Кафедра "Безпека праці та навколишнього середовища"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2354

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/safetyofliving

Від 2020 року кафедра має назву "Безпека праці та навколишнього середовища", попередня назва – "Охорона праці та навколишнього середовища", первісна назва – кафедра "Охорона праці".

Кафедра "Охорона праці" була створена в 1963 році. Першим її завідувачем був доцент Наумов С. С., який очолював кафедру протягом 1963-1970 років.

За час існування кафедри, крізь її "стіни" пройшло понад 70 тисяч студентів.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють 25 викладачів, серед яких 2 доктора технічних наук, 17 – кандидатів технічних, біологічних та психологічних наук, 1 – доктор філософії, 3 співробітника мають звання професора, 14 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Покращення тягового-швидкісних властивостей вдосконаленням методів вибору параметрів моторно-трансмісійної установки автомобіля
    (Вінницький національний технічний університет, 2021) Подригало, Михайло Абович; Краcнокутський, Володимир Миколайович; Кашканов, Віталій Альбертович; Ткаченко, Олександр Сергійович; Янчик, Олександр Григорович
    Аеродинамічні характеристики здійснюють основний вплив на енергетичну ефективність і тягово-швидкісні властивості автомобіля. У цій статті, на основі раніше проведених досліджень аеродинамічних характеристик різних моделей автомобілів, запропоновано вдосконалений метод вибору параметрів двигуна і трансмісії на етапі проектування. Метою дослідження є покращення динамічних властивостей автомобіля шляхом вдосконалення методу вибору основних параметрів моторно-трансмісійної установки за рахунок уточнення розрахунку аеродинамічного опору руху. Для її досягнення необхідно розв’язати такі задачі: уточнити методику вибору максимальної ефективної потужності двигуна; уточнити методику визначення максимальної конструктивної швидкості автомобіля; розробити методику вибору передавальних чисел трансмісії. Аеродинамічний опір руху автомобіля визначається лобовим коефіцієнтом зазначеного опору, густиною повітряного середовища, площею лобового опору (міделем) і швидкістю автомобіля. З класичних робіт із аеродинаміки автомобіля відомо, що у діапазоні швидкостей руху автомобілів від 20 м/с до 80 м/с, приймаючи закон квадратів при оцінці сили опору повітря, слід змінювати коефіцієнт лобового аеродинамічного опору в залежності від швидкості автомобіля. Однак, при проведенні розрахунків цей коефіцієнт беруть постійним, що приводить до отримання великих значень сили опору повітря при високих швидкостях і менших – при малих. Розглянуто можливі два шляхи поліпшення динамічних властивостей і енергоефективності автомобіля при його модернізації (підвищення максимальної конструктивної швидкості автомобіля за рахунок зниження передавального відношення трансмісії на вищій передачі; зниження максимальної ефективності потужності двигуна при збереженні колишнього передавального відношення трансмісії на вищій передачі). У результаті проведеного дослідження удосконалено метод вибору (максимальної ефективної потужності двигуна;максимальної конструктивної швидкості автомобіля; передавальних чисел трансмісії) на стадії проектування параметрів моторно-трансмісійної установки автомобіля.