Вісник № 29

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/9373

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Геометрія циліндричних передач змішаного зачеплення з круговими арковими зубцями
    (НТУ "ХПІ", 2014) Ткач, П. М.; Чала, О. Ю.
    У статті розглядаються питання, необхідні для вирішення основних задач синтезу і аналізу передач змішаного зачеплення з арковими зубцями, нарізаними круговими різцевими головками, за значеннями критеріїв працездатності. Побудована математична модель верстатного зачеплення і досліджена внутрішня геометрія твірної поверхні циліндричних передач змішаного зачеплення з круговим зубом. Отримані рівняння активних поверхонь кругових аркових зубців змішаного зачеплення для головки і ніжки шестерні і колеса відповідно.
  • Ескіз
    Документ
    Розподіл залишкових технологічних напружень у зоні кільцевих зварних з'єднань кусково-однорідних оболонкових машинобудівних конструкцій
    (НТУ "ХПІ", 2014) Прохоровський, Ю. В.; Кіндрацький, Б. І.
    На основі уточненої теорії оболонок побудовано математичну модель розрахунково-експериментального методу визначення залишкових напружень в зонах зварних швів кусково-однорідних оболонок у машинобудівних конструкціях та проведено числовий аналіз задачі.
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження напружено-деформованого стану каркасу кузова автобуса в умовах моделювання його тестового випробування на пасивну безпечність
    (НТУ "ХПІ", 2014) Бондаренко, Марина Олександрівна
    У статті розглянуто види натурних випробувань пасажирських автобусів на пасивну безпечність та детально описана методика визначення реакції каркасу пасажирського автобуса на тестове зусилля відповідно до одного з випробувань комп’ютерними засобами. Розв’язання здійснено на основі нелінійної математичної моделі, що включає три види одночасно діючих нелінійностей (геометричну, фізичну та структурну), з використанням методу скінченних елементів. Наведено аналіз отриманих результатів. У ході досліджень установлені залежності прогину силового каркасу від величини діючого зусилля. Визначено, що початковий варіант силової структури кузова автобуса не відповідає вимогам пасивної безпеки. Запропоновані рекомендації щодо підсилення каркасу. На конкретному прикладі продемонстрована ефективність комп’ютерних засобів, що дають змогу створити віртуальний випробувальний стенд на пасивну безпеку автобусів.