Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1316

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/bapm

Від 2021 року кафедра має назву "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини", попередня назва – "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин".

Кафедра заснована в 1950 році, первісна назва – кафедра "Економіка промисловості та організації підприємств", у подальшому перейменовувано на: кафедра "Економіка і організація хімічної і приладобудівної промисловості" (1984); кафедра "Організація виробництва та управління персоналом" (1997); кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"; кафедра "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини" (2021).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" . Міжнародні зв’язки кафедри збагачують навчальний процес досягненнями іноземних науковців.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють : 6 докторів економічних наук, 19 кандидатів наук: 17 економічних, 2 – технічних; 7 співробітників мають звання професора, 16 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Публікація
    Передумови успіху стратегій інноваційного розвитку
    (Триторія, 2020) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Шипуліна, Юлія Сергіївна
    Визначено основні передумови забезпечення успіху стратегій інноваційного розвитку галузі чи окремого підприємства/установи. Всю сукупність передумов розділено на три групи: передумови, що формуються у міжнародному середовищі; передумови, що формуються на рівні держави; передумови, що формуються на рівні галузі. Запропоновано структурні формули для розрахунку достатності/недостатності передумов кожної з виділених груп, а також для інтегральної оцінки. Визначено порядок їх застосування. Запропоновано таблицю рішень для оцінки перспектив реалізації стратегій інноваційного розвитку галузі виходячи з наявності/відсутності відповідних передумов, а також вибору за результатами оцінки відповідних управлінських дій. Розроблена укрупнена блок-схема алгоритму аналізу достатності передумов для забезпечення успіху стратегій інноваційного розвитку різних типів на рівні окремої організації.
  • Ескіз
    Документ
    The role of marketing in knowledge management for the formation and implementation of advanced innovative development strategies
    (2020) Illiashenko, Sergii
    The sequence and content of the procedures of the management system of strategies of advanced innovative development of the entity are determined. The obtained results can be used as a basis for the development of theoretical and methodological foundations of the organizational and economic mechanism of knowledge management in formation of strategies for advanced innovative development of economic entities.