Кафедра "Безпека праці та навколишнього середовища"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2354

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/safetyofliving

Від 2020 року кафедра має назву "Безпека праці та навколишнього середовища", попередня назва – "Охорона праці та навколишнього середовища", первісна назва – кафедра "Охорона праці".

Кафедра "Охорона праці" була створена в 1963 році. Першим її завідувачем був доцент Наумов С. С., який очолював кафедру протягом 1963-1970 років.

За час існування кафедри, крізь її "стіни" пройшло понад 70 тисяч студентів.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють 25 викладачів, серед яких 2 доктора технічних наук, 17 – кандидатів технічних, біологічних та психологічних наук, 1 – доктор філософії, 3 співробітника мають звання професора, 14 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Результати аналізу змісту сучасних досліджень підвищення кваліфікації вчителів природничо-математичних предметів у післядипломній освіті України і Республіки Польща
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Євтушенко, Наталія Сергіївна
    У статті проведено аналіз наукових досліджень з проблеми підвищення кваліфікації вчителів в Україні й Республіки Польща. Закладено основи порівняльного дослідження компонентів у теоретичній структурі систем підвищення кваліфікації вчителів природничо-математичних предметів у післядипломній освіті України й Польщі. Зокрема, розглянуто потенціали використання інструментарію системного аналізу на рівні методології порівняльного дослідження систем підвищення кваліфікації українських і польських фахівців. Автором описано та проаналізовано різні моделі (системи) підвищення кваліфікації вчителів, що пропонуються в науковому просторі цих країн. Запропоновано провідну ідею дослідження та критерії порівняння (нормативно-цільовий; структурно-інституціональний; змістово-процесуальний; прогностично-розвивальний) систем підвищення кваліфікації вчителів природничоматематичних предметів у післядипломній освіті Республіки Польща.