Кафедра "Мультимедійні та інтернет технології і системи"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7516

Офіційний сайт кафедри http://mits-khpi.kharkov.ua

Кафедра "Мультимедійні та інтернет технології і системи" створена у вересні 2022 року на основі об’єднання кафедр "Мультимедійні інформаційні технології і системи" (створена у 2005 році на базі спеціальності "Відео-, аудіо- и кінотехніка") та "Інтернет речей" (створена у 2009 році, первісна назва – "Розподілені інформаційні системи і хмарні технології").

Провідну наукову школу кафедри очолює доктор технічних наук, професор Лев Григорович Раскін, відомий в Україні та за кордоном вчений у галузі системного аналізу, теорії складних систем, оптимального управління та дослідження операцій. Лише останнім часом професора Л. Г. Раскіна нагороджено двома міжнародними дипломами Оксфордського наукового союзу — Oxford Academic Union (як найкращий вчений 2015 року за вирішення задачі Чебишева і 2019 року — за найкраще рішення задачі Гамільтона).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту комп'ютерних наук та інформаційних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора технічних наук, 10 кандидатів технічних наук; 3 співробітника мають звання професора, 3 – доцента, 1 – старшого наукового співробітника.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до організації та планування самостійної роботи з курсу "Хмарні технології"
    (2022) Кожевніков, Георгій Костянтинович; Ящун, Тетяна Вікторівна; Громов, Євген Володимирович
    Самостійна робота здобувачів вищої освіти освітнього ступеня «бакалавр» (СРС) посідає важливе і значне місце у навчанні студентів та є основним засобом оволодіння навчальним матеріалом поза аудиторними заняттями. Її успішне виконання можливо за умов чіткого планування, нормування, організації та своєчасного контролю самостійної навчально-пізнавальної діяльності здобувачів вищої освіти. Зміст самостійної роботи здобувача вищої освіти освітнього ступеня «бакалавр» над дисципліною «Хмарні технології» визначається навчальною програмою дисципліни, методичними матеріалами, завданнями та вказівками викладача. Вона забезпечується комплексом навчально-методичних засобів, передбачених для вивчення дисципліни «Хмарні технології». До них відносяться конспект лекцій викладача, методичні вказівки до проведення практичних занять тощо. Для самостійної роботи здобувача вищої освіти викладач також рекомендує відповідну наукову й фахову монографічну та періодичну літературу. Навчальний матеріал дисципліни «Хмарні технології», передбачений навчальною програмою для засвоєння здобувачем вищої освіти під час самостійної роботи, виноситься на поточний та підсумковий контроль поряд із матеріалом, який опрацьовується під час аудиторних навчальних занять. Самостійна робота проводиться відповідно до заздалегідь складеного графіка організації і контролю СРС, який доводиться до відома здобувачів вищої освіти на початку поточного семестру. Вивчення курсу «Хмарні технології» завершується складанням іспиту за практичним завданням та теоретичними питаннями. Підготовка до іспиту передбачає в межах самостійної роботи опрацювання конспектів лекцій з курсу, а також опрацювання додаткової літератури з кожної теми.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до виконання практичних робіт з курсу "Хмарні технології"
    (2022) Кожевніков, Георгій Костянтинович; Ящун, Тетяна Вікторівна; Громов, Євген Володимирович
  • Ескіз
    Документ
    Хмарні технології
    (2023) Кожевніков, Георгій Костянтинович; Ящун, Тетяна Вікторівна; Громов, Євген Володимирович
    Викладено основні технології, що реалізуються в концепції хмарних обчислень, загальна інформація щодо використання програмно-апаратних засобів реалізації хмарних систем. Матеріал проілюстровано практичними прикладами, схемами, до всіх розділів наведено контрольні запитання. Призначено для студентів комп’ютерних спеціальностей, науковців, аспірантів.