Здоров'я нації і вдосконалення фізкультурно-спортивної освіти. 2024
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/76660
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Сучасний стан дисципліни "Фізичне виховання"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Борейко, Наталя ЮріївнаВ дослідженні зроблено аналіз існуючої системи фізичного виховання. Встановлено проблематику системи фізичного виховання ЗВО. Розглянуто особливості реформування системи фізичного виховання в Україні. Обґрунтовано шляхи вдосконалення процесу фізичного виховання.Документ Впровадження видів боротьби у фізичне виховання студентів – актуальний підхід у підготовці майбутніх фахівців(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Глядя, Сергій Олександрович; Борейко, Наталя Юріївна; Юшко, Олексій ВолодимировичРозглянуто питання щодо збільшення нестійких соціальних ситуацій, які зумовлюють випадки агресивної поведінки людей. Проаналізовано поняття «Агресивна поведінка», самозахист та їх основні змістовні аспекти. Подано пропозиції щодо збагачення дисципліни фізичного виховання для самозахисту студентів через навчання основам видів боротьби.Документ Розробка оздоровчої системи фізичного виховання студентів технічних ЗВО(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Борейко, Наталя Юріївна; Азаренкова, Любов Леонідівна; Капустіна, Т. В.В дослідженні розглянуто питання розробки оздоровчої системи фізичного виховання у технічних закладах вищої освіти. Розроблено всі компоненти цієї системи. На практиці перевірено її ефективність. Обґрунтовано шляхи вдосконалення процесу фізичного виховання.Документ Динаміка мотиваційної сфери дітей на різних етапах спортивної професіоналізації(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Полякова, Оксана Олександрівна; Поляков, Ігор Олександрович; Борейко, Наталя ЮріївнаДослідження спрямоване на виявлення динаміки мотиваційної сфери дітей, що займаються спортом. В результаті теоретичного аналізу та включеного спостереження було встановлено різність потреб дітей і способів їх задоволення в залежності від етапу професіоналізації – від групи початкової підготовки до етапу переходу до спорту вищих досягнень.