Кафедра "Безпека праці та навколишнього середовища"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2354

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/safetyofliving

Від 2020 року кафедра має назву "Безпека праці та навколишнього середовища", попередня назва – "Охорона праці та навколишнього середовища", первісна назва – кафедра "Охорона праці".

Кафедра "Охорона праці" була створена в 1963 році. Першим її завідувачем був доцент Наумов С. С., який очолював кафедру протягом 1963-1970 років.

За час існування кафедри, крізь її "стіни" пройшло понад 70 тисяч студентів.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють 25 викладачів, серед яких 2 доктора технічних наук, 17 – кандидатів технічних, біологічних та психологічних наук, 1 – доктор філософії, 3 співробітника мають звання професора, 14 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Дистанционное обучение в бизнес-образовании
    (Основа, 2001) Твердохлебова, Наталья Евгеньевна; Рыбалко, Елена Владимировна
  • Ескіз
    Документ
    Организация учебного процесса в дистанционном образовании с учетом индивидуализации обучения
    (Украинская академия банковского дела НБУ, 2002) Рыбалко, Елена Владимировна; Твердохлебова, Наталья Евгеньевна
  • Ескіз
    Документ
    Телекоммуникационные проекты по математике
    (2003) Кухаренко, Владимир Николаевич; Рыбалко, Елена Владимировна; Твердохлебова, Наталья Евгеньевна; Бутко, Т. В.; Сыпченко, Т. Н.
  • Ескіз
    Документ
    Организация общения в дистанционных курсах
    (ІВЦ "Видавництво "Політехніка", 2003) Бутко, Т. В.; Твердохлебова, Наталья Евгеньевна; Рыбалко, Елена Владимировна; Молодых, А. С.
    Отличие дистанционного обучения от традиционного в основном состоит в его цели: формировании личности творческой и способной к саморазвитию в процессе деятельности. Поэтому в содержание дистанционного курса должны быть заложены необходимые компоненты: информация, деятельность по ее переработке и по ее использованию. Все эти виды деятельности предусматривают общение с информацией, с организационным аппаратом, с субъектом деятельности в процессе обучения, которое само по себе является взаимодействием с информацией непосредственно и в процессе межличностного общения.
  • Ескіз
    Документ
    Использование социальных сервисов в дистанционном обучении школьников старших классов
    (Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2013) Твердохлебова, Наталья Евгеньевна; Рыбалко, Елена Владимировна
    Показано взаємодію між старшокласниками та сучасними мережами та їх вплив на соціально-культурні можливості розвитку соціуму.