Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1316

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/bapm

Від 2021 року кафедра має назву "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини", попередня назва – "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин".

Кафедра заснована в 1950 році, первісна назва – кафедра "Економіка промисловості та організації підприємств", у подальшому перейменовувано на: кафедра "Економіка і організація хімічної і приладобудівної промисловості" (1984); кафедра "Організація виробництва та управління персоналом" (1997); кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"; кафедра "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини" (2021).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" . Міжнародні зв’язки кафедри збагачують навчальний процес досягненнями іноземних науковців.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють : 6 докторів економічних наук, 19 кандидатів наук: 17 економічних, 2 – технічних; 7 співробітників мають звання професора, 16 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 25
  • Ескіз
    Документ
    Особливості діджиталізації сфери бізнес-процесів
    (Полтавський університет економіки і торгівлі, 2024) Колотюк, Олена Іванівна; Перерва, Петро Григорович
    Запропоновано виділити три основні об'єкти цифрової трансформації промислового підприємства: клієнтський досвід, бізнес-процеси та фінансові моделі. Для формування і постійного покращення рівня клієнтського досвіду рекомендуємо проводити дослідження споживачів за допомогою інструментів аналітики та соціальних мереж.
  • Ескіз
    Документ
    Комерційна сприйнятливісь підприємства
    (Полтавський державний аграрний університет, 2024) Дюжев, Олександр Вікторович; Косенко, Андрій Васильович; Перерва, Петро Григорович
    Доповідь аналізує основні аспекти комерційної сприйнятливості, включаючи маркетингові стратегії, які дозволяють підприємствам ефективно просувати свої товари та послуги на ринку. Також розглядаються фактори, які впливають на сприйнятливість споживачів до бренду та продукції підприємства, такі як якість продукту, цінова політика, обслуговування клієнтів тощо. Крім того, матеріал доповіді надає поради та рекомендації щодо покращення комерційної сприйнятливості підприємства, включаючи розвиток сильного бренду, вдосконалення продукту та послуг, покращення якості обслуговування та залучення клієнтів через інноваційні маркетингові стратегії. Надані пропозиції є важливими для підприємств, які забезпечити стійкий розвиток у конкурентному бізнес-середовищі.
  • Ескіз
    Документ
    Сутність комерційної сприйнятливості інновацій
    (2023) Дюжев, Олександр Вікторович; Косенко, Андрій Васильович; Перерва, Петро Григорович
    Автори пропонують визначати ефективність інноваційного процесу після його впровадження, так як тільки після введення інновації на ринок стає ясно, задовольняє вона нову потребу ринку чи ні. Найпростіша схема інноваційного процесу включає в себе генерацію нової ідеї, її експериментальну реалізацію, освоєння у виробництві, масовому виробництві і споживанні. Виділення науково-дослідної, техніко-технологічної, виробничої та комерційної функцій в інноваційному процесі визначається цілями підприємства. Цей процес починається з оцінки наявних ресурсів, визначення стратегічної мети, а закінчується окупністю інвестицій.
  • Ескіз
    Публікація
    Сучасні технології управління виробничим персоналом
    (2023) Кучинський, Володимир Анатолійович; Погорєлова, Тетяна Олексіївна; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що що система планування підпорядкована загальним для економіки циклічним закономірностям (етапи створення, розвитку, перетворення, згасання, ліквідації), що обмежують життєві цикли будь-яких соціально-економічних явищ, пропонується передбачити в системі планування механізм моніторингу підвищення кваліфікації та перепідготовки кадрів, покликаний своєчасно генерувати сигнали про необхідність модернізації або докорінного перегляду цієї системи.
  • Ескіз
    Документ
    Класифікація підприємств за результатами інноваційної діяльності
    (Харківський національний університет внутрішніх справ, 2023) Нагі, Сабольч; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що основною формою впровадження наукових досягнень і прискорення виробничих процесів є інноваційна діяльність. У сучасних умовах розвитку і функціонування підприємств основним ресурсом є знання, а інформацією - інтелектуальні технології, які допомагають вирішити проблему обмеженості природних джерел. Саме тому оцінка інноваційної діяльності підприємства відіграє провідну роль в характеристиці його діяльності.
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження методів управління персоналом
    (Національний університет "Запорізька політехніка", 2023) Копиця, А. С.; Крамськой, О. Ю.; Перерва, Петро Григорович
    Сучасний менеджмент визначає персонал як один з ключових ресурсів підприємства. Це підвищує відповідальність людей, мотивує їх, зміцнює почуття приналежності до загальних цілей компанії, що, як наслідок, підвищує якість продукції (послуг).
  • Ескіз
    Документ
    Методи управління економічними системами
    (Національний університет "Запорізька політехніка", 2023) Лепський, Роман Сергійович; Перерва, Петро Григорович
    Розглядаючи методи управління і порівнюючи їх з ознаками інновацій, до відомої класифікації можна додати абсолютно нестандартні методи. Запропоновано умовно розділити все різноманіття методів управління економічними системами на три великі групи: економічні, адміністративні, соціально-психологічні.
  • Ескіз
    Документ
    Бізнес-процес на основі реінжинірингу
    (Національний університет "Запорізька політехніка", 2023) Тюфанов, Г. Л.; Перерва, Петро Григорович; Мехович, Сергій Анатолійович
    Доведено, що розгляд підприємства у вигляді системи бізнес-процесів допоможе виявити недоліки функціонування діяльності в конкретних місцях виникнення проблемних питань з подальшим їх усуненням. Такі проблемні питання виникають досить часто через нестабільність зовнішнього середовища підприємства.
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційна складова комерційного успіху підприємства
    (2023) Шаповал, Віктор Станіславович; Косенко, Андрій Васильович; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що інноваційна складова комерційного успіху промислового підприємства як об’єкта інвестування є важливим показником, під яким слід розуміти його інтегральну характеристику з точки зору наявного фінансового стану, можливостей розвитку техніко-економічного та організаційного рівня виробництва, соціальної безпеки та інформаційної забезпеченості тощо.
  • Ескіз
    Публікація
    Розвиток систем класифікації інновацій
    (Харківський національний університет внутрішніх справ, 2021) Ткачова, Надія Петрівна; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що класифікація інновацій означає розподіл інновацій на конкретні групи за визначеними ознаками для досягнення поставленої мети. Це дозволяє розділити інновації за найбільш важливими ознаками з урахуванням найрізноманітніших особливостей усіх ланок виробництва, збуту і споживання.