Кафедра "Мультимедійні та інтернет технології і системи"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7516

Офіційний сайт кафедри http://mits-khpi.kharkov.ua

Кафедра "Мультимедійні та інтернет технології і системи" створена у вересні 2022 року на основі об’єднання кафедр "Мультимедійні інформаційні технології і системи" (створена у 2005 році на базі спеціальності "Відео-, аудіо- и кінотехніка") та "Інтернет речей" (створена у 2009 році, первісна назва – "Розподілені інформаційні системи і хмарні технології").

Провідну наукову школу кафедри очолює доктор технічних наук, професор Лев Григорович Раскін, відомий в Україні та за кордоном вчений у галузі системного аналізу, теорії складних систем, оптимального управління та дослідження операцій. Лише останнім часом професора Л. Г. Раскіна нагороджено двома міжнародними дипломами Оксфордського наукового союзу — Oxford Academic Union (як найкращий вчений 2015 року за вирішення задачі Чебишева і 2019 року — за найкраще рішення задачі Гамільтона).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту комп'ютерних наук та інформаційних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора технічних наук, 10 кандидатів технічних наук; 3 співробітника мають звання професора, 3 – доцента, 1 – старшого наукового співробітника.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до виконання курсового проєкту з дисципліни "Теоретичні основи акустики"
    (2023) Усик, Вікторія Валеріївна; Бєліков, Ігор Сергійович
    Методичні вказівки до виконання курсового проєкту з дисципліни «Теоретичні основи акустики» для студентів усіх форм навчання за спеціальністю 123 «Комп’ютерна інженерія» підготовлені відповідно до робочої навчальної програми з дисципліни «Теоретичні основи акустики», яка вивчається студентами кафедри мультимедійних та інтернет технології і систем. Виконання курсового проекту проводиться кожним стунедтом за індивідуальним завданням. У результаті виконання курсового проєктування студенти повинні: – знати: методи моделювання та оцінки звукового поля в приміщенні, принципи проєктування приміщень з урахуванням вимог до акустичних властивостей; – вміти: проводити акустичну експертизу приміщень, проводити розрахунок та моделювання акустичних властивостей приміщення. Методичні вказівки містять: методичні рекомендації до виконання чотирьох розділів курсового проеку; математичний апарат, що використовується для аналізу звукового поля в приміщенні з використанням існуючих теорій розповсюдження звуковіх хвиль в обмеженому просторі; опис програмного забезпечення для моделювання акустики приміщень; рекомендації для виконання окремих розділів та вимоги до оформлення пояснювальної записки.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт з дисципліни "Акустичні та електроакустичні вимірювання"
    (2023) Усик, Вікторія Валеріївна; Бєліков, Ігор Сергійович
    Методичні вказівки до лабораторних робіт з дисципліни «Акустичні та електроакустичні вимірювання» для студентів усіх форм навчання за спеціальністю 123 «Комп’ютерна інженерія» підготовлені відповідно до робочої навчальної програми за дисципліною «Акустичні та електроакустичні вимірювання», яка вивчається студентами кафедри мультимедійних та інтернет технологій і систем. Виконання та захист лабораторних робіт проводиться кожною бригадою. У результаті виконання лабораторних робіт студенти повинні: – знати: основні параметри, що характеризують електроакустині перетворювачи, методи оцінки звукового опля в приміщенні, методи обробки результатів експерементів; – вміти: проводити вимірювання основних параметрвім мікрофонів та гучномовців, проводити вімірювання, обробку та аналіз параметрів, що характеризують звукове поле в приміщенні в межах акустичної експертизи. Методичні вказівки містять шість лабораторних робіт, що складаються з таких підрозділів: – мета роботи; – завдання до виконання лабораторної роботи; – порядок виконання роботи; – варіанти індивідуальних або бригадних завдань; – зміст звіту та контрольні запитання.