Кафедра "Безпека праці та навколишнього середовища"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2354

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/safetyofliving

Від 2020 року кафедра має назву "Безпека праці та навколишнього середовища", попередня назва – "Охорона праці та навколишнього середовища", первісна назва – кафедра "Охорона праці".

Кафедра "Охорона праці" була створена в 1963 році. Першим її завідувачем був доцент Наумов С. С., який очолював кафедру протягом 1963-1970 років.

За час існування кафедри, крізь її "стіни" пройшло понад 70 тисяч студентів.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють 25 викладачів, серед яких 2 доктора технічних наук, 17 – кандидатів технічних, біологічних та психологічних наук, 1 – доктор філософії, 3 співробітника мають звання професора, 14 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Методика визначення частот власних крутильних і поперечних коливань генератора хвиль силової хвильової зубчастої передачі
    (Академія внутрішніх війск МВС України, 2013) Маргуліс, Михайло Володимирович; Приймаков, Олександр Григорович; Градиський, Юрій Олександрович; Янчик, Олександр Григорович
    У статті наведена інженерна методика визначення частот крутильних (тангенційних) і поперечних власних коливань генераторів хвиль примусової та напівпримусової дії силових хвильових зубчастих передач. Достовірність методики доведена експериментально.
  • Ескіз
    Документ
    Урівноважування гнучкого зубчастого колеса в силовій однохвильовій зубчастій передачі
    (Академія внутрішніх війск МВС України, 2014) Маргуліс, Михайло Володимирович; Приймаков, Олександр Григорович; Градиський, Юрій Олександрович; Янчик, Олександр Григорович
    Стаття присвячена проблемі врівноваження гнучкого елемента силової однохвильової зубчастої передачі з метою зменшення впливу дисбалансу мас та сил інерції при експлуатації передачі з максимальними навантаженням та частоті обертання генератора хвиль. Методика є універсальною і може бути використана для розв’язування подібних проблем.