка і організація хімічної і приладобудівної промисловості" (1984); кафедра "Організація виробництва та управління персоналом" (1997); кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"; кафедра "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини" (2021).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" . Міжнародні зв’язки кафедри збагачують навчальний процес досягненнями іноземних науковців.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють : 6 докторів економічних наук, 19 кандидатів наук: 17 економічних, 2 – технічних; 7 співробітників мають звання професора, 16 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Управлінські конфлікти
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Остапенко, Денис Сергійович; Косенко, Андрій Васильович
    Доведено, що ефективне управління конфліктами включає в себе: розуміння причин конфлікту, тобто важливо аналізувати корінні причини конфлікту, щоб розробити ефективні стратегії врегулювання; створення відкритого середовища: створення атмосфери відкритості та взаєморозуміння сприяє запобіганню конфліктів; використання конструктивних методів вирішення: застосування таких методів, як переговори, компроміси і медіація, допомагає вирішити конфлікт.
  • Ескіз
    Документ
    Конфлікти в трудовому колективі: природа виникнення та правове забезпечення
    (2022) Косенко, Андрій Васильович; Ткачов, Максим Михайлович; Перерва, Петро Григорович
    Визначено, що конфліктна ситуація виникає у випадках, коли працівники переконані у цьому, що у з певними діями керівника створюються умови, внаслідок яких неможливо знайти задоволені їх конкретні потреби і прагнення.
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційні підходи до управління конфліктами при веденні туристичного бізнесу
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Косенко, Андрій Васильович; Носирєв, Олександр Олександрович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Глізнуца, Марина Юріївна; Ілляшенко, Сергій Миколайович
    З розвитком туристичної галузі в нашій країні, виникає необхідність в раціональній організації та ефективному управлінні туристичною діяльністю в умовах ринкової економіки і надання необхідних знань з управління туристичною діяльністю потрібних кожному підприємцю цієї галузі та його персоналу, щоб забезпечити конкурентоспроможність послуг на внутрішньому і зовнішньому ринках, що можливо шляхом використання правил менеджменту і досвіду інших держав. Переговори представляють широкий аспект спілкування, що охоплює багато сфер діяльності індивіда. Як метод рішення конфліктів переговори є набором тактичних прийомів, направлених на пошук взаємоприйнятних рішень для конфліктуючих сторін і сприяння персоналом готельного бізнесу та туристичної галузі в організації діяльності та оперативній адаптації її відповідно до змін факторів зовнішнього середовища. Ділове спілкування необхідно відповідно організувати. Початок цього процесу визначає формулювання цілі. Цілі, які формує туристичний менеджер можуть бути різними: переконати співрозмовника придбати ту чи іншу туристичну послугу, укласти угоду, вирішити суперечливе питання, отримати необхідну інформацію тощо. Чітке розуміння такої цілі дуже важливе при виборі тактики спілкування. Для ведення ефективного бізнесу доцільно володіти сучасними знаннями щодо створення управлінських структур і розробки процесів туризму та гостинності, складання паспорту на кожен день, для будь-якої події, в який вносяться тема, необхідна інформація, всі важливі події, а також уміння і навички приймати ефективні управлінські рішення щодо діяльності готелів і туристичних фірм. Використання етичних принципів дозволить знизити конфліктні взаємодії і підвищити якість послуг. Співробітник туристичної фірми не повинен безоглядно виконувати вимоги ділового етикету. Йому просто потрібно спробувати зрозуміти їхній внутрішній зміст і сутність, які зумовили ї х необхідність у діловому спілкуванні. Норми ділового етикету – це не найвища істина, вони не мають абсолютного характеру і можуть змінюватися з часом. Однак їх розумне дотримання суттєво підвищить ефективність діяльності туристичної фірми. Застосування принципів ділового етикету на практиці є економічно вигідним і підвищує ефективність діяльності туристичного підприємства. Практична цінність роботи полягає у використанні результатів дослідження, що дозволить істотно підвищити якість по слуг в туристичному бізнесі.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до виконання курсового проекту з курсу "Управління персоналом"
    (НТУ "ХПІ", 2018) Матросов, Олександр Дмитрович; Гармаш, Сергій Володимирович; Віхляєва, Наталія Володимирівна
    Метою курсового проекту є закріплення отриманих теоретичних знань з дисципліні «Управління персоналом» і придбання практичних навичок по виконанню управлінських функцій та процедур. Для виконання поставленої мети курсовий проект містить два розділи: теоретичний і практичний. У теоретичному розділі студентові пропонується на підставі наявних літературних джерел виконати аналіз теми і поставлених питань. У практичній частині необхідно виконати відповідні завдання та розрахунки.
  • Ескіз
    Документ
    Організаційні підходи до механізму комерціалізації ОІВ та проблеми їх практичної реалізації
    (ФОП Кравченко Я. О., 2018) Перерва, Петро Григорович; Косенко, Андрій Васильович
    На підставі вивчення теорії та практики управління інтелектуальною власністю пропонується декілька можливих форм організаційного механізму комерціалізації об’єктів інтелектуальної власності на промисловому підприємстві на основі функціонального підходу.