Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я. 2024

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/77894

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Маркетингові інновації в закладах освіти
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Клімов, Р. В.; Заруба, Віктор Яковлевич
    Маркетингові інновації в закладах освіти відіграють важливу роль у залученні студентів, підвищенні привабливості навчального закладу, підтримці репутації і досягненні конкурентних переваг. Освітні інституції, такі як школи, коледжі, університети, постійно стикаються з необхідністю привертати студентів і забезпечувати їм якісну освіту. Використання технологій для створення персоналізованих програм навчання і підтримки студентів. Це може включати індивідуальні навчальні плани, онлайн-кураторство, дистанційні курси та інше.