Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1316

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/bapm

Від 2021 року кафедра має назву "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини", попередня назва – "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин".

Кафедра заснована в 1950 році, первісна назва – кафедра "Економіка промисловості та організації підприємств", у подальшому перейменовувано на: кафедра "Економіка і організація хімічної і приладобудівної промисловості" (1984); кафедра "Організація виробництва та управління персоналом" (1997); кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"; кафедра "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини" (2021).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" . Міжнародні зв’язки кафедри збагачують навчальний процес досягненнями іноземних науковців.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють : 6 докторів економічних наук, 19 кандидатів наук: 17 економічних, 2 – технічних; 7 співробітників мають звання професора, 16 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    Methodology for using the potential of business reengineering
    (2023) Pererva, P. G.; Shein, E. S.; Shein, Alexei
    The report proves that the competitiveness and economic viability of companies should be based on the adoption of new models and practices of management and organization of production. As a method of reproduction of existing enterprises, a business reengineering project is proposed, which means for the new business revolution the same thing that the specialization of labor meant for the previous one.
  • Ескіз
    Публікація
    Theoretical essence of innovative marketing
    (Луцький національний технічний університет, 2022) Tkachova, N. P.; Matrosova, V. O.; Veryutina, V. Ju.; Pererva, P. G.
    It is proposed to understand the marketing of innovations as activities aimed at finding new directions and ways of using the company's potential, developing new products and technologies on this basis, and promoting them to the market in order to more effectively meet the needs of consumers. way than competitors, thereby making a profit and providing conditions for long-term survival and development in the market.
  • Ескіз
    Документ
    Development of the theory of state regulation of innovation activity
    (Луцький національний технічний університет, 2022) Mekhovich, E. S.; Mekhovich, K. S.; Vorvul, A. S.; Vorvul, Yu. V.; Dyakova, N. M.; Pererva, P. G.
    It is proven that the state carries out all types of regulation of innovative activity - organizational, economic, financial, normative and legal. The state creates organizational, economic and legal conditions for innovative activity.
  • Ескіз
    Документ
    Organization of accounting and analysis at small enterprises of the tourist industry
    (2020) Pererva, P. G.
    The report proves that the methodology for evaluating management decisions in managing the costs of a tourism enterprise is quite simple to calculate and effective. Using this methodology, it is possible to analyze future prospects and the current state of activity.
  • Ескіз
    Публікація
    Формування міжнародної конкурентоспроможності та моделей бізнесу
    (Національний технічний інститут "Харківський політехнічний інститут", 2020) Перерва, Петро Григорович; Черепанова, Вікторія Олександрівна; Новік, Ірина Олексіївна; Погорєлов, Сергій Миколайович; Синіговець, Ольга Миколаївна
    В статті проведена систематизація історичних та новітніх теоретичних підходів до аналізу конкурентоспроможності на макрорівні і існуючих прикладних методів розрахунку міжнародної конкурентоспроможності. Детально розглянуто пріоритетні моделі європейської концепції інноваційного розвитку бізнесу: бізнес-модель № 1 – створення інвестиційних інститутів, що стимулюють суб`єктів міжнародної фінансової, наукової та промислової діяльності до впровадження інновацій; бізнес-модель № 2 – створення сприятливого середовища для інноваційної економіки; бізнес-модель № 3 - розвиток гуманітарного капіталу та формування в суспільстві загальної інноваційної культури. Доведено, що конкурентоспроможність є складною концепцією, яка визначається безліччю факторів, найбільш прийнятним способом оцінки рівня конкурентоспроможності є використання багатовимірних або складових показників конкурентоспроможності.
  • Ескіз
    Публікація
    Управління інноваційною діяльністю підприємств та організацій морегосподарського комплексу
    (Торубара О. С., 2013) Бай, Сергій Іванович; Блінцов, Володимир Степанович; Бушуєв, Сергій Дмитрович; Возний, Олександр Михайлович; Гайда, Анатолій Юліанович; Запорожець, Ірина Михайлівна; Козирь, Борис Юрієвич; Косенко, Андрій Васильович; Кошкін, Костянтин Вікторович; Маслак, Марія Володимирівна; Перерва, Петро Григорович; Покотилов, Ігор Пилипович; Рижков, Сергій Сергійович; Фатєєв, Микола Володимирович; Чернов, Сергій Костянтинович; Чернова, Людмила Сергіївна; Шовкалюк, Віктор Степанович; Танака, Хіроші
    Розглянуто методологічні основи та механізми управління інноваційною діяльністю морських транспортних комплексів. Монографія охоплює організацію та функціонування складових підприємств та організацій морегосподарського комплексу, механізми управління їх розвитком, а також приклади успішних практик. Запропоновано моделі, що системно описують внутрішнє та зовнішнє середовище програм інноваційного розвитку в умовах обмеженості ресурсів. Показано можливості й наведено приклади використання програмних систем, які реалізують механізми когнітивного моделювання та методу аналізу ієрархій, для розробки ефективних сценаріїв проектів і програм інноваційного розвитку. Монографія призначена для наукових співробітників, інженерів та аспірантів, які займаються вивченням теоретичних основ інноваційної діяльності та створенням і розвитком інноваційних продуктів та послуг.