Кафедра "Безпека праці та навколишнього середовища"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2354

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/safetyofliving

Від 2020 року кафедра має назву "Безпека праці та навколишнього середовища", попередня назва – "Охорона праці та навколишнього середовища", первісна назва – кафедра "Охорона праці".

Кафедра "Охорона праці" була створена в 1963 році. Першим її завідувачем був доцент Наумов С. С., який очолював кафедру протягом 1963-1970 років.

За час існування кафедри, крізь її "стіни" пройшло понад 70 тисяч студентів.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють 25 викладачів, серед яких 2 доктора технічних наук, 17 – кандидатів технічних, біологічних та психологічних наук, 1 – доктор філософії, 3 співробітника мають звання професора, 14 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Публікація
    Тьютор як одна з визначальних осіб системи дистанційного навчання
    (Харківський національний університет ім. В. Н. Каразіна, 2003) Кухаренко, Володимир Миколайович; Твердохлєбова, Наталя Євгеніївна; Рибалко, Олена Володимирівна
  • Ескіз
    Публікація
    Педагогічні аспекти відкритого дистанційного навчання
    (КП "Міськдрук", 2013) Андрєєв, Олександр Олександрович; Бугайчук, Костянтин Леонідович; Каліненко, Наталя Олексіївна; Колгатін, Олександр Генадійович; Кухаренко, Володимир Миколайович; Люлькун, Ніна Ананьївна; Ляхоцька, Лариса Леонідівна; Сиротенко, Ніна Гаврилівна; Твердохлєбова, Наталя Євгеніївна
    У монографії розкриті педагогічні аспекти відкритого дистанційного навчання, обґрунтовується поява нової педагогічної науки – електронна педагогіка, адекватної інформаційному суспільству. Досліджуються теоретичні положення педагогічної культури викладача, психолого-педагогічні та акмеологічні підходи в дистанційному навчанні, розроблені науково-практичні рекомендації щодо застосування сучасних ІТ-технологій в освіті. Дане наукове видання призначене для керівників освіти, науково-педагогічних і педагогічних працівників вищих навчальних закладів, аспірантів та докторантів.