Кафедра "Управління проєктами в інформаційних технологіях"
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3207
Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/pm
У 2024 році змінено назву кафедри "Стратегічного управління". Нова назва "Управління проєктами в інформаційних технологіях" (наказ №209Д від 29.05.2024 р.)
За наказом ректора професора Л. Л. Товажнянського в Національному технічному університеті “Харківський політехнічний інститут” у 2000 році була заснована перша в Україні кафедра "Стратегічне управління". Першим її завідувачем став доктор технічних наук Ігор Володимирович Кононенко.
Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту комп'ютерних наук та інформаційних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Колектив кафедри має значний досвід консалтингу та проведення тренінгів для бізнес структур та органів влади.
У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 1 доктор технічних наук; 7 кандидатів наук: 6 – технічних , 1 – економічних; 1 співробітник має звання професора, 5 – доцента.
Переглянути
Фільтри
Налаштування
Результати пошуку
Документ Розробка інформаційної системи управління діяльністю ІТ-компанії(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Толокнєєва, О. В.; Кононенко, Ігор ВолодимировичДокумент Методичні вказівки щодо структури та змісту пояснювальних записок дипломних робіт бакалавра за спеціальністю 122 "Комп'ютерні науки"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Гринченко, Марина Анатоліївна; Кононенко, Ігор Володимирович; Лобач, Олена Володимирівна; Копп, Андрій Михайлович; Шуба, Ірина ВолодимирівнаМетодичні вказівки містять опис вимог до обов’язкової структури та мінімального змісту пояснювальних записок дипломних робіт бакалавра, студентів, які навчаються за спеціальністю 122 «Комп’ютерні науки» освітньої програми «Комп’ютерні науки».Документ Інтегроване стратегічне управління, управління портфелями, програмами, проєктами(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024)Подано тези доповідей науково-практичної конференції «Інтегроване стратегічне управління, управління портфелями, програмами, проєктами» за теоретичними та практичними результатами наукових досліджень і розробок, які виконані викладачами вищої школи, науковими співробітниками, аспірантами, студентами, фахівцями різних організацій і підприємств. Для викладачів, наукових працівників, аспірантів, студентів, фахівців.Документ Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт "Якість і тестування програмного забезпечення"(2023) Лобач, Олена Володимирівна; Шуба, Ірина ВолодимирівнаЛабораторні роботи з дисципліни «Якість та тестування програмного забезпечення» відіграють важливу роль у формуванні глибокого розуміння та практичних навичок у сфері розробки програмного забезпечення. У світі, де інновації швидко стають стандартом, важливість гарантування високої якості програм стає критичною для будь-якого проєкту. Поширення програмного забезпечення у всіх сферах життя підкреслює необхідність навичок у сфері тестування. Від ігор до бізнес-додатків, від мобільних додатків до вбудованих систем - кожен програмний продукт потребує не лише функціональності, але й високої якості та надійності. Метою цієї дисципліни є надання студентам глибокого розуміння основних принципів, методів та інструментів, які стосуються забезпечення якості та проведення тестування програмного забезпечення. Головна мета - підготовка фахівців, які здатні забезпечити високу якість програм через систематичне тестування, аналіз та вдосконалення процесів розробки. Ключові компетентності, які отримають студенти: 1) розуміння тестування ПЗ - здатність розпізнавати різновиди тестування (функціональне, навантажувальне, інтеграційне тощо), вивчення підходів до їх застосування в різних видах програм; 2) використання інструментів різних інструментів для тестування - навички у використанні сучасних програмних засобів для автоматизації тестування, аналізу результатів та покращення якості програм. 3) управління якістю програм - здатність аналізувати процеси розробки, виявляти потенційні проблеми та вдосконалювати їх, а також приймати рішення для забезпечення високої якості ПЗ. 4) колаборація та комунікація - Вміння працювати у команді з розробниками, тестувальниками та іншими зацікавленими сторонами для досягнення спільних цілей у забезпеченні якості програмного забезпечення. 5) аналітичні навички - здатність аналізувати та оцінювати якість програм, виявляти недоліки та пропонувати шляхи їх виправлення. Отримання цих навичок відкриє студентам широкі перспективи у сфері. В ході виконання лабораторних робіт студенти матимуть змогу вивчити основні підходи та методи тестування програмного забезпечення, отримати практичний досвід з використання різноманітних інструментів для тестування та аналізу якості програм, що буде невід'ємним у подальшій професійній діяльності.Документ Конспект лекцій "Основи економетріки". Частина 2(2023) Харченко, Алла ОлександрівнаСучасний стан економіки України, розвиток її наукової бази потребує вирішення складних теоретичних і практичних завдань, які вимагають створення і застосування якісно нових напрямків економічної теорії та суміжних наукових дисциплін, тісно пов’язаних з нею. При аналізі соціально-економічних явищ і процесів, які характеризують той чи інший етап розвитку ринкової економіки, доводиться мати справу з різноманітними масовими явищами, виявляти наявні там закономірності та встановлювати подальший хід їх розвитку. Задачу вивчення кількісних сторін масових явищ і процесів в економіці у нерозривному зв’язку з їх якісною стороною якраз і вирішує економетрія (економетрика). Економетріка на основі свого інструментально-теоретичного апарату встановлює (виявляє) причинно-наслідкові зв’язки в досліджуваних економічних системах з метою проведення їх аналізу, діагностування і прогнозування. Економетріка є однією з фундаментальних дисциплін у підготовці бакалаврів з економіки для всіх спеціальностей, побудована на основі математичних та економічних знань, і разом з такими дисциплінами як мікро- та макроекономіка утворює базис сучасної економічної освіти. Конструювання та дослідження економетричних моделей сприяє формуванню у студентів нового економіко-математичного мислення, спрямованого на підготовку фахівців-економістів нової формації.Документ Методичні вказівки до виконання практичних робіт з дисципліни "Основи економіки та економетрії"(2023) Харченко, Алла ОлександрівнаЦикл практичних робіт з дисципліни «Основи економіки та економетрії» включає 8 робіт, які охоплюють основні теми навчальної програми дисципліни. Основною метою цих робіт є закріплення і перевірка теоретичних, отриманих студентами на лекціях і в результаті самостійного вивчення курсу, а також отримання практичних навичок аналізу стану ринку та навичок побудови та практичного використання економетричних моделей для аналізу та прогнозування економічних явищ. На етапі підготовки до кожної практичної роботи студент повинен уважно ознайомитися з метою, завданням та порядком виконання роботи, а також вивчити необхідний теоретичний матеріал і бути в змозі дати відповіді на контрольні питання, які наведені в кінці кожної роботи. Результат виконання кожної роботи оформляється студентом у вигляді презентації виконаної у пакеті PowerPoint. Презентація повинна містити основні етапи та результати виконання роботи. Захист лабораторної роботи є завершальним етапом роботи над нею.Документ Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт з дисципліни "Стек технології". Частина 2(2023) Лисенко, Антон Олександрович; Лисенко, Олександр ОлександровичПісля того, як ми розглянули базові можливості платформи .NET, такі як робота з колекціями, потоками та LINQ у першій частині нашого посібника, настав час перейти до більш спеціалізованої та витонченої теми – розробки веб-додатків. У цій частині методичного посібника ми зосередимося на вивченні та застосуванні шаблонів проектування MVC (Model-View-Controller) та REST (Representational State Transfer), які є фундаментальними для сучасної веб-розробки на платформі .NET. Цей розділ має на меті не лише ознайомити вас із теоретичними основами MVC та REST, але й демонструвати, як ці концепції можуть бути втілені в життя за допомогою інструментів та бібліотек .NET, таких як ASP.NET та Entity Framework. Ви навчитеся створювати гнучкі, масштабовані та безпечні веб-додатки, що відповідають сучасним вимогам і стандартам індустрії. Лабораторні роботи, представлені у цій частині, допоможуть Вам закріпити навчальний матеріал на практиці. Кожна робота включає детальний опис завдань, які дозволять вам крок за кроком освоїти процес розробки веб-додатків, від проектування архітектури до впровадження функціональності та оптимізації продуктивності. Ми переконані, що знання та навички, отримані у ході вивчення цієї частини, стануть в нагоді не тільки для академічних цілей, але й для вашого подальшого професійного зростання у світі веб-розробки. Заохочуємо вас активно застосовувати отримані знання на практиці, експериментувати та розвивати свої творчі здібності у створенні веб-рішень.Документ Методичні вказівки для самостійної роботи "Приклади розв’язування задач"(2023) Роговий, Антон Іванович; Лобач, Олена Володимирівна; Мошко, Євгенія Олександрівна; Роговий, Микита АнтоновичДослідження операцій – це наукова галузь прикладного напряму, що займається розробкою та практичним застосуванням математичних та кількісних методів для ефективного управління різними організаційними (включаючи економічні) системами. Предмет дослідження операцій є дуже широким. Зазвичай виникає така ситуація: влаштовується цілком усвідомлена подія (система дій), яку можна організувати різними способами, тобто обрати «рішення» серед численних варіантів. Кожен варіант має свої плюси та мінуси, і через складність ситуації не завжди відразу очевидно, який з них є кращим (більш переважаючим) та чому. З метою порівняння різних варіантів рішення за рядом ознак проводиться серія математичних розрахунків, мета яких - допомогти тим, хто відповідає за вибір рішення, провести критичний аналіз ситуації і, в кінцевому підсумку, вибрати конкретний варіант. Такий варіант називається «рішенням». Під терміном «Дослідження операцій» розуміється застосування математичних та кількісних методів для обґрунтування рішень у всіх сферах цілеспрямованої людської діяльності.Документ Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт з дисципліни "Стек технології". Частина 1(2023) Лисенко, Антон Олександрович; Лисенко, Олександр ОлександровичСучасний світ програмування неможливо уявити без розуміння та використання стеку технологій, особливо в контексті швидкозростаючої платформи dotNET. Дисципліна "Стек технологій" дає можливість студентам зануритися в глибину технологічних рішень, які визначають успішність сучасних програмних продуктів. Ці методичні вказівки мають на меті ознайомити студентів з ключовими компонентами стеку технологій платформи .NET, а також з нюансами вибору та інтеграції цих технологій у конкретні проекти. Ми розглянемо важливість гармонійного поєднання різних технологій для досягнення оптимальної продуктивності, безпеки та масштабованості програм. У рамках навчальної програми передбачено серію лабораторних робіт, кожна з яких зосереджена на конкретному аспекті стеку технологій платформи .NET. Ви отримаєте практичний досвід роботи з такими інструментами, як ASP.NET, Entity Framework, WСF, а також навчитеся використовувати ці технології для створення ефективних та надійних додатків. Кожне лабораторне завдання включає детальний опис, теоретичні основи, практичні приклади та корисні поради. Також ви знайдете рекомендації щодо використання додаткових ресурсів для самостійного вивчення та розширення знань у цій області. Для ефективного засвоєння матеріалу необхідні базові знання в області програмування та розуміння основних принципів роботи комп'ютерних систем. Ми сподіваємось, що захоплення, бажання вчитися та експериментувати допоможуть вам стати кваліфікованим фахівцем у цій динамічній та затребуваній сфері.Документ Технологія аналізу проблемних ситуацій та прийняття управлінських рішень(2021) Гринченко, Марина Анатоліївна; Пономарьов, Олександр Семенович; Лобач, Олена Володимирівна; Харченко, Алла ОлександрівнаПодано виклад щодо практики управління проєктами у процесі виконання яких час від часу можуть виникати складні проблемні ситуації, які істотно ускладнюють діяльність проєктної команди і вимагають деяких змін. Всі ці неочікувані, найчастіше небажані прояви проблемних ситуацій, потребують ретельного аналізу, результати якого дозволяють визначити й реалізувати адекватне управлінське рішення. Розглянуто порядок аналізу проблемної ситуації, підготовки і прийняття рішення та моделі поведінки керівника у процесі прийняття рішення. Для студентів денної та заочної форми навчання з освітньої програми «Управління проєктами у сфері інформаційних технологій».