Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я. 2024
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/77894
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Маркетингові інновації в закладах освіти(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Клімов, Р. В.; Заруба, Віктор ЯковлевичМаркетингові інновації в закладах освіти відіграють важливу роль у залученні студентів, підвищенні привабливості навчального закладу, підтримці репутації і досягненні конкурентних переваг. Освітні інституції, такі як школи, коледжі, університети, постійно стикаються з необхідністю привертати студентів і забезпечувати їм якісну освіту. Використання технологій для створення персоналізованих програм навчання і підтримки студентів. Це може включати індивідуальні навчальні плани, онлайн-кураторство, дистанційні курси та інше.Документ Моделювання марктенгової програми підприємства(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Масалаб, Олександр Васильович; Заруба, Віктор ЯковлевичДоведено, що моделювання маркетингової програми дозволяє підприємствам створювати ефективні стратегії маркетингу, забезпечувати успішне просування продуктів і послуг, а також досягати конкурентної переваги на ринку