Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1316

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/bapm

Від 2021 року кафедра має назву "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини", попередня назва – "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин".

Кафедра заснована в 1950 році, первісна назва – кафедра "Економіка промисловості та організації підприємств", у подальшому перейменовувано на: кафедра "Економіка і організація хімічної і приладобудівної промисловості" (1984); кафедра "Організація виробництва та управління персоналом" (1997); кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"; кафедра "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини" (2021).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" . Міжнародні зв’язки кафедри збагачують навчальний процес досягненнями іноземних науковців.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють : 6 докторів економічних наук, 19 кандидатів наук: 17 економічних, 2 – технічних; 7 співробітників мають звання професора, 16 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Advantages of promoting a product to the market with the help of event marketing
    (Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023) Tkacheva, N. P.; Pererva, P. G.; Kosenko, S. A.
    At the heart of event marketing is an event - real or fictional, organized specifically for a specific campaign. It is in conjunction with the event that a set of proposals is considered, which should lead to the desired marketing result. To be associated with the event, that is, to be a part of it and, at the same time, to have a direct benefit from the event, promoting the interests of the company - this is the philosophy of event marketing, expressed in two words: "to be" and "to have".
  • Ескіз
    Публікація
    Evaluating the effectiveness of social media marketing
    (2022) Kosenko, Oleksandra; Peredrii, Andrea Elizabeth Yuriivna; Pererva, P. G.
    It has been proven that social media marketing has grown in popularity in recent years and has become one of the most effective strategies for increasing traffic, engaging an audience, and driving sales. Social media has helped many brands expand their audience, gain popularity and increase sales. Postulates of the mechanism of commercialization of innovative technologies.