Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1316

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/bapm

Від 2021 року кафедра має назву "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини", попередня назва – "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин".

Кафедра заснована в 1950 році, первісна назва – кафедра "Економіка промисловості та організації підприємств", у подальшому перейменовувано на: кафедра "Економіка і організація хімічної і приладобудівної промисловості" (1984); кафедра "Організація виробництва та управління персоналом" (1997); кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"; кафедра "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини" (2021).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" . Міжнародні зв’язки кафедри збагачують навчальний процес досягненнями іноземних науковців.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють : 6 докторів економічних наук, 19 кандидатів наук: 17 економічних, 2 – технічних; 7 співробітників мають звання професора, 16 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 9 з 9
  • Ескіз
    Публікація
    Управління бізнес-плануванням зовнішньо-економічної діяльності
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Кучіна, Світлана Едуардівна; Перерва, Петро Григорович; Лагута, Анастасія Олегівна
    Досліджуються стратегічне та операційне планування діяльності підприємства на міжнародних ринках. Аналізується процес розробки бізнес-планів для здійснення експортно-імпортних операцій, включаючи оцінку ризиків, конкурентний аналіз, вибір стратегій маркетингових заходів. Тема також вивчає міжнародні правила торгівлі, митні та регуляторні вимоги, а також роль міжнародних угод та організацій у веденні зовнішньоекономічних операцій. Висвітлюються сучасні підходи до управління бізнес-плануванням в умовах глобалізації та швидких змін на міжнародних ринках.
  • Ескіз
    Документ
    Стимулювання стартапів на засадах краудфандингу
    (Державний біотехнологічний університет, 2024) Дьякова, Наталія Миколаївна; Верютіна, Вікторія Юріївна; Перерва, Петро Григорович
    У доповіді визначено, що науково-технічний розвиток, створення та використання інновацій та інтелектуальних технологій на основі стартапів стає неодмінною умовою формування передумов для сталого виробничого, інтелектуального, науково-технічного та соціально-економічного розвитку як держави в цілому, так і кожного підприємства.
  • Ескіз
    Документ
    Бізнес-планування підприємницької діяльності
    (ФОП Томенко Ю. І., 2020) Новік, С. О.
  • Ескіз
    Публікація
    Додатки до бізнес-плану та його коригування
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Кучіна, Світлана Едуардівна; Тагандурдиєв, А.
  • Ескіз
    Публікація
    Міжнародні стандарти бізнес-планування
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Кучіна, Світлана Едуардівна
  • Ескіз
    Публікація
    Методи бізнес-планування
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Кучіна, Світлана Едуардівна
  • Ескіз
    Публікація
    Економіка, менеджмент, маркетинг туризму та гостинності
    (2020) Перерва, Петро Григорович; Матросова, Вікторія Олександрівна; Проскурня, Олена Михайлівна; Гармаш, Сергій Володимирович; Глізнуца, Марина Юріївна; Долина, Ірина Володимирівна; Дьякова, Наталія Миколаївна; Ілляшенко, Сергій Миколайович; Кармінська-Бєлоброва, Марина Володимирівна; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Косенко, Андрій Васильович; Кучинський, Володимир Анатолійович; Маслак, Марія Володимирівна; Новік, Ірина Олексіївна; Носирєв, Олександр Олександрович; Побережний, Роман Олегович; Попов, Микола Олексійович
    У навчальному посібнику розкрито теоретичні положення і практичні питання щодо підготовки фахівців у сфері туризму до відповідності з освітньо-професійною програмою спеціальності "Туризм". Розглянуто організаційні, управлінські та технологічні засади туристичного бізнесу, висвітлено питання організації та структури виробництва туристичних підприємств. Викладений матеріал спрямовано на формування здатності здійснювати адміністративну, підприємницьку, проектну та дослідницьку діяльність з урахуванням сучасного стану та перспектив розвитку туристичного господарства. Навчальний посібник призначено для студентів і викладачів спеціальностей "Туризм", "Готельно-ресторанна справа" та "Менеджмент" закладів вищої освіти, а також широкого кола підприємців та практикуючих фахівців.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості бізнес-планування в підприємницької діяльності в сфері послуг
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Шматько, Наталія Михайлівна; Пантелєєв, Михайло Сергійович
  • Ескіз
    Публікація
    Управління підприємницькою діяльністю
    (2019) Шматько, Наталія Михайлівна; Побережний, Роман Олегович; Кармінська-Бєлоброва, Марина Володимирівна; Угрімова, Ірина Володимирівна; Пантелєєв, Михайло Сергійович; Перерва, Петро Григорович; Чмельова, Ольга Сергіївна; Посохов, Ігор Михайлович; Дюжев, Віктор Геннадійович; Косенко, Андрій Васильович; Синіговець, Ольга Миколаївна; Ткачов, Максим Михайлович
    У навчальному посібнику розкрито теоретичні положення і практичні питання щодо підготовки фахівців у сфері бізнесу у відповідності з освітньо-професійною програмою спеціальності "Менеджмент" зі спеціалізації "Управління підприємницькою діяльністю". Розглянуто механізми створення та управління підприємствами малого та середнього бізнесу, структуру, стан, основні тенденції та особливості форм і методів активізації підприємницької діяльності. Викладений матеріал спрямовано на формування здатності здійснювати адміністративну, підприємницьку, аналітичну, проектну та дослідницьку діяльність з використанням інноваційних підходів і методів управління бізнесом. Навчальний посібник призначено для студентів і викладачів економічних спеціальностей закладів вищої освіти, а також широкого кола підприємців.