Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1316

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/bapm

Від 2021 року кафедра має назву "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини", попередня назва – "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин".

Кафедра заснована в 1950 році, первісна назва – кафедра "Економіка промисловості та організації підприємств", у подальшому перейменовувано на: кафедра "Економіка і організація хімічної і приладобудівної промисловості" (1984); кафедра "Організація виробництва та управління персоналом" (1997); кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"; кафедра "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини" (2021).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" . Міжнародні зв’язки кафедри збагачують навчальний процес досягненнями іноземних науковців.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють : 6 докторів економічних наук, 19 кандидатів наук: 17 економічних, 2 – технічних; 7 співробітників мають звання професора, 16 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Pозpобкa тa оцiнкa мiжнapодної мapкeтингової стpaтeгiї пpосувaння товapу підприємства ПAТ "Кpeaтив" нa pинок Лaтвiї
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Болховецька, Ірина Леонідівна
    У статті розкрито особливості побудови стратегії просування продукції на зовнішніх ринках. Досліджено основні стратегії та інструменти просування продукції. Обґрунтовано алгоритм побудови стратегії просування товарів на зовнішні ринки. Проведено аналіз ринку агропромислової галузі України та розглянуто ринки на які вигідно поставляти продукцію для ПАТ "Кpeaтив". Pозглянуто чотиpи нaйпошиpeнiшi мeтоди, якi викоpистовують пpи pозpобцi гeнepaльних коштоpисiв витpaт нa комплeкс зaходiв систeми маркетингових комунiкaцiй. Висвітлено особливості процесу просування продукції за рахунок власних можливостей підприємства. Pозглянуто змiну peнтaбeльностi пpодaжiв пiсля впpовaджeння пpопоновaної стpaтeгiї тa влaснe eфeкт тa eфeктивнiсть вiд її peaлiзaцiї. Pозpоблeно мiжнapодну стpaтeгiю пpосувaння пpодукцiї ПAТ "Кpeaтив" нa pинок Лaтвiї. Виходячи з сучaсних умов i бepучи до увaги устaлeну систeму pоботи компaнiї, пpи pозpобцi стpaтeгiї булa вpaховaнa схильнiсть кepiвництвa ПAТ мiнiмiзувaти витpaти нa мapкeтинг тa стaндapтизувaти peклaмну концeпцiю. стpaтeгiя pозбитa нa п'ять чiтко окpeслeних у чaсi eтaпiв, кожeн з яких мaє влaсну мeту, зaвдaння, мeтодику, що зaстосовувaтимeться пiд чaс його peaлiзaцiї тa piзнi очiкувaнi peзультaти.
  • Ескіз
    Документ
    Assessment of the sustainable development: an economical criticism
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Savchenko, Olga Igorevna; Ugur, Turan
    Until recent years, developing countries believed that they could fulfil the need to be developed by realizing the goal of rapid and stable growth. In addition, in the theories of economics, it offered gradients that the problems such as unemployment, inequality in income distribution, poverty, and environmental destruction would be solved as long as they achieved the goal of economic growth. However, economic growth, unlike expectations, increased inequality in income distribution, poverty of the masses, the destruction of the natural environment and natural resources to eliminate the possibility of long-term growth and the destruction of social peace, such as the alternative costs to bring out, has led to a new understanding of growth and development. This understanding has created the concept of sustainable development, which takes care of the needs of future generations in an effort to meet the economic and social needs of the present population, and which considers the needs of future generations to consume natural and cultural resources. In this paper, it will be analysis sustainable development assessments from economics perspective by using impact analysis briefly on environmental, economic and social effects on sustainable development.
  • Ескіз
    Документ
    Анализ рыночных возможностей инновационного развития предприятия в условиях нечеткой оценки факторов внешней и внутренней среды
    (Сумський державний університет, 2010) Ильяшенко, Сергей Николаевич; Шипулина, Юлия Сергеевна
    Изложены основные положения авторского теоретико-методического подхода к анализу и выбору вариантов инновационного развития рыночных возможностей промышленных предприятий. Подход основан на использовании элементов нечеткой логики и правил логического вывода в условиях неполной определенности, что позволяет использовать его в нестабильных экономических условиях с нечеткой оценкой влияния факторов внешней и внутренней среды.
  • Ескіз
    Документ
    Цінова політика підприємства та її вплив на ринкову кон’юнктуру та конкурентоспроможність продукції
    (НТУ "ХПІ", 2016) Перерва, Петро Григорович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна
    У статті розроблені положення цінової політики промислового підприємства, сформовані наукові основи її впливу на рівень ринкової кон'юнктури і рівень конкурентоспроможності промислової продукції. Обгрунтовані основні групи чинників, визначальну конкурентоспроможність і кон'юнктуру ринку продукції електротехнічних підприємств. Запропонована методика експертної оцінки кількісної величини цих чинників.
  • Ескіз
    Документ
    Оцінка та розвиток інноваційного потенціалу підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2016) Матросов, Олександр Дмитрович; Омельченко, Вадим Ігорович
    В роботі сформульовано поняття інноваційного потенціалу підприємства. Розглянуті основні фактори, які формують та визначають рівень інноваційного потенціалу підприємства. Виконано аналіз сучасних методів оцінки інноваційного потенціалу. Розглянуті основні напрямки розвитку інноваційного потенціалу підприємства ( ріст кваліфікаційного та професійного рівня персоналу, освоєння нової техніки, технологій та нової продукції). З розвитком пріоритетних направлень в інноваційній діяльності пов’язані економічні результати підприємства.