Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1316

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/bapm

Від 2021 року кафедра має назву "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини", попередня назва – "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин".

Кафедра заснована в 1950 році, первісна назва – кафедра "Економіка промисловості та організації підприємств", у подальшому перейменовувано на: кафедра "Економіка і організація хімічної і приладобудівної промисловості" (1984); кафедра "Організація виробництва та управління персоналом" (1997); кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"; кафедра "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини" (2021).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" . Міжнародні зв’язки кафедри збагачують навчальний процес досягненнями іноземних науковців.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють : 6 докторів економічних наук, 19 кандидатів наук: 17 економічних, 2 – технічних; 7 співробітників мають звання професора, 16 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Документ
    Маркетинговий аналіз запитів споживачів туристичних послуг м. Сум
    (Сумський державний університет, 2013) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ахрамеєва, М. В.; Іванова, Т. Є.
    У статті викладено результати маркетингового аналізу запитів споживачів туристичних послуг Сумської області, а також визначено асортимент туристичних послуг, що здатні задовольнити споживчі запити. Отримані результати можуть бути використані для цілеспрямованого формування і розвитку ринку туристичних послуг Сумщини, формування відповідної інфраструктури, розробки програм соціально-економічного розвитку території.
  • Ескіз
    Документ
    Бренд країни як фактор розвитку національного туристичного бізнесу
    (Сумський державний університет, 2008) Голишева, Євгенія Олексіївна; Ілляшенко, Сергій Миколайович
  • Ескіз
    Документ
    Маркетинговий аналіз запитів споживачів туристичних послуг Сумщини
    (Сумський державний університет, 2013) Ілляшенко, Сергій Миколайович
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз залежності бренду країни від рівня її соціально-економічного розвитку
    (Університетська книга, 2009) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Голишева, Євгенія Олексіївна
    Розглянуто Anholt Nation Brands Index як перший індекс оцінки брендів країн. Проаналізовано основні показники рівня соціально-економічного розвитку, у яких враховується імідж країни за кордоном. Визначена залежність між брендом країни та її соціально-економічним розвитком. Запропоновані заходи покращання бренду України.
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз профілю типових споживачів туристичних послуг Сумщини
    (Інститут економіки, технологій і підприємництва, 2013) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Білан, М. І.
    Одним з пріоритетних завдань економічної політики держави є ліквідація диспропорцій соціально-економічного розвитку її регіонів. Це ініціює активний пошук і обґрунтування найбільш сприятливих напрямків їх розвитку. Як свідчить світовий досвід, одним з таких напрямів є розвиток індустрії туризму, переважно тих його видів, які користуються зростаючим попитом, зокрема, екологічного, сільського, маршрутно-пізнавального тощо.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості формування туристичного бренду регіону
    (2020) Ілляшенко, Сергій Миколайович
    Визначено, узагальнено і систематизовано особливості формування туристичного бренду регіонів країни. Зокрема, висвітлено: етапи формування бренду, підходи до вибору його ідентифікаторів, основні комунікаційні інструменти, групи сприйняття іміджу і бренду регіону.
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетингове забезпечення виробництва та збуту туристичних послуг
    (Харківський національний університет будівництва та архітектури, 2019) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Носирєв, Олександр Олександрович; Маслак, Марія Володимирівна; Гармаш, Сергій Володимирович; Товажнянська, Ольга Ігорівна