Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1316

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/bapm

Від 2021 року кафедра має назву "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини", попередня назва – "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин".

Кафедра заснована в 1950 році, первісна назва – кафедра "Економіка промисловості та організації підприємств", у подальшому перейменовувано на: кафедра "Економіка і організація хімічної і приладобудівної промисловості" (1984); кафедра "Організація виробництва та управління персоналом" (1997); кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"; кафедра "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини" (2021).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" . Міжнародні зв’язки кафедри збагачують навчальний процес досягненнями іноземних науковців.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють : 6 докторів економічних наук, 19 кандидатів наук: 17 економічних, 2 – технічних; 7 співробітників мають звання професора, 16 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Обгрунтування та прийняття бізнес-рішень в умовах війни в Україні
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Майстро, Руслана Григорівна; Гаврись, Ольга Олександрівна
    У статті досліджено методи обгрунтування та прийняття бізнес-рішень. Визначено, що в умовах війни ризики зростають, отже необхідно більш грунтовно підходити до формування бізнес-рішень. Процес прийняття рішення передбачає ідентифікацію проблеми, вибір варіантів та оцінку ефективності рішення. Визначено, перелік факторів, які впливають на прийняття рішень українських управлінців та на ефективність діяльності компаній: різкі зміни регуляторних вимог, питання мобілізації та бронювання працівників, судові позови проти рф, експорт та імпорт продукції, та інше. Досліджено що лише 6 відсотків бізнесів адаптувалися до умов та змогли побудувати стратегію та бізнес-плани в умовах нових реалій, але багато українських підприємців знаходять ресурси та продовжують підтримувати державу та допомагати нашим героїчним збройним силам. Доведено, що національний бізнес поступово оговтується від нових реалій ведення бізнесу, для ефективного управління потрібно аналізувати потоки інформації через інструменти, що для цього може надати LIGA 360. Зазнечено, що адаптивність бізнесу до ризиків і змін відкриває перспективи за багатьма напрямами та створює стратегічну й конкурентну перевагу, дає можливість бізнесам вийти в лідери ринку. Визначено, що для того щоб досягти бажаного стану бізнесу в критичних умовах необхідно чітко дотримуватися алгоритму побудови моделі прийняття рішень, що враховуватиме повну обґрунтованість прийнятого бізнес-рішення на підставі визначених проблем, використовувати різноманітні методи прийняття бізнес-рішень залежно від ситуації, а також побудувати пріоритетність цінностей при обґрунтуванні бізнес-рішень та впровадженні їх у разі загрози підприємству та життю і здоров’ю людей.
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток методичних підходів та принципів міжнародного стартап проектування з метою продидії недобросвісній конкуренції
    (Інтерсервіс, 2024) Майстро, Руслана Григорівна; Кондратенко, І. О.; Курячий, Ф. М.
    В доповіді розглянуто розробку методик для ідентифікації, аналізу та управління ризиками, пов'язаними з міжнародною діяльністю, включаючи ризики валютних коливань, політичної нестабільності та інші. Розробку методик для адаптації продуктів та послуг до місцевих ринків та культур, включаючи вивчення мови, законодавства, культурних відмінностей та місцевого попиту. Розвиток методик для створення та управління мережами міжнародних партнерів, акселераторів, інкубаторів та інших організацій, що сприяють розвитку міжнародних стартапів.
  • Ескіз
    Документ
    It outsourcing as a guarantee of success for doing modern business
    (Sergeieva&Co, 2020) Nazarenko, S.; Maistro, R. G.
    Commonly used definitions of the IT-outsourcing statement that were given by the leading scientists in this field have been analyzed and improved the basic concept with our own vision of the statement. The works of the scientists who studied IT outsourcing as an economic factor have been investigated in, and the areas that can involve outsourcing to spread their product in the E-commerce sector and diversify their own risks by partially / fully transferring certain obligations to the outsourcer are studied.
  • Ескіз
    Документ
    The formation of economic and marketing prospects for the development of the market of information services
    (Технологічний центр, 2021) Pererva, P. G.; Nazarenko, Stanislav; Maistro, Ruslana; Danko, Taras; Doronina, Maya; Sokolova, Liudmyla
    This paper examines the current state and prospects of the European IT services market. A detailed analysis of economic indicators of the IT market in Europe. The marketing characteristics of the external market of IT services, in the formation of which the leading role belongs to export deliveries, are considered. It is established that the capacity of the international segment of the IT services market in most European countries is growing by an average of 20% annually, and the share of IT exports in the total structure of exports exceeds 8%. The forecast of changes in the domestic market of IT technologies in the post-Soviet countries is analyzed. According to the results, it was concluded that in the future the capacity of the domestic market of IT services may increase in 2024, in particular in Ukraine, to exceed $ 2 billion. The results of the study of the level of prices for IT services in the post-Soviet countries show that they mostly correspond to the prices for similar services in different groups of European countries (with different financial capabilities).