Кафедра "Мультимедійні та інтернет технології і системи"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7516

Офіційний сайт кафедри http://mits-khpi.kharkov.ua

Кафедра "Мультимедійні та інтернет технології і системи" створена у вересні 2022 року на основі об’єднання кафедр "Мультимедійні інформаційні технології і системи" (створена у 2005 році на базі спеціальності "Відео-, аудіо- и кінотехніка") та "Інтернет речей" (створена у 2009 році, первісна назва – "Розподілені інформаційні системи і хмарні технології").

Провідну наукову школу кафедри очолює доктор технічних наук, професор Лев Григорович Раскін, відомий в Україні та за кордоном вчений у галузі системного аналізу, теорії складних систем, оптимального управління та дослідження операцій. Лише останнім часом професора Л. Г. Раскіна нагороджено двома міжнародними дипломами Оксфордського наукового союзу — Oxford Academic Union (як найкращий вчений 2015 року за вирішення задачі Чебишева і 2019 року — за найкраще рішення задачі Гамільтона).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту комп'ютерних наук та інформаційних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора технічних наук, 10 кандидатів технічних наук; 3 співробітника мають звання професора, 3 – доцента, 1 – старшого наукового співробітника.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Технології створення складових мультимедійного контенту. Анімація та web-aнімація
    (ФО-П Єфименко С. А., 2022) Порошин, Сергій Михайлович; Карташов, Володимир Михайлович; Усик, Вікторія Валеріївна; Цехмістро, Роман Іванович; Бєліков, Ігор Сергійович
    У навчальному посібнику викладено основні принципи створення веб-анімації на підставі сучасних технологій JavaScript, CSS-3, html-5, які використовують сучасну бібліотеку canvas для малювання, а також фреймворки bootstrap, jQuery, anime.js, three.js, GSAP, SVG; розглянуто основні положення створення персонажів у 3DS MAX; основи полігонального моделювання та роботи зі сплайнами; операції та ієрархія об’єктів; вибір та налаштування освітлення та камер; технологій аімаціїї персонажів у 3DS MAX. Наведено приклади 2D- і 3D-анімаційних сценаріїв та короткі описи можливостей професійних бібліотек. Призначено для студентів спеціальності 123 "Комп’ютерна інженерія" та інших технічних спеціальностей.