Кафедра "Мультимедійні та інтернет технології і системи"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7516

Офіційний сайт кафедри http://mits-khpi.kharkov.ua

Кафедра "Мультимедійні та інтернет технології і системи" створена у вересні 2022 року на основі об’єднання кафедр "Мультимедійні інформаційні технології і системи" (створена у 2005 році на базі спеціальності "Відео-, аудіо- и кінотехніка") та "Інтернет речей" (створена у 2009 році, первісна назва – "Розподілені інформаційні системи і хмарні технології").

Провідну наукову школу кафедри очолює доктор технічних наук, професор Лев Григорович Раскін, відомий в Україні та за кордоном вчений у галузі системного аналізу, теорії складних систем, оптимального управління та дослідження операцій. Лише останнім часом професора Л. Г. Раскіна нагороджено двома міжнародними дипломами Оксфордського наукового союзу — Oxford Academic Union (як найкращий вчений 2015 року за вирішення задачі Чебишева і 2019 року — за найкраще рішення задачі Гамільтона).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту комп'ютерних наук та інформаційних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора технічних наук, 10 кандидатів технічних наук; 3 співробітника мають звання професора, 3 – доцента, 1 – старшого наукового співробітника.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до виконання практичних робіт з дисципліни "Програмування". Частина 2
    (ФО-П Єфименко С. А., 2021) Онищенко, Валерій Валентинович; Статкус, Андрій Віталійович; Носик, Андрій Михайлович; Корольова, Яна Юріївна
    Метою вивчення навчальної дисципліни "Програмування" є отримання навичок побудови основних обчислювальних алгоритмів, вивчення основ мови програмування високого рівня С та розробки комп’ютерних С-програм, ознайомлення з методами розв’язання обчислювальних задач та формування вмінь з їх практичного використання. Часто вибір правильного представлення даних не обмежується простим вибором типу. Завжди слід подумати про те, які операції доведеться виконувати. Тобто потрібно обрати спосіб зберігання даних і визначити, які операції є припустимими для обраного типу даних. Незважаючи на те, що у мові С визначені допустимі операції для її фундаментальних типів, при проєктуванні схеми представлення даних може знадобитися самостійно визначити допустимі операції. Мовою С це можна зробити шляхом розробки функцій, які представляють бажані операції. Тобто, проєктування типу даних складається з визначення способу зберігання даних і розробки функцій для керування даними. Представлені методичні вказівки до виконання практичних робіт призначені для надання допомоги студентам під час опрацювання питань, пов’язаних з роботою зі структурами та їх полями, отримання навичок роботи з окремими бітами, використання побітових операцій та операцій зсуву, організації багатофайлової компіляції. Вони стануть у нагоді при відпрацюванні основних операцій для роботи з такими формами організації даних як: зв’язний список, стек, черга, дек, двійкове дерево пошуку. Кожну практичну роботу слід оформлювати в робочому зошиті. Для зарахування практичної роботи необхідно показати її оформлення, надати коди С-програм та продемонструвати результати їх виконання на комп’ютері.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до виконання практичних робіт з дисципліни "Програмування". Частина 1
    (ФО-П Єфименко С. А., 2021) Онищенко, Валерій Валентинович; Статкус, Андрій Віталійович; Носик, Андрій Михайлович; Корольова, Яна Юріївна
    Метою вивчення навчальної дисципліни "Програмування" є отримання навичок побудови основних обчислювальних алгоритмів, вивчення основ мови програмування високого рівня С та розробки комп’ютерних програм, ознайомлення з методами розв’язання обчислювальних задач та формування вмінь з їх практичного використання. Алгоритм є центральним поняттям програмування. З нього починається робота з будь-якою програмою. Від якості розробленого алгоритму переважним чином залежить успішне виконання програми. Тому вміння програмувати багато в чому залежить від уміння розробляти добре продумані алгоритми та застосовувати на практиці вже відомі алгоритми. Запис алгоритму на алгоритмічній мові повинен бути зрозумілим не тільки комп’ютеру, а й людині, оскільки його доведеться в подальшому аналізувати та покращувати. Як мова програмування для реалізації алгоритмів в межах навчальної дисципліни "Програмування" обрана мова С, а як інтегрованео середовище розробки – Code::Blocks. Представлені методичні вказівки призначені для опрацювання питань, пов’язаних з побудовою блок-схем лінійних, розгалужених і циклічних алгоритмів, роботою з символами та кодовими сторінками, використанням функцій вводу-виводу, функцій для роботи з символами та функцій користувача. У виданні розглянуті також питання отримання випадкових чисел різних типів, роботи з одновимірними та двовимірними масивами та рядками, а також роботи з текстовими та бінарними файлами. Кожна практична робота оформлюється в робочому зошиті, крім робіт, пов’язаних з отриманням випадкових чисел та файловими операціями. Для зарахування практичної роботи необхідно показати її оформлення в робочому зошиті, надати коди С-програм та продемонструвати результати виконання програм на комп’ютері.