Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1316

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/bapm

Від 2021 року кафедра має назву "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини", попередня назва – "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин".

Кафедра заснована в 1950 році, первісна назва – кафедра "Економіка промисловості та організації підприємств", у подальшому перейменовувано на: кафедра "Економіка і організація хімічної і приладобудівної промисловості" (1984); кафедра "Організація виробництва та управління персоналом" (1997); кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"; кафедра "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини" (2021).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" . Міжнародні зв’язки кафедри збагачують навчальний процес досягненнями іноземних науковців.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють : 6 докторів економічних наук, 19 кандидатів наук: 17 економічних, 2 – технічних; 7 співробітників мають звання професора, 16 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Исследование антимонопольного комплаенса
    (Харківський національний університет внутрішніх справ, 2020) Перерва, Петр Григорьевич; Кобелева, Татьяна Александровна
  • Ескіз
    Документ
    Виды комплаенс-рисков по зонам их возникновения
    (Харківський національний університет будівництва та архітектури, 2019) Кобелева, Татьяна Александровна
  • Ескіз
    Документ
    Исследование факторов формирования конъюнктуры рынка асинхронных электродвигателей
    (НТУ "ХПИ", 2008) Шводиауер, Герхард; Кобелева, Татьяна Александровна
    Исследованы методологические вопросы конъюнктуры мирового рынка. Определены общие факторы, влияющие на ее величину и на динамику изменения. Детально рассмотрены вопросы формирования конъюнктуры рынка асинхронных электродвигателей. Выделены и обоснованы основные показатели, от которых в основном зависит величины конъюнктуры рынка этого товара.