Кафедра "Мультимедійні та інтернет технології і системи"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7516

Офіційний сайт кафедри http://mits-khpi.kharkov.ua

Кафедра "Мультимедійні та інтернет технології і системи" створена у вересні 2022 року на основі об’єднання кафедр "Мультимедійні інформаційні технології і системи" (створена у 2005 році на базі спеціальності "Відео-, аудіо- и кінотехніка") та "Інтернет речей" (створена у 2009 році, первісна назва – "Розподілені інформаційні системи і хмарні технології").

Провідну наукову школу кафедри очолює доктор технічних наук, професор Лев Григорович Раскін, відомий в Україні та за кордоном вчений у галузі системного аналізу, теорії складних систем, оптимального управління та дослідження операцій. Лише останнім часом професора Л. Г. Раскіна нагороджено двома міжнародними дипломами Оксфордського наукового союзу — Oxford Academic Union (як найкращий вчений 2015 року за вирішення задачі Чебишева і 2019 року — за найкраще рішення задачі Гамільтона).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту комп'ютерних наук та інформаційних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора технічних наук, 10 кандидатів технічних наук; 3 співробітника мають звання професора, 3 – доцента, 1 – старшого наукового співробітника.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 14
  • Ескіз
    Документ
    Теоретичні засади впровадження онлайн-лабораторій у вищій дистанційній освіті: аналіз та педагогічні висновки
    (2024) Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна; Заволодько, Ганна Едвардівна
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до організації та планування самостійної роботи з курсу "Хмарні технології"
    (2022) Кожевніков, Георгій Костянтинович; Ящун, Тетяна Вікторівна; Громов, Євген Володимирович
    Самостійна робота здобувачів вищої освіти освітнього ступеня «бакалавр» (СРС) посідає важливе і значне місце у навчанні студентів та є основним засобом оволодіння навчальним матеріалом поза аудиторними заняттями. Її успішне виконання можливо за умов чіткого планування, нормування, організації та своєчасного контролю самостійної навчально-пізнавальної діяльності здобувачів вищої освіти. Зміст самостійної роботи здобувача вищої освіти освітнього ступеня «бакалавр» над дисципліною «Хмарні технології» визначається навчальною програмою дисципліни, методичними матеріалами, завданнями та вказівками викладача. Вона забезпечується комплексом навчально-методичних засобів, передбачених для вивчення дисципліни «Хмарні технології». До них відносяться конспект лекцій викладача, методичні вказівки до проведення практичних занять тощо. Для самостійної роботи здобувача вищої освіти викладач також рекомендує відповідну наукову й фахову монографічну та періодичну літературу. Навчальний матеріал дисципліни «Хмарні технології», передбачений навчальною програмою для засвоєння здобувачем вищої освіти під час самостійної роботи, виноситься на поточний та підсумковий контроль поряд із матеріалом, який опрацьовується під час аудиторних навчальних занять. Самостійна робота проводиться відповідно до заздалегідь складеного графіка організації і контролю СРС, який доводиться до відома здобувачів вищої освіти на початку поточного семестру. Вивчення курсу «Хмарні технології» завершується складанням іспиту за практичним завданням та теоретичними питаннями. Підготовка до іспиту передбачає в межах самостійної роботи опрацювання конспектів лекцій з курсу, а також опрацювання додаткової літератури з кожної теми.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до виконання практичних робіт з курсу "Хмарні технології"
    (2022) Кожевніков, Георгій Костянтинович; Ящун, Тетяна Вікторівна; Громов, Євген Володимирович
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до виконання практичних робіт з курсу "Технологія створення програмних продуктів"
    (2023) Кожевніков, Георгій Костянтинович
    Технологія створення програмних продуктів» - це дисципліна, яка розглядає теорію і практику ефективної побудови програмних систем, що задовольняють вимогам користувача і замовника. У рамках дисципліни вивчаються всі процеси, що ведуть до створення програмних продуктів (ПП): від розробки вимог до ПП через проектування, розробку та атестацію до модернізації програмних систем. Дисципліна “Технологія створення програмних продуктів” входить до складу нормативної частини навчального плану підготовки бакалаврів з галузі знань “Інформаційні технології”, напряму підготовки “Комп’ютерна інженерія”. Викладається відповідно до освітньої програми плану підготовки бакалаврів. Метою дисципліни «Технологія створення програмних продуктів» є надання студентам знань та навичок по засадам створення простих і складних ПП, а саме вивченню застосування національних і міжнародних стандартів в області інформаційних технологій, методології створення інформаційних систем, планування, контролю і оптимізації процесів розробки програмного забезпечення.
  • Ескіз
    Документ
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт з дисципліни "Акустичні та електроакустичні вимірювання"
    (2023) Усик, Вікторія Валеріївна; Бєліков, Ігор Сергійович
    Методичні вказівки до лабораторних робіт з дисципліни «Акустичні та електроакустичні вимірювання» для студентів усіх форм навчання за спеціальністю 123 «Комп’ютерна інженерія» підготовлені відповідно до робочої навчальної програми за дисципліною «Акустичні та електроакустичні вимірювання», яка вивчається студентами кафедри мультимедійних та інтернет технологій і систем. Виконання та захист лабораторних робіт проводиться кожною бригадою. У результаті виконання лабораторних робіт студенти повинні: – знати: основні параметри, що характеризують електроакустині перетворювачи, методи оцінки звукового опля в приміщенні, методи обробки результатів експерементів; – вміти: проводити вимірювання основних параметрвім мікрофонів та гучномовців, проводити вімірювання, обробку та аналіз параметрів, що характеризують звукове поле в приміщенні в межах акустичної експертизи. Методичні вказівки містять шість лабораторних робіт, що складаються з таких підрозділів: – мета роботи; – завдання до виконання лабораторної роботи; – порядок виконання роботи; – варіанти індивідуальних або бригадних завдань; – зміст звіту та контрольні запитання.
  • Ескіз
    Документ
    Концепція геоінформаційного забезпечення муніципального сервісу сортування побутового сміття
    (ФОП Єфименко С. А., 2020) Статкус, Андрій Віталійович
    Доповідь присвячена розробці концепції геоінформаційного забезпечення муніципального сервісу сортування побутових відходів для міста Харкова. Послідовно досліджується проблема накопичення, зберігання та утилізації побутового сміття, передовий світовий досвід, економіка та правове підґрунтя сортування сміття в Україні. На цій основі обґрунтовується актуальність такого сервісу для великого сучасного міста, визначається необхідність його геоінформаційного забезпечення, його зміст і підхід до побудови.
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження можливості використання NFC чипів та QR-коду
    (ФОП Єфименко С. А., 2021) Назаренко, Б. Є.; Черних, Олена Петрівна
  • Ескіз
    Документ
    Технології створення складових мультимедійного контенту. Анімація та web-aнімація
    (ФО-П Єфименко С. А., 2022) Порошин, Сергій Михайлович; Карташов, Володимир Михайлович; Усик, Вікторія Валеріївна; Цехмістро, Роман Іванович; Бєліков, Ігор Сергійович
    У навчальному посібнику викладено основні принципи створення веб-анімації на підставі сучасних технологій JavaScript, CSS-3, html-5, які використовують сучасну бібліотеку canvas для малювання, а також фреймворки bootstrap, jQuery, anime.js, three.js, GSAP, SVG; розглянуто основні положення створення персонажів у 3DS MAX; основи полігонального моделювання та роботи зі сплайнами; операції та ієрархія об’єктів; вибір та налаштування освітлення та камер; технологій аімаціїї персонажів у 3DS MAX. Наведено приклади 2D- і 3D-анімаційних сценаріїв та короткі описи можливостей професійних бібліотек. Призначено для студентів спеціальності 123 "Комп’ютерна інженерія" та інших технічних спеціальностей.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до виконання практичних занять з дисципліни "Основи комп'ютерної інженерії"
    (ФО-П Єфименко С. А., 2021) Поршин, Сергій Михайлович; Носик, Андрій Михайлович; Онищенко, Валерій Валентинович
    Метою вивчення навчальної дисципліни "Основи комп’ютерної інженерії" є вивчення складу та структури сучасного апаратного та програмного забезпечення персональних комп’ютерів (ПК), арифметичні та логічні основи побудови ПК, структури типового процесора фон Неймана, системи числення, принципи збереження інформації на магнітних носіях, основних понять та роботи у операційній системі Windows, загальних відомостей про роботу у офісному пакет Microsoft Office, основ комп’ютерної графіки, мультимедіа та комп’ютерних мереж. Представлені методичні вказівки призначені для опрацювання питань, пов’язаних з вивченням: – основних терміни комп’ютерної інженерії, інформаційних основ комп’ютерів, арифметичних основ комп’ютерів, подання символьної та мультимедійної інформації в комп’ютері; – апаратних основ комп’ютерної інженерії, де розглядаються питання щодо побудови архітектури комп’ютера та принципи функціонування комп’ютерів, принципи зберігання інформації, основні поняття з побудови та функціонування комп’ютерних мереж; – програмні основи комп’ютерної інженерії, де розглядаються питання щодо основних функцій і характеристик операційних систем, програмного забезпечення комп’ютерів. Методичні вказівки містять практичні заняття, що складаються з таких підрозділів, як: – мета роботи; – завдання до виконання практичних занять; – порядок виконання роботи; – варіанти індивідуальних завдань.