Кафедра "Управління проєктами в інформаційних технологіях"
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3207
Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/pm
У 2024 році змінено назву кафедри "Стратегічного управління". Нова назва "Управління проєктами в інформаційних технологіях" (наказ №209Д від 29.05.2024 р.)
За наказом ректора професора Л. Л. Товажнянського в Національному технічному університеті “Харківський політехнічний інститут” у 2000 році була заснована перша в Україні кафедра "Стратегічне управління". Першим її завідувачем став доктор технічних наук Ігор Володимирович Кононенко.
Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту комп'ютерних наук та інформаційних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Колектив кафедри має значний досвід консалтингу та проведення тренінгів для бізнес структур та органів влади.
У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 1 доктор технічних наук; 7 кандидатів наук: 6 – технічних , 1 – економічних; 1 співробітник має звання професора, 5 – доцента.
Переглянути
Результати пошуку
Документ Методичні вказівки щодо структури та змісту пояснювальних записок дипломних робіт бакалавра за спеціальністю 122 "Комп'ютерні науки"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Гринченко, Марина Анатоліївна; Кононенко, Ігор Володимирович; Лобач, Олена Володимирівна; Копп, Андрій Михайлович; Шуба, Ірина ВолодимирівнаМетодичні вказівки містять опис вимог до обов’язкової структури та мінімального змісту пояснювальних записок дипломних робіт бакалавра, студентів, які навчаються за спеціальністю 122 «Комп’ютерні науки» освітньої програми «Комп’ютерні науки».Документ Інтегроване стратегічне управління, управління портфелями, програмами, проєктами(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024)Подано тези доповідей науково-практичної конференції «Інтегроване стратегічне управління, управління портфелями, програмами, проєктами» за теоретичними та практичними результатами наукових досліджень і розробок, які виконані викладачами вищої школи, науковими співробітниками, аспірантами, студентами, фахівцями різних організацій і підприємств. Для викладачів, наукових працівників, аспірантів, студентів, фахівців.Документ Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт "Якість і тестування програмного забезпечення"(2023) Лобач, Олена Володимирівна; Шуба, Ірина ВолодимирівнаЛабораторні роботи з дисципліни «Якість та тестування програмного забезпечення» відіграють важливу роль у формуванні глибокого розуміння та практичних навичок у сфері розробки програмного забезпечення. У світі, де інновації швидко стають стандартом, важливість гарантування високої якості програм стає критичною для будь-якого проєкту. Поширення програмного забезпечення у всіх сферах життя підкреслює необхідність навичок у сфері тестування. Від ігор до бізнес-додатків, від мобільних додатків до вбудованих систем - кожен програмний продукт потребує не лише функціональності, але й високої якості та надійності. Метою цієї дисципліни є надання студентам глибокого розуміння основних принципів, методів та інструментів, які стосуються забезпечення якості та проведення тестування програмного забезпечення. Головна мета - підготовка фахівців, які здатні забезпечити високу якість програм через систематичне тестування, аналіз та вдосконалення процесів розробки. Ключові компетентності, які отримають студенти: 1) розуміння тестування ПЗ - здатність розпізнавати різновиди тестування (функціональне, навантажувальне, інтеграційне тощо), вивчення підходів до їх застосування в різних видах програм; 2) використання інструментів різних інструментів для тестування - навички у використанні сучасних програмних засобів для автоматизації тестування, аналізу результатів та покращення якості програм. 3) управління якістю програм - здатність аналізувати процеси розробки, виявляти потенційні проблеми та вдосконалювати їх, а також приймати рішення для забезпечення високої якості ПЗ. 4) колаборація та комунікація - Вміння працювати у команді з розробниками, тестувальниками та іншими зацікавленими сторонами для досягнення спільних цілей у забезпеченні якості програмного забезпечення. 5) аналітичні навички - здатність аналізувати та оцінювати якість програм, виявляти недоліки та пропонувати шляхи їх виправлення. Отримання цих навичок відкриє студентам широкі перспективи у сфері. В ході виконання лабораторних робіт студенти матимуть змогу вивчити основні підходи та методи тестування програмного забезпечення, отримати практичний досвід з використання різноманітних інструментів для тестування та аналізу якості програм, що буде невід'ємним у подальшій професійній діяльності.Документ Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт з дисципліни "Стек технології". Частина 2(2023) Лисенко, Антон Олександрович; Лисенко, Олександр ОлександровичПісля того, як ми розглянули базові можливості платформи .NET, такі як робота з колекціями, потоками та LINQ у першій частині нашого посібника, настав час перейти до більш спеціалізованої та витонченої теми – розробки веб-додатків. У цій частині методичного посібника ми зосередимося на вивченні та застосуванні шаблонів проектування MVC (Model-View-Controller) та REST (Representational State Transfer), які є фундаментальними для сучасної веб-розробки на платформі .NET. Цей розділ має на меті не лише ознайомити вас із теоретичними основами MVC та REST, але й демонструвати, як ці концепції можуть бути втілені в життя за допомогою інструментів та бібліотек .NET, таких як ASP.NET та Entity Framework. Ви навчитеся створювати гнучкі, масштабовані та безпечні веб-додатки, що відповідають сучасним вимогам і стандартам індустрії. Лабораторні роботи, представлені у цій частині, допоможуть Вам закріпити навчальний матеріал на практиці. Кожна робота включає детальний опис завдань, які дозволять вам крок за кроком освоїти процес розробки веб-додатків, від проектування архітектури до впровадження функціональності та оптимізації продуктивності. Ми переконані, що знання та навички, отримані у ході вивчення цієї частини, стануть в нагоді не тільки для академічних цілей, але й для вашого подальшого професійного зростання у світі веб-розробки. Заохочуємо вас активно застосовувати отримані знання на практиці, експериментувати та розвивати свої творчі здібності у створенні веб-рішень.Документ Методичні вказівки для самостійної роботи "Приклади розв’язування задач"(2023) Роговий, Антон Іванович; Лобач, Олена Володимирівна; Мошко, Євгенія Олександрівна; Роговий, Микита АнтоновичДослідження операцій – це наукова галузь прикладного напряму, що займається розробкою та практичним застосуванням математичних та кількісних методів для ефективного управління різними організаційними (включаючи економічні) системами. Предмет дослідження операцій є дуже широким. Зазвичай виникає така ситуація: влаштовується цілком усвідомлена подія (система дій), яку можна організувати різними способами, тобто обрати «рішення» серед численних варіантів. Кожен варіант має свої плюси та мінуси, і через складність ситуації не завжди відразу очевидно, який з них є кращим (більш переважаючим) та чому. З метою порівняння різних варіантів рішення за рядом ознак проводиться серія математичних розрахунків, мета яких - допомогти тим, хто відповідає за вибір рішення, провести критичний аналіз ситуації і, в кінцевому підсумку, вибрати конкретний варіант. Такий варіант називається «рішенням». Під терміном «Дослідження операцій» розуміється застосування математичних та кількісних методів для обґрунтування рішень у всіх сферах цілеспрямованої людської діяльності.Документ Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт з дисципліни "Стек технології". Частина 1(2023) Лисенко, Антон Олександрович; Лисенко, Олександр ОлександровичСучасний світ програмування неможливо уявити без розуміння та використання стеку технологій, особливо в контексті швидкозростаючої платформи dotNET. Дисципліна "Стек технологій" дає можливість студентам зануритися в глибину технологічних рішень, які визначають успішність сучасних програмних продуктів. Ці методичні вказівки мають на меті ознайомити студентів з ключовими компонентами стеку технологій платформи .NET, а також з нюансами вибору та інтеграції цих технологій у конкретні проекти. Ми розглянемо важливість гармонійного поєднання різних технологій для досягнення оптимальної продуктивності, безпеки та масштабованості програм. У рамках навчальної програми передбачено серію лабораторних робіт, кожна з яких зосереджена на конкретному аспекті стеку технологій платформи .NET. Ви отримаєте практичний досвід роботи з такими інструментами, як ASP.NET, Entity Framework, WСF, а також навчитеся використовувати ці технології для створення ефективних та надійних додатків. Кожне лабораторне завдання включає детальний опис, теоретичні основи, практичні приклади та корисні поради. Також ви знайдете рекомендації щодо використання додаткових ресурсів для самостійного вивчення та розширення знань у цій області. Для ефективного засвоєння матеріалу необхідні базові знання в області програмування та розуміння основних принципів роботи комп'ютерних систем. Ми сподіваємось, що захоплення, бажання вчитися та експериментувати допоможуть вам стати кваліфікованим фахівцем у цій динамічній та затребуваній сфері.Документ Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт з дисципліни "Алгоритми та структури даних"(2023) Гринченко, Марина Анатоліївна; Мошко, Євгенія ОлександрівнаДисципліна «Алгоритми та структури даних» присвячена формуванню системи мислення, вмінню проєктувати алгоритми і структури даних. Мета викладання і завдання дисципліни – формування у студентів системи знань про базові структури даних і основні обчислювальні алгоритми, а також придбання практичних навичок з проєктування, розроблення та аналізу алгоритмів, оцінювання їх ефективності та складності. Компетентності, які потрібен володіти студент: здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях, знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності; здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями; здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел; здатність до побудови логічних висновків, використання моделей алгоритмічних обчислень, проектування, розроблення та аналізу алгоритмів, оцінювання їх ефективності та складності, розв’язності та нерозв’язності алгоритмічних проблем для адекватного моделювання предметних областей і створення програмних та інформаційних систем. Результати навчання: знати основні алгоритми та структури даних; знати базові поняття теорії алгоритмів, понять часової та просторової складності алгоритмів для адекватного моделювання предметних областей і створення програмних та інформаційних систем; використовувати основні алгоритми та структури даних, розробляти та аналізувати алгоритми, оцінювати їх ефективність та складність. Методичні вказівки призначені для студентів денної форми навчання спеціальності 122 «Комп’ютерні науки». Методичні вказівки є частиною загального методичного забезпечення виконання лабораторних робіт студентами денної форми навчання інституту комп’ютерних наук та інформаційних технологій.Документ Розробка інформаційної системи для соціальної мережі для пошуку співмешканців та квартир "HomeMate"(ТОВ "Планета-Прінт", 2021) Стопкевич, О. С.; Букрєєва, Карина СергіївнаДокумент Інтервальне розширення методів комплексування прогнозних оцінок(ФОП Панов А. М., 2018) Романенков, Юрій Олександрович; Лобач, Олена ВолодимирівнаВирішено проблему вдосконалення методологічної бази системи підтримки прийняття рішень у процесі короткострокового прогнозування показників організаційно-технічних систем шляхом розробки нових та адаптації існуючих методів комплексування, здатних враховувати інтервальна невизначеність експертних прогнозних оцінок. Проведено критичний аналіз та розроблено рекомендації щодо їх практичного застосування. Викладено рекомендації щодо параметричного налаштування аналітичної функції переваг.Документ Економічна кібернетика та управління проектами в міському господарстві(Харківський національний університет міського господарства ім. О. М. Бекетова, 2019) Пономарьов, Олександр Семенович; Гринченко, Марина Анатоліївна; Харченко, Алла Олександрівна