Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1316

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/bapm

Від 2021 року кафедра має назву "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини", попередня назва – "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин".

Кафедра заснована в 1950 році, первісна назва – кафедра "Економіка промисловості та організації підприємств", у подальшому перейменовувано на: кафедра "Економіка і організація хімічної і приладобудівної промисловості" (1984); кафедра "Організація виробництва та управління персоналом" (1997); кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"; кафедра "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини" (2021).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" . Міжнародні зв’язки кафедри збагачують навчальний процес досягненнями іноземних науковців.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють : 6 докторів економічних наук, 19 кандидатів наук: 17 економічних, 2 – технічних; 7 співробітників мають звання професора, 16 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 21
  • Ескіз
    Публікація
    Відмінність бізнес-плану від інших планових документів
    (ФОП Томенко Ю. І., 2023) Долина, Ірина Володимирівна; Кучіна, Світлана Едуардівна
  • Ескіз
    Публікація
    Оптимізація корпоративної стратегії: елімінація неефективних економічних складових
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Сусліков, Станіслав Вячеславович
    Стаття присвячена питанню оптимізації корпоративних стратегій в умовах сучасної економічної нестабільності. Автори розглядають методики обробки інформації, необхідні для виявлення та елімінації неефективних економічних складових у стратегічному плануванні підприємства. У статті розглядаються результати аналізу досвіду вітчизняних та закордонних компаній у сфері оптимізації корпоративних стратегій. Основний акцент робиться на використанні сучасних методів та інструментів обробки інформації, таких як семантичний аналіз, порівняльний аналіз, сопоставление та інші, для отримання об'єктивних даних та числових оцінок. Автори виділяють ключові фактори, які слід враховувати при оптимізації корпоративної стратегії, такі як ефективність, рентабельність, ризики, конкурентність та інші. Вони також розглядають підходи до вибору джерел інформації та методів обробки даних. Стаття містить практичні рекомендації для керівників компаній щодо покращення процесів прийняття стратегічних рішень, підвищення комплексного соціально-економічного стану та конкурентоспроможності підприємства в умовах економічної нестабільності.
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження підходів до розробки збутової діяльності підприємства
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2017) Багмут, І. О.; Борзенко, Володимир Іванович
  • Ескіз
    Публікація
    Важливі аспекти сучасного менеджменту на підприємстві
    (ФОП Томенко Ю. І., 2020) Кармінська-Бєлоброва, Марина Володимирівна; Безверха, Анжеліка Ігорівна
  • Ескіз
    Публікація
    До питання ефективності управління інтелектуальною власністю
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Маслак, Марія Володимирівна; Перерва, Петро Григорович
  • Ескіз
    Документ
    Позиціонування інновінгу в процесі формування програми розвитку підприємства
    (ФОП Томенко Ю. І., 2020) Лук'яниця, Аліна Юріївна
  • Ескіз
    Документ
    Сучасні проблеми управління персоналом
    (ТОВ "Планета-Прінт", 2021) Угрімова, Ірина Володимирівна; Губарєва, М. О.
  • Ескіз
    Документ
    Розробка міжнародної стратегії виходу підприємства на нові ринки
    (ТОВ "Планета-Прінт", 2021) Попельницька, А. О.; Чекмасова, І. А.
  • Ескіз
    Документ
    Організація розвитку підприємства
    (ФОП Томенко Ю. І., 2021) Шматько, Наталія Михайлівна; Борисенко, Д. В.
  • Ескіз
    Документ
    Визначення основних напрямків підвищення ефективності діяльності підприємств
    (Національний технічний університет “Харківський політехнічний інститут”, 2019) Кучинський, Володимир Анатолійович; Сазонова, Вікторія Юріївна
    Основними напрямками підвищення ефективності діяльності підприємств є: активне впровадження інноваційних технологій в управлінні виробничими системами і менеджменті персоналу для підвищення ефективності функціонування і забезпечення конкурентоспроможності підприємств в сучасних умовах; використання стратегічного планування і бюджетування для управління підприємствами; оптимізація функціонування виробничих систем і менеджменту персоналу за рахунок застосування логістичного підходу в управлінні.