Здоров'я нації і вдосконалення фізкультурно-спортивної освіти. 2024
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/76660
Переглянути
9 результатів
Результати пошуку
Документ Практичні рекомендації для самостійної роботи студентів загальних груп з розвитку гнучкості та її вплив на організм людини(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Храпов, С. Б.; Храпова, О. І.; Недбайло, Ірина АнатоліївнаФізичне виховання у закладі вищої освіти особливо важлива частина освітнього процесу, яка робить позитивний вплив на загальний стан організму студента в цілому. У цій статті розглядаються практичні рекомендації для самостійної роботи студентів з розвитку гнучкості та її вплив на розвиток фізичних якостей людини.Документ Ставлення студентів до організації процесу фізичного виховання у закладах вищої освіти(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Желавський, А. С.; Блещунова, Катерина МиколаївнаPобота спрямована на визначення ставлення студентів до організації фізичного виховання у закладах вищої освіти, що включає зміст навчальної програми, методи викладання, доступність обладнання та загальну відповідність академічному досвіду студентів. У пілотному дослідженні взяли участь по 8 студентів 1-2 курсів українського та американського закладів вищої освіти. З них 10 чоловіків та 6 жінок, 6 студентів технічної спеціальності і 10 гуманітарної. Вік студентів був від 17 до 22 років. Було використано структуровану анкету, що складається з питань за шкалою Лайкерта, запитань з декількома варіантами відповідей та відкритих запитань.Документ Інноваційні педагогічні технологій та їх вплив на мотивацію студентів до занять з фізичної культури у ЗВО(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Базилюк, Д. С.Дослідження спрямоване на аналіз факторів, що впливають на успішність впровадження інноваційних педагогічних підходів, зокрема, мотивацію студентів до занять з фізичної культури у закладах вищої освіти. Інноваційні педагогічні технології використовуються для пошуку адекватних методів та удосконалення системи фізичного виховання. Результати дослідження показують, що використання інтерактивних онлайн-платформ, мобільних додатків, ігор та віртуальної реальності сприяє підвищенню зацікавленості студентів у фізичній активності та покращенню їх здоров’я. Інноваційні технології створюють стимулятивне середовище для активної участі студентів у фізичних заняттях. Однак, негативний вплив нормативного підходу та недостатнє використання інновацій у фізичному вихованні вимагають подальшого дослідження та впровадження інноваційних педагогічних технологій.Публікація Підвищення стресостійкості студентів ЗВО за допомогою фізичної активності під час воєнного стану(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Радигіна, В. П.; Бабаджанян, Вікторія Володимирівна; Курій, Олена ВолодимирівнаУ статті проаналізовано важлива тема стресу серед студентів ЗВО під час воєнного стану, розглянуті можливі шляхи запобігання стресових станів за допомогою занять фізичною активністю. Дани рекомендації студентам ЗВО, для підвищення стресостійкості та запобіганню депресивного стану, а саме використання наступних методів: аутогенне тренування, дихальна гімнастика, методи релаксації, фізіологічне перемикання (лазня, масаж тощо), активне перемикання (плавання, будь яка фізична активність, вихід на природу).Документ Вплив фізичної активності на емоційний стан студентів в сучасних умовах(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Назаренко, І. І.У цій роботі розглядається проблема впливу фізичних навантажень на емоційний стан студентів в умовах війни. Виявлено, що фізична активність є дієвим засобом покращення фізичного та психічного здоров’яДокумент Особливості дистанційної освіти студентів університету з фізичного виховання(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Блошенко, Олена Іванівна; Кучеренко, Григорій ГригоровичУ дослідженні наданий педагогічний досвід особливостей організації навчальних занять з фізичного виховання студентів НТУ «ХПІ» зі спеціалізації плавання. Встановлено, що створення необхідних педагогічних умов забезпечує студентів позитивними мотивами і готовністю до збереження здоров’я під час впровадження дистанційної освіти студентів університету з фізичного виховання.Документ Особливості фізкультурно-оздоровчої діяльності студентів з діагнозом цукрового діабету: рекомендації та обмеження(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Юр'єв, В. Є.; Бочкарев, Сергій ВолодимировичДослідження спрямоване на розв’язання широкого кола питань, що виникають у процесі занять фізичним вихованням та спортом у тих студентів-спортсменів, котрі страждають на цукровий діабет.Документ Аналіз психофізичного стану студентів спеціальної медичної групи під час війни в Україні(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Юрченко, Вікторія Борисівна; Дегтярьова, Ірина ВікторівнаДослідження спрямоване на з’ясування психофізичного стану студентів спеціальної медичної групи під час війни в Україні. Проведено спостереження за студентами спеціальної медичної групи ХТ-інституту НТУ "ХПІ".Документ Індивідуальний підхід у фізичному вихованні до студентів спеціальної медичної групи при дистанційній формі навчання(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Церетелі, Вікторія Олександрівна; Грдзелідзе, Сергій Ріпатович; Ширяєва, Світлана ВікторівнаСтаття присвячена дослідженню ефективності індивідуального підходу в фізичному вихованні студентів спеціальної медичної групи при дистанційній формі навчання. Дослідження показало, що впровадження індивідуальних програм фізичного виховання, зокрема складання персоналізованих комплексів вправ та запис студентами відеозанять, призвело до покращення фізичного стану, збільшення зацікавленості учасників у заняттях та покращення загального самопочуття. Результати свідчать про важливість індивідуального підходу в фізичному вихованні студентів спеціальної медичної групи та підтверджують необхідність подальшого розвитку цієї методики для покращення якості навчання та збереження здоров’я студентів.