Вісник № 43
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/20077
Переглянути
29 результатів
Результати пошуку
Документ Методика визначення раціонального швидкісного режиму руху приміського електропоїзду з синхронними тяговими двигунами(НТУ "ХПІ", 2015) Любарський, Борис ГригоровичНа поточний момент при розробці та експлуатації нових типів електропоїздів виникає питання щодо визначення їх раціональних швидкісних режимів руху. В роботі розглядається методика, що дозволяє визначити раціональну максимальну швидкість руху електропоїзду з синхронними тяговими двигунами зі збудженням від постійних магнітів на підставі комплексного критерію ефективності. Для розглянутого в роботі приміського електропоїзду з тяговим електроприводом на основі синхронного тягового двигуна зі збудженням від постійних магнітів збільшення максимальної швидкості руху з 50 до 140 км/ч приводить до зростання витрати енергії, що обумовлене зростанням опору руху рухомого складу. Згідно відносного показника ефективності кращим рішенням є застосування електропоїзда з максимальною швидкістю руху.Документ Аппроксимация поверхности отклика для использования в процессе параметрического синтеза машиностроительных конструкций(НТУ "ХПИ", 2015) Чубань, Марина АлександровнаПри оптимизации машиностроительных конструкций возникает задача нахождения функции отклика, устанавливающей связь между диагностическими показателями (напряжения и перемещения, деформация, масса и т. д.) и конструктивными характеристиками, которая обычно решается методом аппроксимации. Рассмотрен метод кусочно-полиномиальной аппроксимации с использованием базисных функций Эрмита. Оценена погрешность метода. Описан и продемонстрирован использующий данный метод подход к построению моделей поверхности отклика в оптимизационных исследованиях объектов машиностроения.Документ Аналіз напрямків підвищення рівня екологічності ДВЗ шляхом застосування внутрішньоциліндрового каталізу(НТУ "ХПІ", 2015) Хижняк, Володимир Олександрович; Парсаданов, Ігор ВолодимировичРозглянуті основні напрямки підвищення рівня екологічності сучасних двигунів внутрішнього згоряння, найбільш оптимальним та пріоритетним з яких є внутрішньоциліндровий каталіз. Проаналізовані результати досліджень впливу нанесених каталітичних покриттів в камері згоряння на ефективність підвищення рівнів екологічності ДВЗ. Особлива увага приділяється пошуку оптимального хімічного складу для матеріалу каталітичного покриття, що за своїми властивостями схожі на групу благородних металів.Документ Обоснование выбора тягового электродвигателя для двухпоточного электромеханического механизма поворота гусеничной машины(НТУ "ХПИ", 2015) Зыонг, Ши Хиеп; Волонцевич, Дмитрий ОлеговичПредлагается анализ основных типов электроприводов с точки зрения целесообразности их использования в двухпоточном электромеханическом механизме поворота гусеничной машины. Сделан вывод о том, что для указанного электропривода, работающего в жестко нестационарных, повторно-кратковременных режимах, с диапазоном скоростей от отрицательных до превышающих значение синхронной скорости, испытывающего значительные кратковременные перегрузки в сочетании с ударными перегрузками по ускорениям, связанные с движением машины по пересеченной местности, наиболее целесообразно использовать трехфазный асинхронный электродвигатель с преобразователем частоты источника питания.Документ Перспективи поліпшення теплового стану деталей клапанного вузла дизеля з використанням локального охолодження(НТУ "ХПІ", 2015) Триньов, Олександр Володимирович; Панчошний, Віктор ГригоровичВ роботі наведені результати розрахункового дослідження теплонапруженого стану випускного клапана автотракторного дизеля в умовах локального багатоконтурного охолодження деталей клапанного вузла. Проведена розрахункова оцінка ефективності застосування окремих варіантів — контурів охолодження з урахуванням зниження температури клапана і оцінки енергетичних витрат по двигуну. Математична модель передбачає використання методу скінченних елементів (МСЕ).Документ Анализ затрат мощности электростартера при пусках двигателя 3ТД-3А(НТУ "ХПИ", 2015) Токарь, С. Е.; Дудко, В. В.; Кузьминский, В. А.; Каторгин, А. Н.; Сергиенко, А. А.Определено распределение механической мощности электростартера при пуске между двигателем, входным редуктором с АКП и редуктором приводов с подключенными к нему штатными агрегатами.Документ Влияние податливости шероховатого слоя на распределение контактных давлений в сопряжении сложнопрофильных тел(НТУ "ХПИ", 2015) Ткачук, Николай Николаевич; Скрипченко, Наталья Борисовна; Ткачук, Николай Анатольевич; Неделько, Катерина ДмитриевнаСтатья содержит результаты численного исследования контактных давлений между сложнопрофильными телами, которые задаются поверхностями сложной формы, не имеющих в общем случае простого аналитического описания. Учитывается влияние податливости винклерова слоя, который моделирует шероховатость контактирующей поверхности. Определено влияние податливости этого слоя и распределения зазора между телами на распределение контактных давлений. Для определения контактных давлений используется метод граничных интегральных уравнений. Для дискретизации применяются соотношения метода граничных элементов. В ходе численного эксперимента исследовано влияние распределения зазора между контактирующими телами на распределение контактного давления. При этом также варьируется податливость упругого слоя, имитирующего жесткостные свойства шероховатости поверхностей контактирующих тел. Получены характерные распределения контактных давлений, а также зависимость максимальных контактных давлений от варьируемых параметров.Документ Проблема забезпечення тактико-технічних характеристик бойових броньованих машин: підходи, моделі та методи(НТУ "ХПІ", 2015) Ткачук, Микола Анатолійович; Литвиненко, Олександр Віталійович; Грабовський, Андрій Володимирович; Цебрюк, Іван ВікторовичОтримала рішення актуальна науково-практична проблема розробки теоретичних основ проектно-технологічного забезпечення тактико-технічних характеристик легкоброньованих машин (ЛБМ) шляхом обґрунтування технічних рішень бронекорпусів за критеріями захищеності, міцності, жорсткості, віброзбудливості від дії комплексу уражаючих чинників, що має велике значення для бронетанкобудування України. На основі розвитку методу узагалненого параметричного моделювання та поширення його на проектно-технологічні рішення розроблений новий підхід до забезпечення заданих тактико-технічних характеристик ЛБМ. Він полягає в їх забезпеченні як результату взаємодії та взаємовпливу конструктивних рішень, технологічних режимів і умов виробництва. При цьому вперше множина технологічних чинників залучена як така, що певною мірою визначає рівень ТТХ, і як варійована, шукана.Документ Розвиток методів зміцнення найбільш навантажених деталей - шлях до підвищення технічних і тактико-технічних характеристик машин(НТУ "ХПІ", 2015) Ткачук, Микола Анатолійович; Кравченко, Сергій Олександрович; Шпаковський, Володимир Васильович; Бєлов, М. Л.; Шейко, О. І.; Демиденко, В. І.; Д'яченко, С. С.; Посвятенко, Едуард Карпович; Гончаров, Віктор ГригоровичУ роботі на основі теоретико-множинного підходу запропоновані нові концепція і методи підвищення ресурсу серії двигунів і спеціальної техніки шляхом створення нових технологій зміцнення поверхонь їхніх деталей, а також у вирішенні низки фундаментальних і прикладних завдань. Розроблена концепція узагальненого параметричного моделювання складних механічних систем при нечітких критеріях, аналізу процесів та синтезу нових технологій зміцнення для збільшення ресурсу серії двигунів і агрегатів спеціальної техніки. Науково обґрунтовані матеріали, режими та параметри процесів зміцнення для розроблених методів дискретного зміцнення, корундування та іонного бомбардування зі створенням мікронаноструктур та проектно-технологічні рішення при створенні та ремонті двигунів і агрегатів спеціальної техніки.Документ Математичні моделі ударно-контактної взаємодії елементів механічних систем(НТУ "ХПІ", 2015) Ткачук, Микола Миколайович; Грабовський, Андрій Володимирович; Скріпченко, Наталія БорисівнаРобота присвячена розробці, вдосконаленню та реалізації методів розв’язання зв’язаної задачі аналізу напружено-деформованого стану з урахуванням контактної взаємодії та геометричного синтезу складнопрофільних елементів машинобудівних конструкцій з кінематично генерованими поверхнями та динаміки віброударних систем на основі їхнього параметричного опису та інтеграції розрахун кових моделей різного рівня. Розроблено принципово нові підходи до розв'язання зв'язаних задач геометричного синтезу та аналізу напружено-деформованого стану складнопрофільних тіл, а також параметричного синтезу та аналізу динаміки віброударних систем. Запропоновано метод визначення кінематично генерованих поверхонь та створення скінченноелементних моделей. Розроблено новий напіваналітичний варіант методу граничних елементів, що відрізняється точним, а не приблизним, обчисленням коефіцієнтів визначальних рівнянь.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »