Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1316

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/bapm

Від 2021 року кафедра має назву "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини", попередня назва – "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин".

Кафедра заснована в 1950 році, первісна назва – кафедра "Економіка промисловості та організації підприємств", у подальшому перейменовувано на: кафедра "Економіка і організація хімічної і приладобудівної промисловості" (1984); кафедра "Організація виробництва та управління персоналом" (1997); кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"; кафедра "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини" (2021).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" . Міжнародні зв’язки кафедри збагачують навчальний процес досягненнями іноземних науковців.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють : 6 докторів економічних наук, 19 кандидатів наук: 17 економічних, 2 – технічних; 7 співробітників мають звання професора, 16 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 25
  • Ескіз
    Документ
    Формування інноваційних технологій розвитку туристичного бізнесу
    (Полтавський державний аграрний університет, 2024) Кулакова, Софія Олександдрівна; Перерва, Петро Григорович
    Обґрунтовано, що організація інноваційної діяльності підприємств, що представляють сферу послуг, повинна забезпечити, по-перше, досягнення єдиного бачення пропозиції послуг на споживчому ринку; по-друге, визначення стратегічних пріоритетів у трансформації цієї сфери; по-третє, розробка довгострокової стратегії діяльності підприємств; по-четверте, створення сервісно-орієнтованої системи зв'язку; по-п'яте, формування інноваційних кадрів з визначенням зон відповідальності за результати роботи; по-шосте, впровадження системного контролінгу процесів розвитку послуг на споживчому ринку.
  • Ескіз
    Документ
    Перспективи та переваги розвитку пішохідного туризму
    (Державний біотехнологічний університет, 2024) Лопатюк, Анастасія Юріївна; Перерва, Петро Григорович
  • Ескіз
    Документ
    Спортивний туризм як спосіб збереження здоров'я
    (Державний біотехнологічний університет, 2024) Кулакова, Софія Олександрівна; Перерва, Петро Григорович
    В доповіді обґрунтовано, що спортивний туризм займає особливе місце серед інших видів туризму як найбільш ефективна форма набуття знань, умінь і навичок, необхідних для побутової, виробничої та військової діяльності людини. У процесі спортивного туризму одночасно вирішуються освітні, оздоровчі та спортивні завдання.
  • Ескіз
    Документ
    Перспективи розвитку екстремального туризму в Україні
    (Державний біотехнологічний університет, 2024) Лепетень, Дар'я Андріївна; Перерва, Петро Григорович
    В доповіді проаналізована специфіка роботи українських туроператорів, які займаються створенням екстремальних турів. При написанні цієї роботи був використаний матеріал, розміщений на офіційних сайтах українських туроператорів.
  • Ескіз
    Документ
    Перспективи та проблеми розвитку туризму в Україні
    (Полтавський державний аграрний університет, 2024) Лопатюк, Анастасія Юріївна; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що майбутнє туризму в Україні багато в чому залежить від розвитку політичної ситуації. Якщо війна з Росією закінчиться і політична ситуація стабілізується, то можна очікувати на відновлення в'їзного туризму. Важливу роль також відіграватиме розвиток інфраструктури. Інвестиції в будівництво доріг, готелів та інших туристичних об'єктів допоможуть зробити Україну більш привабливою для туристів.
  • Ескіз
    Документ
    Формування туристичного потенціалу Харківської області
    (Київський національний університет культури і мистецтв, 2022) Перерва, Петро Григорович; Волченко, Анна Сергіївна
    Обґрунтовано, що Харківська область має вигідне геополітичне розташування, комфортні мікрокліматичні умови, різноманітний ландшафт, унікальну флору і фауну, історичну, культурну, архітектурну спадщину, розвинену мережу транспортних зв’язків, достатні людські, матеріальні, в тому числі природні та рекреаційні ресурси. туризм: освітній бізнес, спорт, (екскурсія), аматорське здоров’я та освіта, (полювання, риболовля), зелений, екологічний, релігійний, клубний тощо.
  • Ескіз
    Документ
    Економічні та управлінські бізнес-чинники міжнародного туризму
    (Полтавський державний аграрний університет, 2022) Грідіна, Аліна Олегівна; Долина, Ірина Володимирівна; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що сьогодні туризм займає значне місце в міжнародних відносинах. Кожен рік близько 600 млн. людей відвідують різні країни світу у туристичних цілях. Таким чином можна зазначити, що міжнародний туризм є не тільки популярним видом відпочинку, а й являє собою сферу світової економіки, яка активно розвивається.
  • Ескіз
    Документ
    Правовое обеспечение космического туризма
    (2021) Перерва, Петр Григорьевич; Ткачев, Максим Михайлович; Волченко, Анна Сергеевна
    Доказано, что космический туризм представляет собой необычный туризм, который позволяет позволяющий туристу или группе туристов попасть на земную орбиту и в космос. Разрешение на космический туризм выдается национальными властями в соответствии с соответствующими правовыми положениями космического права.
  • Ескіз
    Публікація
    Менеджмент в сфері регіонального туризму: сучасний стан та перспективи
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Перерва, Петро Григорович; Кармінська-Бєлоброва, Марина Володимирівна; Проскурня, Олена Михайлівна
    У статті наведені основні напрями та перспективи державної регіональної політики у сфері туризму: подолання відсталості регіону за рахунок розробки регіональних програм; створення засобів суб'єктів господарювання; збереження єдиного економічного простору і загальних принципів функціонування структур туристичного бізнесу на всій території України; залучення громадськості та різних служб міст і районів регіону до процесу планування туризму; розвиток туристично-екскурсійної активності населення, освоєння туристських територій, відновлення і пристосування пам'яток історії, культури, архітектури, природи для цілей туризму, екскурсій і відпочинку; допомога в подоланні відмінностей в рівні життя населення окремих регіонів; організація і управління економікою туристського комплексу на основі кооперації громадських державних організацій і особистих можливостей громадян.
  • Ескіз
    Документ
    Використання маркетингу вражень у туристичному бізнесі
    (Одеський національний економічний університет, 2021) Приходько, Єлизавета Геннадіївна; Перерва, Петро Григорович
    В доповіді сформовано характерні особливості вражень споживача, які дозволяють більш чітко відрізнити враження від товару і послуг. Доведено та обгрунтовано переваги маркетингу вражень.