Кафедра "Безпека праці та навколишнього середовища"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2354

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/safetyofliving

Від 2020 року кафедра має назву "Безпека праці та навколишнього середовища", попередня назва – "Охорона праці та навколишнього середовища", первісна назва – кафедра "Охорона праці".

Кафедра "Охорона праці" була створена в 1963 році. Першим її завідувачем був доцент Наумов С. С., який очолював кафедру протягом 1963-1970 років.

За час існування кафедри, крізь її "стіни" пройшло понад 70 тисяч студентів.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють 25 викладачів, серед яких 2 доктора технічних наук, 17 – кандидатів технічних, біологічних та психологічних наук, 1 – доктор філософії, 3 співробітника мають звання професора, 14 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до виконання самостійної роботи з дисципліни "Пожежна безпека технологічних процесів"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Ященко (Міхеєнко), Лариса Олександрівна
    Дисципліна "Пожежна безпека технологічних процесів" охоплює ознайомлення студентів з найбільш небезпечними сучасними технологіями та їх особливостями; оволодіння методикою аналізу пожежовибухонебезпеки технологічних процесів на виробництвах та методикою оцінки рівня їх протипожежного захисту; оволодіння навичками інженерних розрахунків систем протипожежного захисту технологічних процесів виробництв. Все це дозволить майбутнім фахівцям вміло аналізувати пожежну небезпеку технологічних процесів і обладнання, орієнтуватися в основних методах і системах забезпечення пожежної безпеки, обґрунтовано обирати відомі пристрої, системи та методи захисту технологічного обладнання; орієнтуватися в основних нормативно-правових актах у галузі пожежної безпеки технологічних процесів виробництв.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до виконання практичної роботи "Засоби пожежогасіння, протипожежного устаткування та інвентарю, порядок їх використання під час пожежі"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Ященко (Міхеєнко), Лариса Олександрівна; Мовмига, Наталія Євгенівна
    Методичні вказівки доповнюють теоретичне навчання студентів денної та заочної форм навчання усіх спеціальностей відповідно до програми курсу "Пожежна безпека виробництв" з метою надання знань первинних засобів пожежогасіння та вмінні їх практичного використання для запобігання пожеж, надзвичайних ситуацій на виробництві, для своєчасного забезпечення об'єктів, споруд, устаткування, транспортних засобів первинними засобами пожежогасіння. Методичні вказівки "Засоби пожежогасіння, протипожежного устаткування та інвентарю, порядок їх використання під час пожежі" містять відомості про первинні засоби пожежогасіння, їх призначення, місцезнаходження;. дані щодо вимог використання пожежної техніки, у тому числі пожежного обладнання, інвентарю та інструменту. За допомогою методичних вказівок студенти засвоюють основні відомості до сучасних засобів пожежогасіння, порядок їх використання в різних умовах, ознайомлюються з призначенням та принцип дії цих засобів в залежності від виду горючих речовин та рідин. Методичні вказівки містять опис етапів проведення протипожежних заходів з використанням вогнегасників з різним способом витискання вогнегасної речовини, а також контрольні запитання для самоконтролю знань студентів.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до виконання практичної роботи "Забезпечення пожежної безпеки на підприємствах"
    (2023) Мовмига, Наталія Євгенівна; Ященко, Лариса Олександрівна
    Методичні вказівки містять вимоги з організації пожежної безпеки на підприємствах, план проведення етапів протипожежних заходів з використанням вогнегасників різних типів, а також контрольні запитання для самоконтролю знань студентів.