Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1316

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/bapm

Від 2021 року кафедра має назву "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини", попередня назва – "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин".

Кафедра заснована в 1950 році, первісна назва – кафедра "Економіка промисловості та організації підприємств", у подальшому перейменовувано на: кафедра "Економіка і організація хімічної і приладобудівної промисловості" (1984); кафедра "Організація виробництва та управління персоналом" (1997); кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"; кафедра "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини" (2021).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" . Міжнародні зв’язки кафедри збагачують навчальний процес досягненнями іноземних науковців.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють : 6 докторів економічних наук, 19 кандидатів наук: 17 економічних, 2 – технічних; 7 співробітників мають звання професора, 16 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Комерційний потенціал технології: особливості оцінки
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Кобєлєва, Анна Валеріївна; Климентова, Марія Віталіївна; Перерва, Петро Григорович
    В доповіді обговорюються ключові аспекти оцінки комерційного потенціалу, такі як ринковий аналіз, технічний аналіз, конкурентні переваги, потенціал комерціалізації та фінансова вигода. Відзначається, що успішна оцінка комерційного потенціалу вимагає комплексного підходу та уваги до різних аспектів, що впливають на успішність технології на ринку. Ця тема важлива для бізнес-та інноваційних стратегій, а також для прийняття обґрунтованих рішень щодо розвитку та впровадження нових технологій
  • Ескіз
    Публікація
    Modern concept of evaluating the effectiveness of industrial innovations
    (2023) Pohorielova, T. O.; Pererva, P. G.
    An industrial enterprise is considered an asset that has the ability to generate cash flows, both now and in the future. By definition, it is impossible to accurately measure future cash flows. It is also impossible to measure the long-term economic efficiency and sustainability of an industrial enterprise.
  • Ескіз
    Публікація
    Competitiveness of the company's personnel: evaluation factors
    (Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023) Pohorielova, T. O.; Suslikov, S. V.; Pererva, P. G.
    The formation and development of competitive advantages of personnel is determined by multi-level, interrelated factors. In addition to competitive advantages, competitiveness is influenced by other factors. For example, the market, its size and growth rate, the larger it is, the stronger the struggle "for a place under the sun"; obstacles to entering the market; price; power; requirements, etc.
  • Ескіз
    Документ
    Assessment of the innovative potential of chemical industry enterprises
    (2022) Pererva, P. G.; Matrosova, Viktoriya; Dіakova, Natalia
    It has been proven that the successful implementation of innovations contributes to economic growth and increasing the competitiveness of enterprises. At the same time, the problem of intensification of innovative activity is often connected with the problem of formation and effective use of innovative potential.
  • Ескіз
    Документ
    Research category "innovation potential"
    (2022) Pererva, P. G.; Veryutina, Victoria; Peredriy, Andrea Elizabet
    It has been proven that innovation potential is a complex of economic, organizational and social factors that determine the ability of an object (industry, region or organization) to independently create innovations, to perceive other innovations created outside the object, to interact with other objects for common creation. and (or) the use of innovations, as well as to get rid of the obsolete in the existing socio-economic and organizational conditions.