Кафедра "Управління проєктами в інформаційних технологіях"
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3207
Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/pm
У 2024 році змінено назву кафедри "Стратегічного управління". Нова назва "Управління проєктами в інформаційних технологіях" (наказ №209Д від 29.05.2024 р.)
За наказом ректора професора Л. Л. Товажнянського в Національному технічному університеті “Харківський політехнічний інститут” у 2000 році була заснована перша в Україні кафедра "Стратегічне управління". Першим її завідувачем став доктор технічних наук Ігор Володимирович Кононенко.
Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту комп'ютерних наук та інформаційних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Колектив кафедри має значний досвід консалтингу та проведення тренінгів для бізнес структур та органів влади.
У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 1 доктор технічних наук; 7 кандидатів наук: 6 – технічних , 1 – економічних; 1 співробітник має звання професора, 5 – доцента.
Переглянути
Результати пошуку
Документ Методичні вказівки щодо структури та змісту пояснювальних записок дипломних робіт бакалавра за спеціальністю 122 "Комп'ютерні науки"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Гринченко, Марина Анатоліївна; Кононенко, Ігор Володимирович; Лобач, Олена Володимирівна; Копп, Андрій Михайлович; Шуба, Ірина ВолодимирівнаМетодичні вказівки містять опис вимог до обов’язкової структури та мінімального змісту пояснювальних записок дипломних робіт бакалавра, студентів, які навчаються за спеціальністю 122 «Комп’ютерні науки» освітньої програми «Комп’ютерні науки».Документ Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт "Якість і тестування програмного забезпечення"(2023) Лобач, Олена Володимирівна; Шуба, Ірина ВолодимирівнаЛабораторні роботи з дисципліни «Якість та тестування програмного забезпечення» відіграють важливу роль у формуванні глибокого розуміння та практичних навичок у сфері розробки програмного забезпечення. У світі, де інновації швидко стають стандартом, важливість гарантування високої якості програм стає критичною для будь-якого проєкту. Поширення програмного забезпечення у всіх сферах життя підкреслює необхідність навичок у сфері тестування. Від ігор до бізнес-додатків, від мобільних додатків до вбудованих систем - кожен програмний продукт потребує не лише функціональності, але й високої якості та надійності. Метою цієї дисципліни є надання студентам глибокого розуміння основних принципів, методів та інструментів, які стосуються забезпечення якості та проведення тестування програмного забезпечення. Головна мета - підготовка фахівців, які здатні забезпечити високу якість програм через систематичне тестування, аналіз та вдосконалення процесів розробки. Ключові компетентності, які отримають студенти: 1) розуміння тестування ПЗ - здатність розпізнавати різновиди тестування (функціональне, навантажувальне, інтеграційне тощо), вивчення підходів до їх застосування в різних видах програм; 2) використання інструментів різних інструментів для тестування - навички у використанні сучасних програмних засобів для автоматизації тестування, аналізу результатів та покращення якості програм. 3) управління якістю програм - здатність аналізувати процеси розробки, виявляти потенційні проблеми та вдосконалювати їх, а також приймати рішення для забезпечення високої якості ПЗ. 4) колаборація та комунікація - Вміння працювати у команді з розробниками, тестувальниками та іншими зацікавленими сторонами для досягнення спільних цілей у забезпеченні якості програмного забезпечення. 5) аналітичні навички - здатність аналізувати та оцінювати якість програм, виявляти недоліки та пропонувати шляхи їх виправлення. Отримання цих навичок відкриє студентам широкі перспективи у сфері. В ході виконання лабораторних робіт студенти матимуть змогу вивчити основні підходи та методи тестування програмного забезпечення, отримати практичний досвід з використання різноманітних інструментів для тестування та аналізу якості програм, що буде невід'ємним у подальшій професійній діяльності.Документ Методичні вказівки для самостійної роботи "Приклади розв’язування задач"(2023) Роговий, Антон Іванович; Лобач, Олена Володимирівна; Мошко, Євгенія Олександрівна; Роговий, Микита АнтоновичДослідження операцій – це наукова галузь прикладного напряму, що займається розробкою та практичним застосуванням математичних та кількісних методів для ефективного управління різними організаційними (включаючи економічні) системами. Предмет дослідження операцій є дуже широким. Зазвичай виникає така ситуація: влаштовується цілком усвідомлена подія (система дій), яку можна організувати різними способами, тобто обрати «рішення» серед численних варіантів. Кожен варіант має свої плюси та мінуси, і через складність ситуації не завжди відразу очевидно, який з них є кращим (більш переважаючим) та чому. З метою порівняння різних варіантів рішення за рядом ознак проводиться серія математичних розрахунків, мета яких - допомогти тим, хто відповідає за вибір рішення, провести критичний аналіз ситуації і, в кінцевому підсумку, вибрати конкретний варіант. Такий варіант називається «рішенням». Під терміном «Дослідження операцій» розуміється застосування математичних та кількісних методів для обґрунтування рішень у всіх сферах цілеспрямованої людської діяльності.Документ Технологія аналізу проблемних ситуацій та прийняття управлінських рішень(2021) Гринченко, Марина Анатоліївна; Пономарьов, Олександр Семенович; Лобач, Олена Володимирівна; Харченко, Алла ОлександрівнаПодано виклад щодо практики управління проєктами у процесі виконання яких час від часу можуть виникати складні проблемні ситуації, які істотно ускладнюють діяльність проєктної команди і вимагають деяких змін. Всі ці неочікувані, найчастіше небажані прояви проблемних ситуацій, потребують ретельного аналізу, результати якого дозволяють визначити й реалізувати адекватне управлінське рішення. Розглянуто порядок аналізу проблемної ситуації, підготовки і прийняття рішення та моделі поведінки керівника у процесі прийняття рішення. Для студентів денної та заочної форми навчання з освітньої програми «Управління проєктами у сфері інформаційних технологій».Документ Development of the mobile application to find a doctor(ТОВ "Планета-Прінт", 2021) Lobach, Olena; Serhieiev, O.Документ Hermeneutic aspects of project management(Kharkiv National University of Radio Electronics, 2020) Grinchenko, Marina Anatoliyvna; Ponomaryov, O. S.; Lobach, O. V.; Kharchenko, A. O.The subject of the article is to determine the hermeneutic aspects in the management of the project team. The hermeneutic aspects of project management should enrich project management technologies and at the same time help relevant specialists to improve the applied methods of project activities. The goal of the article is to determine the tasks of hermeneutics in the general system of project management philosophy, to consider issues of understanding the essence, meaning of the project itself and the nature of the relationship between the customer and the contractors. The objective of the work is to study the hermeneutic aspects of project management, determine the value and place in the general system of behavioral competencies of the project manager, justify the need for a hermeneutic approach in project management and analyze hermeneutic situations in project management practice. Research methods include the principles of the hermeneutic circle, which are the basis of the philosophy of hermeneutics, the application of the hermeneutic approach when using project management technology, approaches to the formation of high socio-psychological competence and understanding of the essence of teamwork, its features and advantages using innovative pedagogical technologies. Methods for solving hermeneutic situations in project management using system analysis technology. Results. At the present stage of social development, design and development of a project management philosophy in general and in its hermeneutic aspects is of great importance. Therefore, in the system of behavioral competencies of the leader, a deep role should be played by his deep understanding of project management technology and the people with whom he has to collaborate. A special role is played by the staging of teaching a behavioral competency course, primarily the clear practical orientation of lectures and an understanding of the degree of conflict and responsibility of potential team members. Conclusions. The spread of project management technology and the constant complication of the content and nature of project tasks put forward new, increased requirements for the quality of their implementation. In turn, this requires a deep understanding by the performers of both the essence of their production functions and tasks, as well as the requirements and expectations of the customer. The systematic application of the hermeneutic approach will allow the leader as a real leader to understand people both in the formation of the team and in the process of team management.Документ Balanced scorecard of safety-oriented management for the construction industry enterprises(Kharkiv National University of Radio Electronics, 2021) Momot, T. V.; Filonych, O. M.; Kosiak, A. P.; Lobach, O. V.The article is devoted to the study of the theoretical and methodological foundations for the development of a balanced scorecard for ensuring safe-oriented management of enterprises in the construction industry. The subject of the research is a set of theoretical, methodological and practical aspects to ensure the formation of the balanced scorecard development to ensure safe-oriented management of enterprises in the construction industry. The purpose of the article is to develop theoretical and methodological provisions and substantiate practical recommendations for the formation of a model of a balanced scorecard for ensuring safe-oriented management of enterprises in the construction industry, taking into account the interests of all groups of stakeholders. Objectives of the work: to analyze modern trends in the development of enterprises in the construction industry in Ukraine; to generalize approaches to the definition of the concept of safety-oriented management; explore and organize the elements of safety-oriented management; to develop a model of a balanced scorecard for ensuring safe-oriented management in the corporate security system of enterprises in the construction industry. In the course of the study, the following methods were used: abstract-logical analysis, theoretical generalization and systematization, system analysis. The paper analyzes the dynamics of the development of enterprises in the construction industry in Ukraine in the context of the introduction of quarantine measures related to COVID-19. Factors constraining construction activities have been identified, which include financial constraints, insufficient demand, labor shortage, and weather conditions. Approaches to the definition of security-oriented management have been generalized and the definition of security-oriented management in the corporate security system has been improved. The elements of safety-oriented management are systematized with the specification of such components as risk assessment, development and implementation of security policy, definition of requirements, establishment of control and monitoring of the external and internal environment. A model of a balanced scorecard for ensuring safe-oriented management of enterprises in the construction industry has been developed. Conclusions. In the course of the study, the expediency of forming a balanced system of indicators for ensuring safe-oriented management of enterprises in the construction industry was substantiated, taking into account the dynamics of the performance of construction work during 2019-2021. The elements of the system of safe-oriented management are presented in detail and the expediency of the formation of a balanced system of indicators for ensuring the safe-oriented management of enterprises in the construction industry is substantiated. The sequence of the formation of a balanced scorecard for ensuring safety-oriented management is detailed with the specification of a scorecard for assessing strategic goals for the components of a balanced scorecard: finance, customers, internal business processes, training and development.Документ Метод сравнения интервальных прогнозных оценок при комплексировании(Харківський національний університет радіоелектроніки, 2018) Романенков, Юрий Александрович; Лобач, Елена ВладимировнаДокумент Інформаційна технологія комплексної оцінки компетентності експертів при виборі методології управління(Национальный аэрокосмический университет им. Н. Е. Жуковского "Харьковский авиационный институт", 2017) Лобач, Олена Володимирівна; Бабич, Ігор ІгоревичДокумент Інтервальне розширення методів комплексування прогнозних оцінок(ФОП Панов А. М., 2018) Романенков, Юрій Олександрович; Лобач, Олена ВолодимирівнаВирішено проблему вдосконалення методологічної бази системи підтримки прийняття рішень у процесі короткострокового прогнозування показників організаційно-технічних систем шляхом розробки нових та адаптації існуючих методів комплексування, здатних враховувати інтервальна невизначеність експертних прогнозних оцінок. Проведено критичний аналіз та розроблено рекомендації щодо їх практичного застосування. Викладено рекомендації щодо параметричного налаштування аналітичної функції переваг.